Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Mysłowice: Dostawa obłożeń plus pozostałych materiałów opatrunkowych dla oddziałów Szpitala nr 2
w Mysłowicach.
Numer ogłoszenia: 293035 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia , ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, faks 032 2222330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obłożeń plus pozostałych materiałów opatrunkowych dla oddziałów Szpitala nr 2 w Mysłowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: obłożenia plus pozostałe materiały opatrunkowe - 1 pakiet.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 i 24a Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty będą składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz.605) a także spełniające warunki o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę : Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie załączonych dokumentów metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Aktualny w terminie składania ofert wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej lub inny odpowiedni dokument upoważniający do występowania wykonawcy w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - potwierdzony przez wykonawcę jak w pkt. 1.6. siwz w zakresie aktualności dokumentu. Dokument taki ma wykazać upoważnienie osoby(osób)do podpisania oferty oraz załączanych dokumentów. 1.2 Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym / w przypadku gdy nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, wykonawca składa odpowiednie oświadczenie/. 1.3 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty 1.5 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania przetargowego zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik nr 3 siwz. 1.6 Formularz oferty - załącznik nr 2 do siwz. 1.7 Formularz asortymentowo- cenowy - załącznik nr 1 do siwz. 1.8 Wykaz dostaw -- załącznik nr 4 do siwz. Dokument ten ma zawierać następujące informacje: - nazwę wykonawcy - określenie przedmiotu dostawy - nazwę odbiorcy i jego adres - datę dostawy ( dzień, miesiąc, rok) lub jeżeli umowa jest w trakcie realizacji stwierdzenie, że umowa jest w trakcie realizacji - wartość dostawy z podatkiem VAT - stwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie (zamawiający zaleca załączenie referencji, itp. dokumentów) 1.9 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjna co najmniej 100 000,00 zł. 1.10 Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5. 1.11 Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: - Deklarację zgodności producenta, certyfikat jednostki notyfikowanej oraz zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów medycznych - certyfikaty i atesty przetłumaczone na język polski i potwierdzone za zgodność przez wykonawcę - Karta techniczna włókniny wystawiona przez producenta włókniny zgodna z EN 13795-1-3 - Folder/ ulotka informacyjna o produkcie 1.11 Próbki oferowanych materiałów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.szpitalnr2.myslowice.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego : 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41, Dział Zamówień Publicznych, budynek Dyrekcji II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: - SP ZOZ Szpital nr2 imdr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach,ul.Bytomska 41 W SEKRETARIACIE-Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpital nr2-I piętro w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz.7:00-14:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie usługi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu Edukacja włączająca w I LO w Mysłowicach
- Świadczenie usług transportu drogowego osób niepełnosprawnych na rzecz Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacyjno - Opiekuńczego w Mysłowicach w roku 2025
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania łaźni dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice - Wesoła
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.