eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu fizyko-chemicznego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Poznań: Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 293126 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu fizyko-chemicznego i laboratoryjnego zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 5 SIWZ) wraz z dostawą i uruchomieniem w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający podzielił zamówienie na dziewięć części (od A do I): Część A: Waga analityczna I Część B: Waga analityczna II Część C: Multimetr cyfrowy cęgowy Część D: Luksomierz Część E: Biureta automatyczna szklana Część F: Refraktometr Część G: Destylator elektryczny Część H: Titrator do automatycznego miareczkowania Część I: Spektrofotometr UV-VIS Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu fizyko-chemicznego i laboratoryjnego spełniającego warunki oznakowania CE (z wyłączeniem Biurety automatycznej szklanej). Inne wymagania: Wykonawca gwarantuje, że będący przedmiotem zamówienia sprzęt fizyko-chemiczny i laboratoryjny pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Wykonawca gwarantuje, że sprzęt fizyko-chemiczny i laboratoryjny będzie fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt fizyko-chemiczny i laboratoryjny będzie zaopatrzony w akcesoria, instrukcje obsługi i inne elementy niezbędne do jego uruchomienia i eksploatacji. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt fizyko-chemiczny i laboratoryjny w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania sprzętu fizyko-chemicznego i laboratoryjnego dostarczonego w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 38.63.60.00 - Specjalistyczne przyrządy optyczne 42.91.00.00 - Aparatura do destylacji, filtrowania lub rektyfikacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu w części A, B, H i I zamówienia, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 1 sierpnia 2013 r., godz. 08:00 - w wysokości: Część A: - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Część B: - 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych 00/100) Część H: - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) Część I: - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga: W innych częściach postępowania - poza częściami A, B, H, I (zgodnie z pkt. 5.1) - Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46. pzp.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Deklarację zgodności oferowanego sprzętu fizyko-chemicznego i laboratoryjnego, o której mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087, późn. zmianami). Wykonawca jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli oferowany sprzęt fizyko-chemiczny i laboratoryjny spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony. Wykonawca oferujący taki sprzęt jest jednak zobowiązany dołączyć do oferty pisemne oświadczenie o tym, że oferowany sprzęt fizyko-chemiczny i laboratoryjny spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony (z wyłączeniem Biurety automatycznej szklanej).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2010, nr 113 poz. 759 z póź. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik nr 4 do SIWZ Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. Deklarację zgodności oferowanego sprzętu fizyko-chemicznego i laboratoryjnego, o której mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087, późn. zmianami). Wykonawca jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli oferowany sprzęt fizyko-chemiczny i laboratoryjny spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony. Wykonawca oferujący taki sprzęt jest jednak zobowiązany dołączyć do oferty pisemne oświadczenie o tym, że oferowany sprzęt fizyko-chemiczny i laboratoryjny spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony (z wyłączeniem Biurety automatycznej szklanej). Dowód wniesienia wadium (dotyczy części A, B, H i I zamówienia). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do terminu składania ofert. Wypełniony i podpisany formularz z danymi technicznymi, cenami i gwarancją na oferowany sprzęt laboratoryjny (załącznik nr 5 do SIWZ). Opis oferowanego sprzętu (prospekty, foldery lub informatory techniczne producenta sprzętu) w wersji papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/ DVD, w powszechnym formacie np.: pdf, doc) zawierające opisy funkcjonalne i parametry techniczne potwierdzające spełniane wymagań specyfikacji technicznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 145 Prawa zamówień publicznych, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu laboratoryjnego w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) sprzętu laboratoryjnego z produkcji przez producenta a dostępne będzie sprzęt laboratoryjny o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt laboratoryjny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie elementów sprzętu laboratoryjnego z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu laboratoryjnego w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć takowego w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie sprzęt laboratoryjny o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz że jego cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. zamienny sprzęt laboratoryjny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), d) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, e) zmniejszenie zakresu dostarczanego sprzętu laboratoryjnego oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. 13. Zamawiający nie przewiduje zmiany cen brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016 - Kancelaria UEP.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.