Ogłoszenie z dnia 2013-02-25
Toruń: Zaprojektowanie i wydawanie czasopisma - kwartalnika pt. Życie Lasów Kujawsko - Pomorskich - Biuletyn RDLP w Toruniu na lata 2013 - 2016
Numer ogłoszenia: 29289 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu, ul. Mickiewicza 9, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6584348, 6564334, faks 056 6224407.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wydawanie czasopisma - kwartalnika pt. Życie Lasów Kujawsko - Pomorskich - Biuletyn RDLP w Toruniu na lata 2013 - 2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu i wydawaniu publikacji-czasopisma pt. Życie Lasów Kujawsko-Pomorskich - Biuletyn RDLP w Toruniu, , zgodnie z następującymi parametrami technicznymi: a) format A4, b) objętość 52 strony, c) liczba znaków (ze spacjami) na jednej stronie tekstowej: od 5000 do 6000, d) papier kreda półmatowa: środek 115 g, okładka 200 g, e) druk dwustronny - w pełnym kolorze (4+4), f) jakość druku: wysoka czytelność tekstów i ilustracji, g) oprawa - dwie zszywki, h) ilość i rodzaj: a. 16 numerów czasopisma wydanych w latach 2013-2016 (w każdym roku kalendarzowym po cztery numery), b. nakład jednego numeru wynosi 1050 egz. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na: a) łamaniu stron i składzie komputerowym czasopisma, o którym mowa w p. 1., zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem graficznym (layout pisma: układ graficzny stron, rubryk stałych i ruchomych oraz okładki), b) przepisywaniu (wprowadzanie do komputera) ewentualnych rękopisów i maszynopisów dostarczonych przez Zamawiającego, c) redakcji dostarczonych przez Zamawiającego tekstów do Biuletynu z doborem dostarczonych fotografii lub innych ilustracji, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, d) korekcie językowej tekstów, e) przygotowaniu do druku (skanowanie i obróbka komputerowa fotografii dostarczonych w formie plików cyfrowych, diapozytywów, negatywów lub odbitek), f) skutecznym dostarczeniu Zamawiającemu drogą elektroniczną lub na płycie CD złamanego czasopisma w formacie PDF (odrębnie całość i odrębnie uzgodnione artykuły) celem wykonania pierwszej korekty przez Zamawiającego (ręcznie na wydruku papierowym), g) odbiorze - wraz z omówieniem, objaśnieniem - w siedzibie Zamawiającego wydruku czasopisma z wykonaną ręcznie pierwszą korektą, h) wprowadzeniu przez Wykonawcę pierwszej korekty i przesłanie poprawionego czasopisma w formacie PDF drogą elektroniczną do Zamawiającego w celu wykonania przez niego drugiej korekty, i) przyjęciu - drogą telefoniczną lub e-mailową - od Zamawiającego uwag w zakresie drugiej korekty i jej wprowadzenie do czasopisma, j) przesłaniu drogą elektroniczną do Zamawiającego czasopisma w formacie PDF (po naniesieniu drugiej korekty) - celem uzyskania ostatecznej akceptacji, k) dostarczeniu do siedziby Zamawiającego proofa całego (okładki i trzech wskazanych przez Zamawiającego rozkładówek) czasopisma - celem zatwierdzenia do druku, l) druku i dostarczeniu czasopisma do siedziby Zamawiającego spakowanego (wraz z fakturami) według rozdzielnika na 27 nadleśnictw i biuro RDLP w Toruniu, m) przygotowaniu i dostarczeniu Zamawiającemu każdego numeru czasopisma w wersji elektronicznej na osobnej płycie CD/DVD w jednym egzemplarzu, do umieszczenia w internecie (mała objętość pliku, do 10 Mb) oraz w archiwum cyfrowym redakcji czasopisma (maksymalna, pełna objętość pliku). 3. Druk czasopisma i dostarczenie do siedziby Zamawiającego winno się odbywać w terminach do: 10-15 marca (numer 1), 10-15 czerwca (numer 2), 10-15 września (numer 3) i 10 grudnia (numer 4) w każdym roku realizacji zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.50.00 - 78.22.50.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXPANSJA ADVERTISING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EXPANSJA ADVERTISING SP. Z O.O.
- Expansja Advertising Sp. z o.o., ul. Kordeckiego 47, 60-144 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 208096,32
Oferta z najniższą ceną: 208096,32 / Oferta z najwyższą ceną: 208096,32
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził Konkurs na projekt biuletynu, w którym, zgodnie z art. 111 ust. 1 pkt. 3 nagrodą było zaproszenie autora najlepszej pracy konkuyrsowej do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Dostawa cewników urologicznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.