To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-03
Kielce: Zakup i dostawa świeżych owoców i warzyw w okresie wrzesień 2014 r.-luty 2015 r.
Numer ogłoszenia: 292998 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272626 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa świeżych owoców i warzyw w okresie wrzesień 2014 r.-luty 2015 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: świeżych owoców i warzyw w okresie 6 miesięcy (wrzesień 2014 r.-luty 2015 r.) wg ilości i asortymentu szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 2 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr1-Zakup i dostawa świeżych owoców i warzyw (w okresie wrzesień 2014 r.- listopad 2014 r.) Pakiet nr2-Zakup i dostawa świeżych owoców i warzyw (w okresie grudzień 2014 r.-luty 2015 r.) 3.Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. 4.Zamawiający wymaga aby warzywa i owoce były świeże o dobrym smaku, dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 5.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był oznakowany zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi oznaczeń. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesłanych na faks. 6.Wymagane jest, aby okres przydatności do spożycia kupowanych produktów, w dniu ich odbioru, wynosił minimum połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1-pakiet nr1zostaną odrzucone. 7.Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie 24 godzin od daty otrzymania zamówienia, w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia.Realizacja dostaw odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych przesłanych na faks. Wymagane jest, aby okres przydatności do spożycia kupowanych produktów, w dniu ich odbioru, wynosił minimum połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1-pakiet nr3 zostaną odrzucone. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był oznakowany zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi oznaczeń. 8.Rozliczenia poszczególnych dostaw odbywać się będą w oparciu o ceny jednostkowe asortymentu określone w formularzu cenowym załącznik nr 1-pakiet do SIWZ, które należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 9.Wykonawca zobowiązany będzie przy każdej dostawie przedstawić handlowy dokument identyfikacyjny dostarczanej partii asortymentowej. 10.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był oznakowany zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi oznaczeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 -Zakup i dostawa świeżych owoców i warzyw (w okresie wrzesień 2014 r. -listopad 2014 r.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CITROMAR MARIUSZ LAMCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CITROMAR MARIUSZ LAMCZYK
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CITROMAR Mariusz Lamczyk, ul. Barwinek 13/70, 25-150 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11013,51
Oferta z najniższą ceną: 11013,51 / Oferta z najwyższą ceną: 12719,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2-Zakup i dostawa świeżych owoców i warzyw (w okresie grudzień 2014 r. -luty 2015r.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CITROMAR MARIUSZ LAMCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CITROMAR MARIUSZ LAMCZYK
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CITROMAR Mariusz Lamczyk, ul. Barwinek 13/70, 25-150 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13817,55
Oferta z najniższą ceną: 13817,55 / Oferta z najwyższą ceną: 14427,71
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa żywności na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej w ramach projektu pn. "Nowe usługi społeczne w Bielsku-Białej"
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej w ramach projektu pn. "Wzgórze kreatywności ..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.