eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiPrzygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2015/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-02

Gorzów Wielkopolski: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2015/2016
Numer ogłoszenia: 292874 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136537 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2015/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2015/2016 2.Kod CPV: 55321000-6 usługi przygotowania posiłków, 55320000-9 usługi podawania posiłków. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)wartość jednego posiłku profilaktycznego netto stanowi - podstawowa stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych przepisy, aktualnie wynosząca 2,99 zł na osobę + zaoferowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100% stawki podstawowej); b)posiłki profilaktyczne objęte są 8 % podatkiem VAT. W przypadku, kiedy Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT należy załączyć do oferty odpowiednie oświadczenie, iż nie jest płatnikiem podatku VAT; c)wydawanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 8.00 - 20.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy (niedziele i święta), jeżeli zaistnieje uzasadniona potrzeba zgłoszona przez Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych; d)serwowane posiłki winny być ciepłe, kaloryczne i urozmaicone oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie; e)podstawę wydania posiłku będzie stanowił bon żywnościowy ostemplowany pieczęcią właściwej (kompetencyjnie) jednostki Policji z datą oraz podpisem osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Bony te po zakończeniu miesiąca winny być dołączone do faktury VAT/ rachunku; f)Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany bonów żywnościowych na artykuły inne niż żywnościowe pod rygorem rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy. 4.Wykaz miejscowości i jednostek Policji sprawujących nadzór kompetencyjny, których dotyczy przedmiot zamówienia zawiera Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 5.Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków profilaktycznych także oddelegowanym do czynności służbowych funkcjonariuszom innych jednostek garnizonu lubuskiego Policji niż jednostka mieszcząca się na terytorium określonym w danej części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca złożył ofertę. 6.Zamawiający zastrzega, niezmienność wysokości (procentowej) marży zaoferowanej w ofercie Wykonawcy w całym okresie obowiązywania umowy. 7.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości stawki podstawowej regulowanej przepisami Dyrektora Departamentu Analiz i Nadzoru MSWiA i Dyrektora Departamentu Budżetu MSWiA dot. zmiany stawek żywieniowych. Zamawiający każdorazowo o zmianie wysokości stawki podstawowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana wysokości stawki podstawowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu do umowy. 8.Miejscowości wskazane przez Zamawiającego w nazwie części przedmiotu zamówienia (np. część 23 - Drezdenko itp.) - są równoznaczne z miejscem realizacji usługi przygotowywania i wydawania posiłków profilaktycznych. Wykonawca, który zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości określonej w nazwie części przedmiotu zamówienia, na którą składa ofertę. 9.Zamawiający zastrzega, że lokal gastronomiczny, którym dysponuje Wykonawca nie może być dostępny (w czasie spożywania posiłków przez funkcjonariuszy Policji) dla osób z szeroko pojętego marginesu społecznego. 10.Termin płatności wynosi minimum 20 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku do Zamawiającego za pośrednictwem jednostki Zamawiającego sprawującej odpowiednio nadzór kompetencyjny. Faktury/rachunki winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do odpowiedniej Komendy Miejskiej/Powiatowej (sprawującej nadzór kompetencyjny) celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury/rachunku do odpowiedniej Komendy sprawującej nadzór kompetencyjny w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca kalendarzowego. 11.Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, oraz sposobu rozliczeń i płatności i innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 12.Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralna część. 13.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. 14.Przedmiot zamówienia podzielono na 23 CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1 -KOSTRZYN N/O (nadzór kompetencyjny KMP Gorzów Wlkp.) CZĘŚĆ 2 -WITNICA (nadzór kompetencyjny KMP Gorzów Wlkp.) CZĘŚĆ 3 -ZIELONA GÓRA (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 4- SULECHÓW (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 5 -MIĘDZYRZECZ (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz) CZĘŚĆ 6 - SKWIERZYNA (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz) CZĘŚĆ 7 - SŁUBICE (nadzór kompetencyjny KPP Słubice) CZĘŚĆ 8 -RZEPIN (nadzór kompetencyjny KPP Słubice) CZĘŚĆ 9 - WSCHOWA (nadzór kompetencyjny KPP Wschowa) CZĘŚĆ 10-SŁAWA (nadzór kompetencyjny KPP Wschowa) CZĘŚĆ 11-ŚWIEBODZIN (nadzór kompetencyjny KPP Świebodzin) CZĘŚĆ 12-KROSNO ODRZAŃSKIE (nadzór kompetencyjny KPP Krosno Odrzańskie) CZĘŚĆ 13-GUBIN (nadzór kompetencyjny KPP Krosno Odrzańskie) CZĘŚĆ 14-ŻARY (nadzór kompetencyjny KPP Żary) CZĘŚĆ 15-LUBSKO (nadzór kompetencyjny KPP Żary) CZĘŚĆ 16-ŻAGAŃ (nadzór kompetencyjny KPP Żagań) CZĘŚĆ 17-SZPROTAWA (nadzór kompetencyjny KPP Żagań) CZĘŚĆ 18-IŁOWA (nadzór kompetencyjny KPP Żagań) CZĘŚĆ 19-NOWA SÓL (nadzór kompetencyjny KPP Nowa Sól) CZĘŚĆ 20-KOŻUCHÓW(nadzór kompetencyjny KPP Nowa Sól) CZĘŚĆ 21-SULĘCIN (nadzór kompetencyjny KPP Sulęcin) CZĘŚĆ 22-STRZELCE KRAJEŃSKIE (nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Krajeńskie) CZĘŚĆ 23-DREZDENKO (nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Krajeńskie) 14.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.11.2015r.) do 31.03.2016r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ 3-ZIELONA GÓRA (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TURYSTA KATARZYNA STANKIEWICZ - PYRZYŃSKA, UL. BOLESŁAWA CHROBREGO 2A, 65-052 ZIELONA GÓRA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46680,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 16   

Nazwa: CZĘŚĆ 16-ŻAGAŃ (nadzór kompetencyjny KPP Żagań)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMOWE SMAKI - WYROBY GARMAŻERYJNE ELŻBIETA GRACZYK, UL. PLAC KRÓLOWEJ JADWIGI 6/4, 68-100 ŻAGAŃ, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20520,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.