To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-07
Rzeszów: Przeprowadzenie praktyk zawodowych dla uczniów technikum usług fryzjerskich w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 01.11.2010 r. do 31.08.2013 r., współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 2932 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408634 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechnicznych im. Gen. Władysława Andersa, ul. Hetmańska 45A, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 22 50, faks 17 748 22 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie praktyk zawodowych dla uczniów technikum usług fryzjerskich w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 01.11.2010 r. do 31.08.2013 r., współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie praktyk zawodowych w wymiarze 60 godzin (10 dni x 6 godzin) oraz zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia i osobistego sprzętu fryzjerskiego dla 20 beneficjentów projektu wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z ramowym programem praktyk zamieszczonym w ust. 3. SIWZ. Ilość osób odbywających praktyki/Ilość grup: 20 osób, 2 grupy (w jednej grupie 10 osób) Ilość osób szkolonych przez jednego instruktora: 10 osób Liczba godzin/dni praktyk: 60 godzin w ciągu 10 dni. Harmonogram i terminy praktyk. Szkolenie składa się z dwóch części: Część pierwsza grupa I: 17.01.2011 - 21.01.2011 grupa II: 24.01.2011 - 28.01.2011 Część druga grupa I: 27.06.2011 - 30.06.2011 grupa II: 04.07.2011 - 07.07.2011. Egzamin dla grupy I i II: 09.09.2011. Miejsce praktyk, warunki lokalowe, sprzętowe. 1. Praktyki należy przeprowadzić w ośrodku szkoleniowym nie będącym otwartym dla klientów zakładem usługowym, dysponującym co najmniej sześcioma stanowiskami fryzjerskimi wyposażonymi w podstawowy sprzęt fryzjerski i dwiema myjniami włosów. Dla potrzeb wykonania zamówienia Wykonawca zapewni w ośrodku szkoleniowym również salę wykładową o powierzchni co najmniej 20 m2, wyposażoną w projektor multimedialny, ekran, flipchart. 2. Ośrodek szkoleniowy musi być zlokalizowany w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego. W innym przypadku Wykonawca musi zapewnić transport do miejsca praktyk. 3. Na potrzeby realizacji zamówienia Wykonawca zapewni pełny pakiet materiałów szkoleniowych potrzebnych do przeprowadzenia całego bloku praktyk, tj. farby, oksydanty, rozjaśniacze, produkty do stylizacji włosów, szampony, odżywki, rękawiczki jednorazowe, ręczniki papierowe, wypełniacze do koków oraz główki treningowe. Osobisty sprzęt fryzjerski Wykonawca wyposaży każdego uczestnika praktyk w osobisty sprzęt fryzjerski, w postaci: nożyczek, zestawu 3 szt. szczotek i 3 szt. grzebieni, fartuszka, suszarki lub prostownicy. Wymagania dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu realizację działań w związku z promocja projektu poprzez umieszczenie w widocznych miejscach plakatów informacyjnych i tablicy typu roll-up. Zakwaterowanie podczas praktyk (22 osobyx10 noclegów). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom i opiekunom zakwaterowanie na czas praktyk w hotelu co najmniej kategorii dwie gwiazdki (**), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.), w pokojach 2-3 osobowych z łazienkami. Dla opiekuna grupy musi być zapewniony samodzielny pokój z łazienką. Hotel musi znajdować się w odległości nie większej niż 2 km od miejsca praktyk, w innym przypadku Wykonawca obowiązany jest zapewnić transport z hotelu do miejsca praktyk. Wyżywienie podczas praktyk (22 osobyx10 dni). 1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia i opiekunom wyżywienie składające się z następujących posiłków: a) śniadanie zawierające danie gorące, zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: kawa, herbata, b) obiadokolację składającą się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami), deseru (sałatka owocowa, ciasto, lody, itp.) i napoju, c) poczęstunek w czasie przerw, w postaci napojów ciepłych i zimnych oraz ciasteczek. 2. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. 3. Zestawy obiadowe nie mogą się powtórzyć w ciągu 5 dni. 4. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych. 5. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowany przez Gminę Miasto Rzeszów Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 01.11.2010 r. do 31.08.2013 r., współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY BIEŁOUS Firma Handlowa "AFK"
jakie przetargi wygrała firma
JERZY BIEŁOUS Firma Handlowa "AFK"
- Firma Handlowa AFK, Jerzy Biełous, ul. Mickiewicza 22, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44645,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48220,00
Oferta z najniższą ceną: 48220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48220,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.