eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceDostawa obłożeń plus pozostałych materiałów opatrunkowych dla oddziałów Szpitala nr 2 w Mysłowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Mysłowice: Dostawa obłożeń plus pozostałych materiałów opatrunkowych dla oddziałów Szpitala nr 2 w Mysłowicach.
Numer ogłoszenia: 293035 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia , ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, faks 032 2222330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obłożeń plus pozostałych materiałów opatrunkowych dla oddziałów Szpitala nr 2 w Mysłowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: obłożenia plus pozostałe materiały opatrunkowe - 1 pakiet.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 i 24a Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty będą składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz.605) a także spełniające warunki o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę : Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie załączonych dokumentów metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Aktualny w terminie składania ofert wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej lub inny odpowiedni dokument upoważniający do występowania wykonawcy w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - potwierdzony przez wykonawcę jak w pkt. 1.6. siwz w zakresie aktualności dokumentu. Dokument taki ma wykazać upoważnienie osoby(osób)do podpisania oferty oraz załączanych dokumentów. 1.2 Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym / w przypadku gdy nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, wykonawca składa odpowiednie oświadczenie/. 1.3 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty 1.5 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania przetargowego zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik nr 3 siwz. 1.6 Formularz oferty - załącznik nr 2 do siwz. 1.7 Formularz asortymentowo- cenowy - załącznik nr 1 do siwz. 1.8 Wykaz dostaw -- załącznik nr 4 do siwz. Dokument ten ma zawierać następujące informacje: - nazwę wykonawcy - określenie przedmiotu dostawy - nazwę odbiorcy i jego adres - datę dostawy ( dzień, miesiąc, rok) lub jeżeli umowa jest w trakcie realizacji stwierdzenie, że umowa jest w trakcie realizacji - wartość dostawy z podatkiem VAT - stwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie (zamawiający zaleca załączenie referencji, itp. dokumentów) 1.9 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjna co najmniej 100 000,00 zł. 1.10 Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5. 1.11 Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: - Deklarację zgodności producenta, certyfikat jednostki notyfikowanej oraz zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów medycznych - certyfikaty i atesty przetłumaczone na język polski i potwierdzone za zgodność przez wykonawcę - Karta techniczna włókniny wystawiona przez producenta włókniny zgodna z EN 13795-1-3 - Folder/ ulotka informacyjna o produkcie 1.11 Próbki oferowanych materiałów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.szpitalnr2.myslowice.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego : 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41, Dział Zamówień Publicznych, budynek Dyrekcji II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: - SP ZOZ Szpital nr2 imdr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach,ul.Bytomska 41 W SEKRETARIACIE-Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpital nr2-I piętro w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz.7:00-14:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.