eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDOSTAWA SYSTEMU EKSTRAKCJI DO FAZY STAŁEJ (SPE)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Zabrze: DOSTAWA SYSTEMU EKSTRAKCJI DO FAZY STAŁEJ (SPE)
Numer ogłoszenia: 292914 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239916 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SYSTEMU EKSTRAKCJI DO FAZY STAŁEJ (SPE).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu ekstrakcji do fazy stałej (SPE). 2.Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklarację zgodności, być oznakowane CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Urządzenie musi być kompletne, aby po zainstalowaniu wszystkich jego elementów przez Zamawiającego oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej przyrząd był gotowy do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 4.Urządzenie musi być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie Instytutu. 5.W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do użytkownika m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego). 6.Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na aparaturę wynosi minimum 24 miesiące od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz ze sprzętem. 7.Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce lub innych krajach Unii Europejskiej, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 8.Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej zgodnie z wymogami SIWZ i złożoną ofertą oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 9.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oficjalne druki reklamowe lub specyfikację techniczną producenta urządzenia. 10. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 10.1.W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 10.2.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określony w SIWZ. 10.3.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 4 do SIWZ. 12.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup finansowany ze środków własnych Zamawiającego. Zamawiający ubiega się o współfinansowanie zakupu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 ..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIGMA-ALDRICH Sp. z o.o., ul. Szelągowska 30, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18321,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22312,42

  • Oferta z najniższą ceną: 22312,42 / Oferta z najwyższą ceną: 22312,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.