Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Jasło: Wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań inwestycyjnych:
Część 1: Odbudowa drogi powiatowej Nr 1902R Nowy Żmigród - Stary Żmigród - Łysa Góra w km 1+340 - 4+568,
Część 2:
zad. Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1890R Gliniczek - Czeluśnica w km 0+005 - 0+135; 0+305 - 0+600,
Zad. Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1876R Duląbka - Cieklin w km 1+102 - 1+514,
Zad. Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na długości 455mb w m. Kołaczyce.
Numer ogłoszenia: 293052 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań inwestycyjnych: Część 1: Odbudowa drogi powiatowej Nr 1902R Nowy Żmigród - Stary Żmigród - Łysa Góra w km 1+340 - 4+568, Część 2: zad. Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1890R Gliniczek - Czeluśnica w km 0+005 - 0+135; 0+305 - 0+600, Zad. Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1876R Duląbka - Cieklin w km 1+102 - 1+514, Zad. Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na długości 455mb w m. Kołaczyce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Odbudowa drogi powiatowej Nr 1902R Nowy Żmigród - Stary Żmigród - Łysa Góra w km 1+340 - 4+568: likwidacja przełomów - 72 m2 przebudowa przepustu pod drogą w km 1+454 ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 3 228 m2 profilowanie istniejącej nawierzchni żwirowej - 4 718 m2 oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 11 976 m2 podbudowa żwirowa o gr. 10 cm po zagęszczeniu - 4 938,4 m2 podbudowa z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 4 718 m2 profilowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką tłuczniową śr. gr. 12 cm po zagęszczeniu - 12 223 m2 skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 5 117 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 1 497 t skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 11 976 m2 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 11 976 m2 ułożenie ścieków z elementów betonowych na podbudowie żwirowej i podsypce cementowo-piaskowej - 131 m oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, gr. namułu 20 cm - 4 670 m oczyszczenie z namułu przepustów pod drogą o śr. 0,5-0,6 m - 24 m oczyszczenie z namułu przepustów pod zjazdami bocznymi o śr. 0,4-0,6 m - 385 m ułożenie płyt ażurowych na podsypce piaskowo-cementowej na skarpie rowu - 31,2 m2 wykonanie zjazdów bocznych z rur żelbetowych fi 50 cm na ławie żwirowej - 6 m uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 2 228 m2 uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 1 425 m2 montaż stalowych poręczy energochłonnych wraz z ukośnikami - 140 m regulacja pionowa istniejących stalowych poręczy energochłonnych - 72 m geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza Część 2: zad. Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1890R Gliniczek - Czeluśnica w km 0+005 - 0+135; 0+305 - 0+600 ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 425 m2 oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 2 087,3 m2 profilowanie zdeformowanej nawierzchni mieszanką tłuczniową śr. gr. 10 cm po zagęszczeniu - 150,00 m2 skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 2 x 2 087,25 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 260,91 t wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 2 087,25 m2 uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 425 m2 oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, gr. namułu 20 cm - 295 m oczyszczenie z namułu rur o śr. 0,4-0,6 m pod zjazdami bocznymi - 32 m uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 96 m2 wykonanie zjazdu bocznego z rury stalowej fi 20 cm - 5 m ułożenie ścieków z elementów betonowych na podbudowie żwirowej i podsypce cementowo-piaskowej - 108 m wykonanie linii grubowarstwowych - 5,25 m2 geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Zad. Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1876R Duląbka - Cieklin w km 1+102 - 1+514 ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 412 m2 profilowanie miejsc z ubytkami nawierzchni i podbudowy w obrębie krawędzi jezdni i poboczy mieszanką tłuczniową śr. gr. 10 cm po zagęszczeniu - 236,75 m2 oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 2 222,4 m2 skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 2 222,4 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 277,8 t skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 2 222,4 m2 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 2 222,4 m2 uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 412 m2 oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, gr. namułu 20 cm - 607 m oczyszczenie z namułu rur o śr. 0,5-0,6 m pod zjazdami bocznymi - 75 m uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 210 m2 montaż stalowych poręczy energochłonnych - 52 m geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Zad. Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na długości 455mb w m. Kołaczyce ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 687 m2 oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 1 250 m2 wykonanie wykopu pod poszerzenie jezdni na gł. 0,5 m - 383 m3 podbudowa dolna żwirowa na poszerzeniu o gr. 0,3 m po zagęszczeniu - 766 m2 podbudowa górna tłuczniowa gr. 20 cm po zagęszczeniu - 766 m2 profilowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką tłuczniową śr. gr. 12 cm po zagęszczeniu - 858 m2 skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 1 824,5 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 290,63 t skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 2 325 m2 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 2 325 m2 uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 687 m2 uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 81 m2 montaż stalowych poręczy energochłonnych wraz z ukośnikami - 44 m geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających ( w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) do wysokości 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5, 45.23.32.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: część 1 - 30 000 zł, część 2 - 10 000,00 zł do dnia 09.08.2013 r. do godz. 10:00 . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. Brak wadium (wpłaconego przez Wykonawcę) w wyznaczonym terminie na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części 1- przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu budowy, przebudowy, odbudowy lub rozbudowy drogi klasy min L ( droga klasy L wg podziału wprowadzonego przez Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz. U. z 1999 roku nr 43, pozycja 430) obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznej w ilości minimum 8 000,00 m2 ( na jednym odcinku), dla części 2- przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu budowy, przebudowy, odbudowy lub rozbudowy drogi klasy min L ( droga klasy L wg podziału wprowadzonego przez Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz. U. z 1999 roku nr 43, pozycja 430) obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznej w ilości minimum 2 000,00 m2 ( na jednym odcinku). Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 oraz wykazu robót budowlanych - załącznik nr 4 (wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
załącznik nr 3 oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
załącznik nr 3 oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
załącznik nr 3 oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy: Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do robót wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych o ekwiwalentnej wartości do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy. W przypadku, gdyby strony ustaliły wykonanie robót zamiennych w ramach niniejszej umowy, wtedy wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o analizę cen przedstawioną przez Wykonawcę, sprawdzoną przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Wykonawca sporządzi analizę cen na podstawie nośników przedstawionych w kosztorysie szczegółowym, a dla robót nieujętych w kosztorysie przyjęte będą ceny materiałów, sprzętu i środków transportu, nie wyższe niż publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD z okresu wbudowania. Roboty zamienne będą zgłaszane przed ich wprowadzeniem. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zmniejszyć zakres zamówienia (nie więcej niż o 10%) w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót nastąpi odliczenie wartości tego elementu, od ogólnej wartości przedmiotu umowy. W przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę kosztorysu. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w wyniku wystąpienia robót dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 314 (sekretariat Starosty).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa drogi powiatowej Nr 1902R Nowy Żmigród - Stary Żmigród - Łysa Góra w km 1+340 - 4+568.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi powiatowej Nr 1902R Nowy Żmigród - Stary Żmigród - Łysa Góra w km 1+340 - 4+568: likwidacja przełomów - 72 m2 przebudowa przepustu pod drogą w km 1+454 ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 3 228 m2 profilowanie istniejącej nawierzchni żwirowej - 4 718 m2 oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 11 976 m2 podbudowa żwirowa o gr. 10 cm po zagęszczeniu - 4 938,4 m2 podbudowa z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 4 718 m2 profilowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką tłuczniową śr. gr. 12 cm po zagęszczeniu - 12 223 m2 skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 5 117 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 1 497 t skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 11 976 m2 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 11 976 m2 ułożenie ścieków z elementów betonowych na podbudowie żwirowej i podsypce cementowo-piaskowej - 131 m oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, gr. namułu 20 cm - 4 670 m oczyszczenie z namułu przepustów pod drogą o śr. 0,5-0,6 m - 24 m oczyszczenie z namułu przepustów pod zjazdami bocznymi o śr. 0,4-0,6 m - 385 m ułożenie płyt ażurowych na podsypce piaskowo-cementowej na skarpie rowu - 31,2 m2 wykonanie zjazdów bocznych z rur żelbetowych fi 50 cm na ławie żwirowej - 6 m uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 2 228 m2 uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 1 425 m2 montaż stalowych poręczy energochłonnych wraz z ukośnikami - 140 m regulacja pionowa istniejących stalowych poręczy energochłonnych - 72 m geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5, 45.23.32.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad. Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1890R Gliniczek - Czeluśnica w km 0+005 - 0+135; 0+305 - 0+600, Zad. Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1876R Duląbka - Cieklin w km 1+102 - 1+514, Zad. Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na długości 455mb w m. Kołaczyce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1890R Gliniczek - Czeluśnica w km 0+005 - 0+135; 0+305 - 0+600 ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 425 m2 oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 2 087,3 m2 profilowanie zdeformowanej nawierzchni mieszanką tłuczniową śr. gr. 10 cm po zagęszczeniu - 150,00 m2 skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 2 x 2 087,25 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 260,91 t wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 2 087,25 m2 uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 425 m2 oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, gr. namułu 20 cm - 295 m oczyszczenie z namułu rur o śr. 0,4-0,6 m pod zjazdami bocznymi - 32 m uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 96 m2 wykonanie zjazdu bocznego z rury stalowej fi 20 cm - 5 m ułożenie ścieków z elementów betonowych na podbudowie żwirowej i podsypce cementowo-piaskowej - 108 m wykonanie linii grubowarstwowych - 5,25 m2 geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Zad. Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1876R Duląbka - Cieklin w km 1+102 - 1+514 ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 412 m2 profilowanie miejsc z ubytkami nawierzchni i podbudowy w obrębie krawędzi jezdni i poboczy mieszanką tłuczniową śr. gr. 10 cm po zagęszczeniu - 236,75 m2 oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 2 222,4 m2 skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 2 222,4 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 277,8 t skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 2 222,4 m2 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 2 222,4 m2 uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 412 m2 oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, gr. namułu 20 cm - 607 m oczyszczenie z namułu rur o śr. 0,5-0,6 m pod zjazdami bocznymi - 75 m uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 210 m2 montaż stalowych poręczy energochłonnych - 52 m geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Zad. Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na długości 455mb w m. Kołaczyce ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 687 m2 oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 1 250 m2 wykonanie wykopu pod poszerzenie jezdni na gł. 0,5 m - 383 m3 podbudowa dolna żwirowa na poszerzeniu o gr. 0,3 m po zagęszczeniu - 766 m2 podbudowa górna tłuczniowa gr. 20 cm po zagęszczeniu - 766 m2 profilowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką tłuczniową śr. gr. 12 cm po zagęszczeniu - 858 m2 skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 1 824,5 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 290,63 t skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 2 325 m2 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 2 325 m2 uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 687 m2 uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 81 m2 montaż stalowych poręczy energochłonnych wraz z ukośnikami - 44 m geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5, 45.23.32.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle".
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Jaśle, ul. Armii Krajowej 3
- ..Zapewnienie w formie cateringu dla 31 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle 1 ciepłego posiłku dziennie (obiad jednodaniowy) w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.