Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-25
Kraków: usługa koordynowania Projektem modernizacji budynku oraz Infrastruktury badawczej Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie w celu utworzenia innowacyjnych pracowni naukowych badań mózgu realizowany w ramach PO IG lata 2007 - 2013 Priorytet 2. Infrastruktura sfery B + R, Działanie 2.1 - Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym
Numer ogłoszenia: 292922 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Farmakologii Polskiej Akademii Nauk w Krakowie , ul. Smętna 12, 31-343 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6623220, faks 012 6374500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.if-pan.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytutu Farmakologii PAN-jednostka naukowo-badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa koordynowania Projektem modernizacji budynku oraz Infrastruktury badawczej Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie w celu utworzenia innowacyjnych pracowni naukowych badań mózgu realizowany w ramach PO IG lata 2007 - 2013 Priorytet 2. Infrastruktura sfery B + R, Działanie 2.1 - Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa koordynowania Projektem modernizacji budynku oraz Infrastruktury badawczej Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie w celu utworzenia innowacyjnych pracowni naukowych badań mózgu realizowany w ramach PO IG lata 2007 - 2013 Priorytet 2. Infrastruktura sfery B + R, Działanie 2.1 - Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym Do zadań koordynatora będzie należało: wdrażanie i realizowanie projektu zgodnie z jego celem, w oparciu o harmonogram, wymogi POIG i przepisy prawa, koordynowanie wszelkich działań w sferze organizacyjnej i finansowej projektu, czuwanie nad właściwym przebiegiem realizacji projektu, weryfikacja dokumentacji z realizacji projektu, terminowe sporządzanie sprawozdań, nadzór nad prawidłową realizacją projektu, kontakt z Instytucją Pośredniczącą, obsługa prawna Projektu, przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Pzp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)uczestniczył w okresie ostatnich trzech lat, w realizacji w co najmniej trzech projektach finansowanych z udziałem środków unijnych lub podobnych np. pochodzących z Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2)wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 5 usług, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla jednostek naukowych lub uczelni wyższych, 3)dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w tym co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie prawnicze, Uwaga: Uwaga: osoba posiadająca kwalifikacje to osoba posiadająca: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pisaniu wniosków lub realizacji projektów, 4)spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1)ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 4; z wykazu powinno wynikać, że Wykonawca uczestniczył w realizacji w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 projektów finansowanych z udziałem środków unijnych lub podobnych np. z EOG; dokumenty, o których mowa w pkt 4 powinny potwierdzać, że usługi zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, 2)ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 7 i 8, z wykazu powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 5 usług polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla jednostek naukowych lub uczelni wyższych; dokumenty, o którym mowa w pkt 8 powinny potwierdzać, że usługi zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, 3)ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 3 ogłoszenia będzie dokonana: w przypadku dysponowania co najmniej trzema osobami na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 5 - z wykazu, o którym mowa powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi kwalifikacje, o których mowa w pkt 3; w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5 i 6 - z wykazu oraz oświadczenia, o których mowa, powinno wynikać, że Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje, o których mowa w pkt 3; 4)ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w pkt 4 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 2 ogłoszenia oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 (Załącznik 2 do SIWZ) - z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług wraz z podaniem programu, w którym Wykonawca uczestniczył w realizacji oraz odbiorców (Załącznik 3 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione, 4)co najmniej 3 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5)wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadające kwalifikacje, o których mowa w części IV pkt 3 (Załącznik 4 do SIWZ), 6)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających kwalifikacje, o których mowa w części IV pkt 3, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 7)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 5 usług, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla jednostek naukowych lub uczelni wyższych (Załącznik 5 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione, 8)co najmniej 5 dokumentów (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 7, zostały wykonane należycie, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6 i 8 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 oraz wykazy, o których mowa w pkt 3, 5 i 7 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.if-pan.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 (dział administracji - parter pok. 19).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PO IG lata 2007 - 2013 Priorytet 2. Infrastruktura sfery B + R, Działanie 2.1 - Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rewitalizacja Domu Długosza wraz z jego otoczeniem, sprawowanie nadzoru inwestorskiego
- Tysiącletnia Wiślica - śladami przeszłości, sprawowanie nadzoru inwestorskiego - Etap II
- Inżynier Kontraktu.
- Inżynier Kontraktu.
- Wyłonienie inżyniera kontraktu, zarządzanie budową Hali widowiskowo-sportowej w Krakowie-Czużynach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.