Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-15
Kraków: Remont fragmentów elewacji obiektu UP Oświęcim 1 ul. Jagiełły 14
Numer ogłoszenia: 293238 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont fragmentów elewacji obiektu UP Oświęcim 1 ul. Jagiełły 14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont elewacji w obiekcie UP Oświęcim 1 ul. Jagiełły 14 tj. - opracowanie programu konserwatorskiego, projektu budowlanego, uzyskanie niezbędnych uzgodnień, zezwoleń i pozwolenia na budowę, - wykonanie robót budowlanych remontowych zniszczonych elementów elewacji obiektu usytuowanego na działkach nr 225/6 i 2552 w Oświęcimiu, ul. Jagiełły 14 o obrębie ewidencyjnym Miasta Oświęcim. 2 Przedmiot umowy w zakresie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej zostanie wykonany na podstawie: 1) Wytycznych zawartych w programie funkcjonalno użytkowym - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 3 Dokumentacja projektowa zostanie opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02 września 2004r. z późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. 4 Przedmiot umowy w zakresie wykonania robót remontowych budowlanych zostanie wykonany zgodnie z: 1) Opracowanym i zatwierdzonym programem konserwatorskim, 2) opracowaną dokumentacją projektowo-kosztorysową, 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowaną w ramach dokumentacji projektowej, odpowiadającą wymaganiom określonym w Programie funkcjonalno - użytkowym zamówienia, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy. 4) poleceniami Inspektora Nadzoru inwestorskiego na piśmie, 5) przedmiarem robót zatwierdzonym przez Zamawiającego. 5 Umowny zakres obejmuje: 5.1 Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej według wytycznych zawartych w programie funkcjonalno - użytkowym, która ma zawierać: 1) Projekt budowlany planowanego zamierzenia budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133) i uzyska dla niego wymagane przepisami uzgodnienia, zgody i pozwolenia, w tym pozwolenie na budowę. Przed złożeniem wniosku Wykonawcy o wydanie pozwolenia na budowę, niezbędne będzie uzyskanie akceptacji od Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowlanym. 2) Program konserwatorski dla całego obiektu, uzgodniony przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie, 3) Projekty wykonawcze, stanowiące podstawę wykonywania robót budowlanych, 4) Kosztorys szczegółowy, 5) Przedmiary robót dla przyjętego zakresu robót, 6) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7) Dokumenty formalno - prawne niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 8) Projektowany zakres winien odpowiadać zapisom Prawa Autorskiego w odniesieniu do obiektów już istniejących, 9) Wszystkie projekty i opracowania winny być wykonane w ilości 6 egzemplarzy. 5.2 Ponadto Wykonawca zapewnia wykonanie: 1) Harmonogramu realizacji robót projektowych i remontowych, 2) Harmonogramu płatności, 3) Projektu zagospodarowania placu budowy, 4) Projektu organizacji robót, 5) Informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 6. Szczegółowy zakres wchodzący w skład przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja: - Tabela elementów rozliczeniowych - załącznik Nr 2 do SIWZ, - Program funkcjonalno użytkowy- załącznik Nr 5 do SIWZ, - Wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu Śródmieścia Starego Miasta w Oświęcimiu, uchwalonego uchwałą nr XVIII/161/07 Rady Miasta Oświęcimia z dnia 24.10.2007 roku wraz z wyrysem - fragment rysunku planu miejscowego z legendą i zaznaczonym zasięgiem działek - załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z pełnowartościowych materiałów, tj. pierwszego gatunku, atestowanych i dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 8 Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 3 do siwz)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 wykonawca składa podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić: Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie: - co najmniej 2 zadania projektowe w obiektach zabytkowych obejmujące prace projektowe w dowolnym zakresie ogólnobudowlanym i konstrukcyjnym o wartości co najmniej 15 000 zł brutto każdego z zadań oraz co najmniej 2 roboty budowlane wykonane w obiektach zabytkowych obejmujące roboty ogólnobudowlane i konstrukcyjne o wartości co najmniej 70 000 zł brutto każdej z robót lub - co najmniej 1 zadanie obejmujące łączną realizację zaprojektowania i wykonania robót w zakresie ogólnobudowlanym i konstrukcyjnym w obiekcie zabytkowym o wartości zadania co najmniej 100 000 zł brutto. W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz robót wg schematu oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje lub protokoły końcowego odbioru robót. Przez wykonaną robotę należy rozumieć wykonaną umowę lub rozliczoną część umowy. Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać roboty wykazane oraz potwierdzać ich należyte wykonanie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku Z Wykonawca jest zobowiązany przedstawić: Wykonawca sporządzi wykaz wg schematu i dołączy go do składanej oferty: Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca dysponuje: - 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego zawodowe państwowe uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy, - 1 osobą pełniącą funkcje kierownika robót elektrycznych oraz 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót instalacyjnych sanitarnych posiadającymi zawodowe państwowe uprawnienia budowlane uprawniające ich do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych oraz sanitarnych odpowiednio. - 1 osobą, posiadającą zawodowe uprawnienia projektowo-budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i architektonicznym, drogowym. Na potwierdzenie, że osoby wskazane w wykazie, posiadają wymagane uprawnienia wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić: - Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa powyżej, dotyczącej tych podmiotów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany załacznik nr 2 do SIWZ - tabela elementów rozliczeniowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje i dopuszcza następujące zmiany w umowie: 1) zmiany terminu umownego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 8 ust. 4 niniejszej umowy w przypadku: a) konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, a które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy, b) z powodu działania (siły wyższej). Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie elektryczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organa państwowe, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. c) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, d) nie sprzyjających warunków atmosferycznych udokumentowanych w dzienniku budowy, dzienniku korespondencyjnym lub protokole konieczności. 2) zmiany stawki podatku VAT w przypadku, gdy w momencie wszczęcia postępowania na wyłonienie Wykonawcy robót określonych w § 2 nie dało się przewidzieć (np. w oparciu o ogłoszone, lecz nieobowiązujące jeszcze przepisy), iż nastąpi zmiana stawki podatku VAT na roboty objęte przedmiotem umowy. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron, zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 29.10.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania pn. Rozbudowa przystani jachtowej w porcie w Jastarni - etap II
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.