To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 29297 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.:
Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej połączonej studnią w pasie drogi powiatowej ul. Świerczewskiego w Świebodzinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 6061-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10671-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny
97077053400000, ul.
ul. Rynkowa
2,
66200
Świebodzin, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
684 750 916, faks
684 750 916, e-mail
zp@um.swiebodzin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej połączonej studnią w pasie drogi powiatowej ul. Świerczewskiego w Świebodzinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia i kanalizacji deszczowej połączonej studnią w pasie drogi powiatowej ul. Świerczewskiego w Świebodzinie W/w zadanie obejmuje remont istniejącego zjazdu z drogi powiatowej - ul. Gen. Świerczewskiego (dz. nr 220/2), przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia i rozbudową kanalizacji deszczowej od studni w pasie drogi powiatowej do istniejącego rowu gminnego. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: 1) Roboty branży drogowej: a) Roboty rozbiórkowe -nawierzchni bitumicznych i betonowych - ok.60,00 m2, chodników z płyt betonowych i kostki betonowej - ok.135,00 m2, krawężników, obrzeży, ław pod krawężniki - ok.197,00 mb, Wywiezienie gruzy z rozbiórek na odległość do 10 km z utylizacją odpadów - ok. 33,36 m3, b) Roboty ziemne -Wykonanie koryta o głębokości 46 cm - ok. 692 m2,, wywiezienie ziemi z korytowania na odległość do 5 km - ok.318,32 m3, wykonanie warstwy podsypkowej z piasku o grubości 15 cm - ok.692 m2, c) Podbudowy- o grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - ok.562 m2, o grubości 20 cm z chudego betonu - ok.73 m2, d) Wykonanie nawierzchni - jezdni i opaski z kostki bet. szarej gr. 8 cm na podsypce cem-piask- ok. 569 m2, placu z betonowych płyt ażurowych typu MEBA / EKO gr. 10cm na podsypce piaskowej gr. 5cm z wypełnieniem otworów piaskiem - ok.67 m2, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, stojących i leżących "na płask" i krawężników o wymiarach 15x22 cm i oporników betonowych o wymiarach 12x25 cm, na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem - ok.165,5 mb, ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm, na podsypce cem-piask - ok.90 mb, wykonanie ław betonowych pod ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej - ok.5,7 m3, e) Odwodnienia liniowe z polimerobetonu o szerokości w świetle 30 mm wyposażone w żeliwny ruszt szczelinowy, na ławie z betonu - ok.4,5 mb, f) Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych typu "AROT" O110 mm na kablach - ok.224 mb, g) Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacyjnych, telefonicznych (z wymianą pokrywy i ramy na typ ciężki), zaworów wodociągowych, gazowych - 11 szt. h) Ustawienie znaków drogowych - szt. 4 2) Roboty branży sanitarnej: a) Roboty ziemne- wykopy pod kanalizację deszczową - ok. 1204,00 m3, umocnienia ścian wykopów - ok. 982 m2 , zasypywanie wykopów piaskiem z dowozu i zagęszczenie - ok. 435 m3, zasypywanie wykopów wraz zagęszczaniem gruntem z wykopu - ok. 300 m3, wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m, ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, - ok.29,1 m3,, Zasypywanie wykopów szerokości 0,8-2,5 m, głębokości do 1,5 m - ok.29,1 m3 b) Roboty montażowe- przeciski jednostopniowe rurami stalowymi o średnicy 800 mm z przeciąganiem rurociągów o średnicy 600 mm w rurach ochronnych - ok. 14 m , Kanały z rur PVC-U SN8 DN 630 mm. - ok.129 mb, kanały z rur PVC-U SN8 DN 200 mm. - ok.5,5 mb, kanały z rur PVC-U SN8 DN 160 mm. - ok.21 mb, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm i głębokości do 3,0 m, z włazami żeliwnymi klasy D400 - 6 szt. , studzienki kanalizacyjne niewłazowe o średnicy 425 mm z rury karbowanej z PP lub PE z włazem klasy D400 - szt. 5, studzienki ściekowe uliczne, betonowe o średnicy 500 mm, z osadnikiem, pierścieniem odciążającym i wpustem żeliwnym z zawiasem i wiaderkiem na zanieczyszczenia - szt. 5,pionowe rynny spustowe z PVC o średnicy 160 mm, na ścianach, łączone metodą wciskową - 3 m, czyszczaki kanalizacyjne z PVC o połączeniu wciskowym, o średnicy 160 mm - 2 szt., rury ochronne z HDPE o średnicy 200mm - 5 mb, rury ochronne z HDPE o średnicy 300 mm. - 5 mb c) Skrzynka żeliwna uliczna wraz z pionową rurą wywiewną - 2 kpl. d) Sączki liniowe węchowe z rur drenarskich nad istniejącym gazociągiem - 97 mb. 3) Roboty elektryczne a) Roboty ziemne-mechaniczne kopanie rowów i zasypywanie, o głębokości do 0,8 m i szerokości dna rowu do 0,4 m, dla kabli - ok.98 m, podsypka i nadsypka warstwy gr. 2 x 10cm piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4m i nad kablem - ok.98 m, wykopy ręczne o głębokości do 1,5 m wraz z zasypaniem dla słupów oświetleniowych - ok. 3 m3, b) Roboty montażowe- ręczne układanie kabli wielożyłowych YAKY 4x35 - ok.40 mb, układanie rur ochronnych z pcw o średnicy do 110,0 mm w wykopie - DVK110 - ok. 58 mb, układanie kabli wielożyłowych YAKY 4x35 - ok.58 mb, ręczne stawianie słupów stalowych ocynkowanych wysokości 7,0m dla oświetlenia zewnętrznego wraz z ustawieniem betonowych fundamentów prefabrykowanych - szt. 3, montaż wysięgnika rurowego o ciężarze do 15 kg na słupie - szt. 3, układanie kabli wielożyłowych o masie do 0,5 kg/m w rurach - ok.24 m, montaż na słupie opraw drogowych typu LED do 48W - szt. 3 4) Zieleń a) Karczowanie drzew i pni, wywiezienie dłużyc, karpiny, gałęzi - 3 szt. b) Nasadzenie drzew gatunku klon kulisty - 2 szt. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanych zatwierdzonych decyzją pozwolenia na budowę Nr 177/2016 z dnia 16 czerwca 2016 r. i projekcie budowlano- wykonawczym, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe SYSTEM A z Gorzowa oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) wprowadzenia organizacji ruchu w pasie drogi powiatowej, i) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego z kosztami zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej, j) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł, k) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, l) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, m) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, a) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskanie decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od daty zawiadomienia. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233140-2,
45232130-2,
45316110-9,
71354000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT692254.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 391140.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego.
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Dostawa aparatu usg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.