Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Bieliny: Modernizacja kotłowni w budynkach oświatowych w msc. Huta Nowa i Porąbki
Numer ogłoszenia: 293222 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieliny , ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, faks 041 3026107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni w budynkach oświatowych w msc. Huta Nowa i Porąbki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Porąbkach. W ramach zadania należy wykonać przebudowę pomieszczeń kotłowni i składu opału w budynku Szkoły Podstawowej w Porąbkach wraz z wymianą jednego z istniejących kotłów olejowych na kocioł na paliwo stałe. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych opracowaniem 25,8 m2. Planowana przebudowa pomieszczenia składu opału polega na wydzieleniu dodatkowego pomieszczenia na opał za pomocą ściany z gazobetonu EI 120 oraz drzwi EI 60. Prace związane ze zamianą kotła olejowego na kocioł na paliwo stałe obejmują: demontaż istniejącego kotła olejowego, montaż kotła na paliwo stałe tj. eko- groszek o mocy 150 kW, wraz ze sterownikiem zasilaniem i zabezpieczeniem, demontaż jednego zbiornika olejowego z pomieszczenia składu oleju, dostosowanie instalacji do istniejącego układu. Część 2. Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Hucie Nowej: W ramach zadania należy wykonać przebudowę pomieszczeń kotłowni i składu opału w budynku Szkoły Podstawowej w Porąbkach wraz z wymianą jednego z istniejących kotłów olejowych na kocioł na paliwo stałe. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych opracowaniem 51,80 m2. Planowana przebudowa pomieszczenia składu opału polega na wydzieleniu dodatkowego pomieszczenia na opał za pomocą ściany z gazobetonu EI 120 oraz drzwi EI 60. Prace związane ze zamianą kotła olejowego na kocioł na paliwo stałe obejmują: demontaż istniejącego kotła olejowego, montaż kotła na paliwo stałe tj. eko- groszek o mocy 150 kW, wraz ze sterownikiem zasilaniem i zabezpieczeniem, demontaż jednego zbiornika olejowego z pomieszczenia składu oleju, dostosowanie instalacji do istniejącego układu. Pozostałe prace w pomieszczeniach kotłowni: - dostosowanie instalacji elektrycznych - montaż drzwi przeciwpożarowych EI60 - uzupełnienie posadzki - uzupełnienie płytek - wykonanie tynków.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.11.10-0, 45.33.22.00-5, 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: Część 1. Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Porąbkach - 2 000,00 zł Część 2. Część 2. Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Hucie Nowej - 2.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie określony na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli (z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania oraz miejsce wykonania): co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie kotłowni o wartości co najmniej 30 000,00 zł każda robota budowlana.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie określony na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - co najmniej 1 osobą (prace budowlane) posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej 1 osobą (prace elektryczne) posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej 1 osobą (prace wodno - kanalizacyjne) posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie określony na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe, - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne; Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi; Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiającego uzyskanie lepszej jakości robót; pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: Zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, nie wymaga aneksu do umowy, (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na proponowaną osobę); Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Zmiana obowiązującej stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieliny.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bieliny ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bieliny, ul. Partyzantów 17, 26 - 004 Bieliny, pokój nr 14 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Porąbkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać przebudowę pomieszczeń kotłowni i składu opału w budynku Szkoły Podstawowej w Porąbkach wraz z wymianą jednego z istniejących kotłów olejowych na kocioł na paliwo stałe. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych opracowaniem 25,8 m2. Planowana przebudowa pomieszczenia składu opału polega na wydzieleniu dodatkowego pomieszczenia na opał za pomocą ściany z gazobetonu EI 120 oraz drzwi EI 60. Prace związane ze zamianą kotła olejowego na kocioł na paliwo stałe obejmują: demontaż istniejącego kotła olejowego, montaż kotła na paliwo stałe tj. eko- groszek o mocy 150 kW, wraz ze sterownikiem zasilaniem i zabezpieczeniem, demontaż jednego zbiornika olejowego z pomieszczenia składu oleju, dostosowanie instalacji do istniejącego układu. Pozostałe prace w pomieszczeniach kotłowni: - dostosowanie instalacji elektrycznych - montaż drzwi przeciwpożarowych EI60 - uzupełnienie posadzki - uzupełnienie płytek - wykonanie tynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.11.10-0, 45.33.22.00-5, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Hucie Nowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać przebudowę pomieszczeń kotłowni i składu opału w budynku Szkoły Podstawowej w Porąbkach wraz z wymianą jednego z istniejących kotłów olejowych na kocioł na paliwo stałe. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych opracowaniem 51,80 m2. Planowana przebudowa pomieszczenia składu opału polega na wydzieleniu dodatkowego pomieszczenia na opał za pomocą ściany z gazobetonu EI 120 oraz drzwi EI 60. Prace związane ze zamianą kotła olejowego na kocioł na paliwo stałe obejmują: demontaż istniejącego kotła olejowego, montaż kotła na paliwo stałe tj. eko- groszek o mocy 150 kW, wraz ze sterownikiem zasilaniem i zabezpieczeniem, demontaż jednego zbiornika olejowego z pomieszczenia składu oleju, dostosowanie instalacji do istniejącego układu. Pozostałe prace w pomieszczeniach kotłowni: - dostosowanie instalacji elektrycznych - montaż drzwi przeciwpożarowych EI60 - uzupełnienie posadzki - uzupełnienie płytek - wykonanie tynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.11.10-0, 45.33.22.00-5, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BIELINY
więcej: przetargi BIELINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.