Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-10
Łask: Zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i specjalistycznych
Numer ogłoszenia: 29322 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 43 677 05 91, faks 43 677 07 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i specjalistycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i specjalistycznych. 2.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na części: 2.1. Część I - materiały ogólnobudowlane, 2.2. Część II - materiały elektroniczne, 2.3. Część III - materiały hydrauliczne, 2.4. Część IV - materiały specjalistyczne w tym chemia lotniskowa. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Formularz cenowy ma na celu ustalenie cen jednostkowych zamawianych materiałów oraz wyłonienie wykonawcy zamówienia. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 5. Zamawiający dopuszcza zakup materiałów nie ujętych w załączniku nr 5 do SIWZ w ramach zawartej umowy. W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do sprzedaży części po cenach nie wyższych niż aktualna cena rynkowa. W przypadku zakwestionowania ceny przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie sporną cenę udokumentować, a w przypadku braku akceptacji Zamawiający może dokonać zakupu u innego Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia musi posiadać minimum gwarancję producenta. 7. Materiały specjalistyczne (część IV postępowania) muszą posiadać termin przydatności co najmniej do 31.10.2016 r. 8. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 9. Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 10. Dostawy materiałów odbywać się będą sukcesywnie. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 3 dni od momentu skutecznego powiadomienia Wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku. 11. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00. Materiały odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. 12. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy brak materiałów będzie miał wpływ na zakłócenie szkolenia lotniczego dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 12 godzin. W takim przypadku dostarczenie materiałów zostanie ustalone w trybie roboczym z Wykonawcą.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 31.00.00.00-6, 31.60.00.00-2, 31.53.29.20-9, 43.32.81.00-9, 44.80.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN dla całości zamówienia lub: - Dla części I - 2 000,00 - Dla części II - 1 300,00 - Dla części III - 1 350,00 - Dla części IV - 350,00 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na zakup i dostawę materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i specjalistycznych,nr sprawy 16/PN/2015. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 20.02.2015 r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ, 3. jeżeli Wykonawca polega na potencjale podmiotów trzecich, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ, 4. potwierdzenie wpłaty wadium, 5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie, 6. załączniki i dokumenty wymienione w treści pkt 6 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas dostawy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1158 ul. 9 Maja 95 98-100 Łask.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1 SIWZ lub składać osobiście w kancelarii jawnej w budynku sztabu jednostki pokój nr 127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz cenowy ma na celu ustalenie cen jednostkowych zamawianych materiałów oraz wyłonienie wykonawcy zamówienia. Zamawiający będzie zamawiał materiały, wyszczególnione w formularzu cenowym w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 4. Zamawiający dopuszcza zakup materiałów nie ujętych w załączniku nr 5 do SIWZ w ramach zawartej umowy. W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do sprzedaży części po cenach nie wyższych niż aktualna cena rynkowa. W przypadku zakwestionowania ceny przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie sporną cenę udokumentować, a w przypadku braku akceptacji Zamawiający może dokonać zakupu u innego Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać minimum gwarancję producenta. 6. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 7. Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 8. Dostawy materiałów odbywać się będą sukcesywnie. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 3 dni od momentu skutecznego powiadomienia Wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku. 9. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00. Materiały odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. 10. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy brak materiałów będzie miał wpływ na zakłócenie szkolenia lotniczego dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 12 godzin. W takim przypadku dostarczenie materiałów zostanie ustalone w trybie roboczym z Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów elektrycznych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz cenowy ma na celu ustalenie cen jednostkowych zamawianych materiałów oraz wyłonienie wykonawcy zamówienia. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 4. Zamawiający dopuszcza zakup materiałów nie ujętych w załączniku nr 5 do SIWZ w ramach zawartej umowy. W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do sprzedaży części po cenach nie wyższych niż aktualna cena rynkowa. W przypadku zakwestionowania ceny przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie sporną cenę udokumentować, a w przypadku braku akceptacji Zamawiający może dokonać zakupu u innego Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać minimum gwarancję producenta. 6. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 7. Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 8. Dostawy materiałów odbywać się będą sukcesywnie. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 3 dni od momentu skutecznego powiadomienia Wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku. 9. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00. Materiały odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. 10. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy brak materiałów będzie miał wpływ na zakłócenie szkolenia lotniczego dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 12 godzin. W takim przypadku dostarczenie materiałów zostanie ustalone w trybie roboczym z Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 31.60.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów hydraulicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów hydraulicznych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz cenowy ma na celu ustalenie cen jednostkowych zamawianych materiałów oraz wyłonienie wykonawcy zamówienia. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 4. Zamawiający dopuszcza zakup materiałów nie ujętych w załączniku nr 5 do SIWZ w ramach zawartej umowy. W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do sprzedaży części po cenach nie wyższych niż aktualna cena rynkowa. W przypadku zakwestionowania ceny przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie sporną cenę udokumentować, a w przypadku braku akceptacji Zamawiający może dokonać zakupu u innego Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać minimum gwarancję producenta. 6. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 7. Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 8. Dostawy materiałów odbywać się będą sukcesywnie. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 3 dni od momentu skutecznego powiadomienia Wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku. 9. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00. Materiały odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. 10. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy brak materiałów będzie miał wpływ na zakłócenie szkolenia lotniczego dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 12 godzin. W takim przypadku dostarczenie materiałów zostanie ustalone w trybie roboczym z Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.81.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów specjalistycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów specjalistycznych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Formularz cenowy ma na celu ustalenie cen jednostkowych zamawianych materiałów oraz wyłonienie wykonawcy zamówienia. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 4. Zamawiający dopuszcza zakup materiałów nie ujętych w załączniku nr 5 do SIWZ w ramach zawartej umowy. W takim przypadku zobowiązuje się Wykonawcę do sprzedaży części po cenach nie wyższych niż aktualna cena rynkowa. W przypadku zakwestionowania ceny przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie sporną cenę udokumentować, a w przypadku braku akceptacji Zamawiający może dokonać zakupu u innego Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać minimum gwarancję producenta. 6. Materiały specjalistyczne (część IV postępowania) muszą posiadać termin przydatności co najmniej do 31.10.2016 r. 7. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 8. Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 9. Dostawy materiałów odbywać się będą sukcesywnie. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 3 dni od momentu skutecznego powiadomienia Wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku. 10. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00. Materiały odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. 11. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy brak materiałów będzie miał wpływ na zakłócenie szkolenia lotniczego dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 12 godzin. W takim przypadku dostarczenie materiałów zostanie ustalone w trybie roboczym z Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa oleju napędowego o symbolu PN-EN 590 W na rok 2025
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Jełowa - III postępowanie
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych i narzędzi dla Sekcji Elektrycznej
- Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych.
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- spoiwo mineralno cementowe.
- produkty lecznicze.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.