Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Piotrków Trybunalski: Dostawa systemu elektronicznego zabezpieczania zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID w ramach zadania SIŁA RADOŚCI = MOC WOLNOŚCI: modernizacja Filii Nr 1 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 293132 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna , ul. Jerozolimska 29, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 0-44 6465230, faks 0-44 6465230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu elektronicznego zabezpieczania zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID w ramach zadania SIŁA RADOŚCI = MOC WOLNOŚCI: modernizacja Filii Nr 1 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem i wdrożeniem systemu elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej - RFID dla Filii nr 1 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piotrkowie Trybunalskim. Zakres zamówienia obejmuje dostawę bramki dwuantenowej, dwóch stanowisk kodowania etykiet bibliotecznych RFID oraz wypożyczeń i zwrotów przez bibliotekarza, stanowiska samodzielnych wypożyczeń RFID wolnostojące w wersji ekonomicznej, mobilnego skontrum RFID umożliwiającego sporządzanie spisu z natury woluminów, inteligentnego elektronicznego licznika osób odwiedzających zintegrowanego z panelami bramki RFID, 32 000 etykiet bibliotecznych RFID o rozmiarze 49x81mm TT PH S2 ISO 15693, antena aluminiowa, 1 kbit pamięci, montaż urządzenia, instalację oprogramowania, szkolenia personelu. Integracja modułów oprogramowania z funkcjonującym u Zamawiającego programem bibliotecznym SOWA..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.80.00 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 500 PLN Wadium może być wnoszone wyłącznie w formie pieniężnej (przelewem). - Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu. - Wadium winno zostać wniesione najpóźniej do 1.08.2013 r. Wadium należy wnieść na rachunek bankowy prowadzony w Getin Noble Bank SA Nr rachunku: 11156000132327068460000001 Za termin wpłaty wadium uznany zostanie wówczas dzień i godzina uznania wskazanego rachunku bankowego Zamawiającego. - W przypadku niewniesienia wadium. Zamawiający uzna ofertę za nieważną. - Wadium zwraca się niezwłocznie po odwołaniu albo zamknięciu przetargu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia, odpowiednio: a) odwołania przetargu, b) zamknięcia przetargu, c) unieważnienia przetargu, d) zakończenia przetargu wynikiem negatywnym. - Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie z należytą starannością oraz wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 dostaw na kwotę min. 160.000 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - tzn. dostawom systemu elektronicznego zabezpieczania zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wskaże wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, z czego przynajmniej dwie muszą obejmować wdrożenie systemu RFID w bibliotece pracującej w systemie bibliotecznym SOWA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach: a) kierowanie co najmniej jednym wdrożeniem oferowanego systemu, którego wartość wynosiła min. 160 000 zł brutto
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - załącznik nr 2 Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 4 Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 5 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna
ul. Jerozolimska 29
97-300 Piotrków Trybunalski
pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna ul. Jerozolimska 29 97-300 Piotrków Trybunalski pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup dokonany będzie ze środków finansowych Ministerstwa Kultury i dziedzictwa Narodowego w ramach zadania SIŁA RADOŚCI = MOC WOLNOŚCI: modernizacja Filii Nr 1 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MAKULATURY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Boisko wielofunkcyjne wraz z terenem lekkoatletycznym przy SP13 w Piotrkowie Trybunalskim - BO 2023
- Dostawa grysu kamiennego płukanego (bazalt) frakcji 2-5mm w ilości 1000Mg
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3313E na odcinku Tychów - Biskupia Wola
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID
- Dostawa artykułów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
- Zakup i dostawa etykiet samoprzylepnych
- Komputery 2025
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
więcej: Etykiety samoprzylepne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.