To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Katowice: REMONT GŁÓWNEJ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH (ETAP I) - KONTYNUACJA REMONTU.
Numer ogłoszenia: 292941 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267409 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach, ul. Lechicka 24, 40-609 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7819211, faks 032 781 92 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT GŁÓWNEJ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH (ETAP I) - KONTYNUACJA REMONTU..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: REMONT GŁÓWNEJ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH (ETAP I) - KONTYNUACJA REMONTU. Roboty polegać będą na: robotach budowlanych - remoncie klatki schodowej, robotach remontowych, renowacji - kontynuacji remontu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Prywatne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DEBAR" JANUSZ BAŁAZY
jakie przetargi wygrała firma
Prywatne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DEBAR" JANUSZ BAŁAZY
- PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DEBAR JANUSZ BAŁAZY, ul. Batalionu Kosynierów 32, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186284,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 250911,24
Oferta z najniższą ceną: 250911,24 / Oferta z najwyższą ceną: 250911,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonych przez Zamawiającego 3 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nie został wyłoniony wykonawca zadania. Zamawiający pierwszy przetarg ogłosił w BZP w dniu 15 lipca 2011 r. pod nr 194405-2011 r. Na dzień 1 sierpnia 2011 r. wyznaczono termin składania i otwarcia ofert. Postępowanie zostało unieważnione w dniu 1 sierpnia 2011 r. na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 z powodu: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. Zamawiający w dniu 10 sierpnia 2011 r. pod nr 238310-2011 ogłosił w BZP drugi przetarg nieograniczony, wyznaczając na dzień 26 sierpnia 2011 r. termin składania i otwarcia ofert. W dniu 8 września 2011 r. ww. postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 z powodu: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu wpłynęły dwie oferty tj. Oferta nr 1 na kwotę 146 234,92 zł brutto i Oferta nr 2 na kwotę 353 084,08 zł brutto. Złożone oferty spełniają podmiotowe i przedmiotowe warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta nr 1 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 4, a oferta nr 2 spełniając warunki udziału w zakresie przedmiotowym i podmiotowym, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 223 248,75 zł brutto. W związku z powyższym i w związku z brakiem możliwości zwiększenia środków finansowych, które Zamawiający mógłby dodatkowo przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający postanawia unieważnić postępowanie. Trzecie postępowanie zostało ogłoszone w BZP w dniu 12 września 2011 r. pod nr 283676-2011. Termin składania i otwarcia ofert wyznaczono na dzień 27 września 2011 r. Postępowanie zostało unieważnione w dniu 27 września 2011 r. na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 z powodu: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. W związku z powyższym zachodzi przesłanka do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia
- Dostawa papieru kserograficznego przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch myjni automatycznych z przeznaczeniem dla KWP w Katowicach
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji dostrzegalni przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Katowice znajdującej się na terenie leśnictwa Murcki
- Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach, na 2025 rok
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.