Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Niedrzwica Duża: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012
Numer ogłoszenia: 292901 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża , ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg, będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowy 2011/2012 na terenie Gminy Niedrzwica Duża sprzętem odśnieżającym drogi o nawierzchni twardej oraz drogi o nawierzchni tłuczniowej i gruntowej na szerokość pozwalającą bezpieczne wymijanie nadjeżdżających pojazdów lub odśnieżenie miejsc tzw. mijanek o długości co najmniej 25 mb. 2.Zamawiający postanawia, że świadczenie w/w usług na drogach ujętych: a)w obwodach od nr 1 do nr 9 odbywa się może przy użyciu: - koparko-ładowarki o dwóch osiach napędowych, minimalnej mocy 80KM, wyposażonej w pług przedni boczny o minimalnej szerokości 2 m i łyżkę o minimalnej szerokości 2 m3 lub - koparko-spycharką o dwóch osiach napędowych, minimalnej mocy 80KM, wyposażonej w pług przedni boczny o minimalnej szerokości 2 m i łyżkę o minimalnej szerokości 2 m3 lub - ciągnikiem z pługiem odśnieżnym przednim bocznym lub obustronnym o dwóch osiach napędowych i minimalnej mocy 80KM, b)w obwodzie nr 10 odbywać się może przy użyciu równiarki o min. mocy 125 KM, c)w obwodzie nr 11 odbywać się może przy użyciu ładowarki o minimalnej pojemności łyżki 2 m3 i min. mocy 125 KM. d)w obwodzie nr 12 odbywać się może przy użyciu ładowarki o minimalnej pojemności łyżki 2 m3 i min. mocy 125 KM. e)w obwodzie nr 13 odbywać się może przy użyciu samochodu ciężarowego typu ciężkiego z pługiem o minimalnej szerokości 2,20 m. o min. mocy 300 KM. 3.Zakres usług obejmuje teren gminy Niedrzwica Duża podzielony na obwody stanowiące również odpowiednie części zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców w wysokości 500,00 zł. -dla każdej z części zamówienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących tego warunku, warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących tego warunku, warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada: a) dla każdego z obwodów od nr 1 do nr 9: - co najmniej jedną koparko-ładowarką o dwóch osiach napędowych, minimalnej mocy 80KM, wyposażonej w pług przedni boczny o minimalnej szerokości 2 m i łyżkę o minimalnej szerokości 2 m3 lub - co najmniej jedną koparko-spycharką o dwóch osiach napędowych, minimalnej mocy 80KM, wyposażonej w pług przedni boczny o minimalnej szerokości 2 m i łyżkę o minimalnej szerokości 2 m3 lub - co najmniej jednym ciągnikiem z pługiem odśnieżnym przednim bocznym lub obustronnym o dwóch osiach napędowych i minimalnej mocy 80KM, b)dla obwodu nr 10 - co najmniej jedną równiarką o mocy min. 125 KM, c)dla obwodu nr 11 - co najmniej jedną ładowarką o minimalnej pojemności łyżki 2 m3 i min. mocy 125 KM, d)dla obwodu nr 12 - co najmniej jedną ładowarką o minimalnej pojemności łyżki 2 m3 i min. mocy 125 KM, e)dla obwodu nr 13 - co najmniej jednym samochodem ciężarowym typu ciężkiego z pługiem o minimalnej szerokości 2,20 m o mocy min. 300 KM. Jeżeli Wykonawca składa oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia, zobowiązany jest udokumentować, że dysponuje co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do zimowego utrzymania dróg na jeden obwód Gminy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących tego warunku, warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących tego warunku, warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta - zał. nr 11, Wykaz sprzętu dostępnego wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia zgodnie z opisem zawartym w roz. V pkt 2 ppkt 1 lit. od a) do e) SIWZ - zał nr 14, wzór umowy - zał. nr 15
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w sytuacjach mających charakter zmian istotnych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające wykonanie usługi, b) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) inne uzasadnione okoliczności, d) działanie siły wyższej, e) w zakresie zmiany terminu wykonania umowy z powodu wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych, przedłużającego się terminu zakończenia okresu zimowego, f) w zakresie zmiany ceny zamówienia w przypadku zmiany (wzrostu lub obniżki) stawki podatku Vat przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, g) pojawienia się regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy powodujących konieczność zmiany umowy, h) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego, i) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencja winy którejkolwiek ze stron , j) zmiany podwykonawcy robót, k) zmiana osób reprezentujących strony
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niedrzwica.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża kancelaria (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 1 - OBWÓD NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 - OBWÓD NR 1: szczegółowo określony na mapie stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 2 - OBWÓD NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 2 - OBWÓD NR 2: szczegółowo określony na mapie stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 3 - OBWÓD NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 3 - OBWÓD NR 3: szczegółowo określony na mapie stanowiącej załącznik nr 3 dO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 4 - OBWÓD NR 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 4 - OBWÓD NR 4: szczegółowo określony na mapie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 5 - OBWÓD NR 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 5 - OBWÓD NR 5: szczegółowo określony na mapie stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 6 - OBWÓD NR 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 6 - OBWÓD NR 6: szczegółowo określony na mapie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 7 - OBWÓD NR 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 7 - OBWÓD NR 7: szczegółowo określony na mapie stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 8 - OBWÓD NR 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 8 - OBWÓD NR 8: szczegółowo określony na mapie stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 9 - OBWÓD NR 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 9 - OBWÓD NR 9: szczegółowo określony na mapie stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 10 - OBWÓD NR 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 10 - OBWÓD NR 10: obejmujący teren całej Gminy Niedrzwica Duża.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 11 - OBWÓD NR 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 11 - OBWÓD NR 11: obejmujący część północną Gminy, przy czym do części tej zaliczone zostały obwody o numerach: 4,5,6 i 9, szczegółowo określone w załącznikach nr nr 4,5,6 i 9 oraz na mapie ogólnej Gminy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 12 - OBWÓD NR 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 12 - OBWÓD NR 12: obejmujący część południową Gminy, przy czym do części tej zaliczone zostały obwody o numerach 1,2,3,7, i 8, szczegółowo określone w załącznikach nr nr 1,2,3,7 i 8 oraz na mapie ogólnej Gminy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE WÓJTA GMINY NIEDRZWICA DUŻA, W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 CZĘŚĆ NR 13 - OBWÓD NR 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 13 - OBWÓD NR 13: obejmujący teren całej Gminy Niedrzwica Duża.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI NIEDRZWICA DUŻA
więcej: przetargi NIEDRZWICA DUŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.