To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Warszawa: zakup i dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych
wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia.
Numer ogłoszenia: 293053 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257697 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na: - część I zamówienia - zakup i dostawa 20 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur senatorskich. - część II zamówienia - zakup i dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur Kancelarii Senatu. 3. Przedmiot zamówienia, (część I zamówienia i część II zamówienia), obejmuje również: 1) bezpłatne zainstalowanie i uruchomienie kopiarek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 12 miesięcy od daty dostawy; 2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek, 3) bezpłatne dojazdy do miejsca zainstalowania kopiarek i bezpłatną konserwację każdej kopiarki w czasie trwania gwarancji. Konserwacja będzie wykonywana nie rzadziej niż co 50.000 kopii lub nie rzadziej niż raz na kwartał i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek. 4. O miejscu i terminie instalacji kopiarek, Wykonawca zostanie powiadomiony, za pośrednictwem faksu, z 2-dniowym wyprzedzeniem. 5. Koszt zakupu materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), których ceny i żywotność (liczba możliwych do wykonania kopii) podane zostaną w Formularzu Oferty - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pokrywa Zamawiający. 6. Ponadto Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1, aktualnie działający, punkt serwisowy na terenie każdego województwa w odniesieniu do części I zamówienia i/albo co najmniej 1 punkt serwisowy, aktualnie działający na terenie m. st. Warszawy, w odniesieniu do części II zamówienia. 7. Dostawa wszystkich kopiarek (część I zamówienia i/albo część II zamówienia), nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone kopiarki cyfrowe, na okres minimum 36 miesięcy, od daty ich instalacji, bez ograniczenia okresu gwarancji i uprawnień z niej wynikających limitem kopii..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych kopiarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur Kancelarii Senatu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Copyland Sp. z o.o., Grochowska 106, 04-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39606,00
Oferta z najniższą ceną: 39606,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53880,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.