eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dlaosób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-15

Chrzanów: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 293010 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Grafika komputerowa - dla 15 osób, planowany termin realizacji - październik /listopad 2010. Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 2. Programowanie i obsługa obrabiarek CNC - dla 15 osób, planowany termin realizacji październik / listopad 2010. Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 3. Profesjonalne służby sprzątające: dla 15 osób, planowany termin realizacji październik / listopad 2010. Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 4. Przedstawiciel handlowy dla 15 osób, planowany termin realizacji: październik / listopad 2010. Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 5. Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III do 2,5 m 3 z poszerzeniem na Ł34 dla 15 osób, planowany termin realizacji październik / listopad 2010. Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) - dotyczy wszystkich części zamówienia. 2. Potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U Nr 118 poz.1263), wystawione przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego - dotyczy części 5 zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w okresie ostatnich trzech lat ( dla min. 10 osób ) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia zamówienia dla poszczególnych części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował urządzeniami adekwatnymi do danej części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia ( załącznik nr 10 do SIWZ), Na jednego uczestnika musi przypadać jedno stanowisko szkoleniowe wyposażone w niezbędne narzędzia i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć indywidualny dostęp do sprzętu i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami do każdej z części zamówienia, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 11 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne . 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.75
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20
  • 3 - Certyfikaty jakości usług - 0.05

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć: - zakresu usług objętych umową, w przypadku zmian przepisów prawa w tym zakresie, - miejsca realizacji świadczeń z zastrzeżeniem lokalizacji na terenie powiatu chrzanowskiego, - kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ), - terminu przeprowadzenia szkolenia - w obrębie 1- go miesiąca dla danej grupy, - zmiana ilości osób objętych szkoleniem, - zmiana kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiana kosztu osobogodziny jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy zawartej w § 5 oraz tego że plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 12:30, miejsce: ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów. Dziennik podawczy - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Nowe Perspektywy realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grafika komputerowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Grafika komputerowa. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 3. Program szkolenia: musi obejmować 120 godz. dydaktycznych i zawierać następujące moduły: Program szkolenia Photo shop -Zasady budowy i działania cyfrowych aparatów fotograficznych -Wybór cyfrowego aparatu fotograficznego -Dobór sprzętu i aplikacji do cyfrowej ciemni -Zasady fotografii, podstawy pracy z photoshop -Sztuka fotografowania -Wiedza o fotografowaniu -Podstawy fotografii cyfrowej -Zarządzanie kolorem -Formaty plików -Ocena zdjęć cyfrowych -Obsługa narzędzi i mechanizmów -Praktyczne porady, zdjęcia specjalne -Korekta charakterystyki tonalnej fotografii -Efekty na zdjęciach, efekty specjalne z reklam -Fotografia krajobrazowa i architektury -Fotografia portretowa i retusz, udoskonalanie zdjęć -Zaawansowane techniki zaznaczania, publikowanie zdjęć Program szkolenia CorelDraw -Podstawowe różnice między grafiką wektorową a grafiką rastrową -Arkusz roboczy Corela, ustawienia -Narzędzia edycyjne -Precyzyjne transformacje obiektów za pomocą okien dialogowych -Wyrównywanie i rozkład obiektów na stronie wydruku, modyfikowanie kształtu -Tekst i obróbka tekstu w Corelu -Wielostronicowe dokumenty Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak liczba godzin nie może przekroczyć 120. 4. Czas trwania: nie dłużej niż 20 kolejnych dni roboczych 5. Termin realizacji szkolenia: październik/listopad 2010r. 6. Sposób organizacji szkolenia Wykonawca zapewnia liczbę komputerów co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedno stanowisko komputerowe przypada tylko jeden uczestnik )..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. Doświadczenie - 0.20
    • 3. Certyfikaty jakości usług - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Programowanie i obsługa obrabiarek CNC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Programowanie i obsługa obrabiarek CNC. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 3. Program szkolenia: musi obejmować 90 godz. dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 1) Podstawy rysunku technicznego. 2) Technologia ogólna 3) Podstawy maszynoznawstwa 4) Technologia obróbki skrawaniem 5) Zajęcia praktyczne: a) Planowanie obróbki przedmiotu b) Pisanie programów obróbki z uwzględnieniem komputerowego sterowania obrabiarek c) Przenoszenie programów roboczych z komputera na maszynę d) Uruchamianie obróbki e) Analiza parametrów obróbki i czasu pracy maszyny. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak liczba godzin nie może przekroczyć 90. 4. Czas trwania: nie dłużej niż 15 kolejnych dni roboczych 5. Termin realizacji szkolenia: październik/ listopad 2010r. 6. Sposób realizacji szkolenia: Wykonawca zapewnia liczbę komputerów co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedno stanowisko komputerowe przypada tylko jeden uczestnik ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Certyfiakty jakości usług - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profesjonalne służby sprzątające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Profesjonalne służby sprzątające. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 3. Program szkolenia: musi obejmować 90 godz. dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 1. Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w sferze prac porządkowych i utrzymania czystości 2. Rodzaje obiektów i zasady sprzątania wg nowoczesnych systemów utrzymania czystości , w tym pomieszczeń biurowych, hotelowych, placówek gastronomicznych, obiektów przemysłowych, toalet, korytarzy, wind, domów prywatnych). 3. Środki chemiczne i dezynfekcyjne wykorzystywane w wykonywaniu usług sprzątających. 4. Techniki sprzątania - rodzaje powierzchni - typy podłóg - sprzątanie ręczne i maszynowe 5. zasady organizacji służb sprzątających 6. Zasady utrzymywania czystości na zewnątrz obiektów 7. Zajęcia praktyczne Liczba godzin: 90 Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak liczba godzin nie może przekroczyć 90. 4. Czas trwania: nie dłużej niż 15 kolejnych dni roboczych. 5. Termin realizacji szkolenia: październik / listopad 2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Certyfikaty jakości usług - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedstawiciel handlowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Przedstawiciel handlowy 2. Miejsce organizacji szkolenia: W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 3. Program szkolenia: musi obejmować 120 godz. dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 1) Podstawowe pojęcia i umiejętności przedstawiciela handlowego 2) Cechy efektywnego przedstawiciela handlowego 3) Komunikacja werbalna i niewerbalna (kanały komunikacyjne, mowa ciała, podstawowe zasady witania się) 4) Marketing. Klienci i ich potrzeby 5) Metody odpierania zastrzeżeń podczas finalizowania sprzedaży 6) Załatwianie reklamacji i rozwiązywanie sytuacji trudnych 7) Organizowanie sieci sprzedaży 8) Promowanie produktów 9) Negocjacje handlowe 10) Strategie skutecznej sprzedaży 11)Obsługa komputera (m.in. edytor tekstów do tworzenia prezentacji komputerowych, prezentacja multimedialna produktu) Liczba godzin: 120 Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak liczba godzin nie może przekroczyć 120. 5. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawca zapewnia liczbę komputerów co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedno stanowisko komputerowe przypada tylko jeden uczestnik ) 6. Czas trwania: nie dłużej niż 20 kolejnych dni roboczych. 7. Termin realizacji szkolenia: październik / listopad 2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Certyfikaty jakości usług - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III do 2,5 m3 z poszerzeniem na Ł34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Operator ładowarki kl. III do 2,5 m3 z poszerzeniem na Ł34. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 3.Program szkolenia powinien obejmować min. 192 godziny dydaktyczne. Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 4. Czas trwania: nie dłużej niż 25 kolejnych dni roboczych. 5. Termin realizacji szkolenia: Październik / Listopad 2010.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Certyfikaty jakości usług - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.