eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówroboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego polegające na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29322

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego polegające na: ścięciu i uzupełnieniu poboczy, odmuleniu rowów, oczyszczeniu przepustów (8 zadań) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, do kontaktów: Ewa Fedynyszyn, ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, fax 017 8609460, e-mail: wzp@pzdw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzdw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:drogi i mosty. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego polegające na: ścięciu i uzupełnieniu poboczy, odmuleniu rowów, oczyszczeniu przepustów (8 zadań). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi wojewódzkie na terenie województwa podkarpackiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Ścinkę i uzupełnienie poboczy 2. Odmulenie rowów 3. Odmulenie przepustów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: -ścięcie poboczy - 41 969.00 m2 -odmulenie rowów - 28 915,00 mb -oczyszczenie przepustów - 694.00 mb -uzupełnienie poboczy - 250.00 m3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - RDW Jarosław - 400,00PLN Zadanie nr 2 - RDW Jasło - 1 000,00 PLN Zadanie nr 3 - RDW Lubaczów - 250,00 PLN Zadanie nr 4 - RDW Łańcut - 400,00 PLN Zadanie nr 5 - RDW Mielec - 600,00 PLN Zadanie nr 6 - RDW Rymanów - 950,00 PLN Zadanie nr 7 - RDW Stalowa Wola - 1 200,00 PLN Zadanie nr 8 - RDW Ustrzyki Dln. - 1 700,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 Pzp; 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : Kierownik Budowy - Całkowite doświadczenie min. 5 lat. UWAGA ! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej. 3)posiadają potencjał sprzętowy min: -koparko - ładowarka - 1 szt. -środek transportowy - 1 szt. -sprzęt do ścinania poboczy - 1 szt.( dotyczy zadań gdzie występuję ścinka poboczy). 4)posiadają doświadczenie w realizacji robót w ciągu ostatnich 5 lat potwierdzone referencjami -ścinanie poboczy - min. 2000 m2 (dotyczy zadań gdzie występuje ścinka poboczy) -odmulenie rowów - min. 1000 mb (dotyczy zadań gdzie występuje odmulenie rowów) 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 3)oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 oferty; 5)wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6)wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7)dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w pkt 5.1.4 wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)(w referencjach musi być wykazany zakres robót w m2 lub mb). 8)polisa lub inny dokument stwiedzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl. Opłata: 11,56 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: - w przypadku odbioru SIWZ w PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8 - płatne gotówką w kasie PZDW; -w przypadku przesłania SIWZ pocztą (na koszt Wykonawcy) - płatne przy odbiorze przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:15, Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: zadanie Nr 1 - RDW Jarosław. 1) Krótki opis: Zamówienieobejmuje: -ścięcie poboczy -odmulenie rowów -oczyszczenie przepustów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52. 3) Wielkość lub zakres: -ścięcie poboczy - 4 600.00 m2 -odmulenie rowów - 2 000.00 mb -oczyszczenie przepustów - 108.00 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: zadanie Nr 2 - RDW Jasło. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje: -ścięcie poboczy -odmulenie rowów -oczyszczenie przepustów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52. 3) Wielkość lub zakres: -ścięcie poboczy - 7 300.00 m2 -odmulenie rowów - 5 300.00 mb -oczyszczenie przepustów - 243.00 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: zadanie Nr 3 - RDW Lubaczów. 1) Krótki opis: Zamowienie obejmuje: -ścięcie poboczy -odmulenie rowów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52. 3) Wielkość lub zakres: -ścięcie poboczy - 1 000.00 m2 -odmulenie rowów - 1 600.00 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: zadanie Nr 4 - RDW Łańcut. 1) Krótki opis: Zamowienie obejmuje: -odmulenie rowów -oszyszczenie przepustów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52. 3) Wielkość lub zakres: -odmulenie rowów -5 300.00 mb -oszyszczenie przepustów - 20.00 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie Nr 5 - RDW Mielec. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje: -ścięcie poboczy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52. 3) Wielkość lub zakres: 7 900.00 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie Nr 6 - RDW Rymanów. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje: -odmulenie rowów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52. 3) Wielkość lub zakres: -odmukenie rowów - 9 400.00 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zadanie Nr 7 - RDW Stalowa Wola. 1) Krótki opis: zamowienie obejmuje: -ścięcie poboczy -odmulenie rowów -oczyszczenie przepustów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52. 3) Wielkość lub zakres: -ścięcie poboczy - 15 239.00 m2 -odmulenie rowów - 315.00 mb -oczyszczenie przepustów - 63.00 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Zadanie Nr 8 - RDW Ustrzyki Dolne. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje: -ścięcie poboczy -uzupełnienie poboczy -odmulenie rowów -oczyszczenie przepustów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52. 3) Wielkość lub zakres: -ścięcie poboczy - 5 930.00 m2 -uzupełnienie poboczy - 250.00 m3 -odmulenie rowów - 5 000.00 mb -oczyszczenie przepustów - 260.00 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.