Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-02
Łask: Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych
na terenie miasta i gminy Łask
w sezonach zimowych 2015-2016 i 2016-2017
Numer ogłoszenia: 293304 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask , ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6768300, faks 043 6768388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łask w sezonach zimowych 2015-2016 i 2016-2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łask w sezonach zimowych 2015-2016 i 2016-2017, polegające na: usuwaniu i łagodzeniu skutków zimy (opadów śniegu, gołoledzi, odwilży), oczyszczaniu jezdni, chodników, placów, parkingów i zatok autobusowych z pozostałości po prowadzonej akcji zimowej z zalegającej ziemi, piasku i innych zanieczyszczeń, w podziale na części: Strefa nr 1 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych wg wykazu stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Strefa nr 2 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych wg wykazu stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. Zakres rzeczowy świadczonych usług dotyczący strefy 1 i 2: mechaniczne odśnieżanie i posypywanie ulic objętych zimowym utrzymaniem w pierwszej kolejności zgodnie z wykazem (wykaz ulic: załącznik nr 9 i 10 do SIWZ) na całej długości i szerokości (zgarnianie pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową lub pobocze jezdni), w tym również zatok autobusowych, postojowych i parkingowych znajdujących się w obrębie pasa drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań i oznakowanych przejść dla pieszych; interwencyjne odśnieżanie i posypywanie innych, wskazanych przez Zamawiającego dróg i placów; odśnieżanie i posypywanie chodników oraz ścieżek rowerowych ujętych w wykazie (załącznik nr 9 i 10 do SIWZ); utrzymanie przystanków komunikacyjnych (lokalizacja - załącznik nr 9 i 10 do SIWZ), a w szczególności: mechaniczne lub ręczne odgarnięcie śniegu, błota pośniegowego oraz zwalczanie pojawiającej się śliskości przy użyciu materiału uszorstniającego z nawierzchni obiektów, usuwanie nagromadzonego śniegu z dachów wiat przystankowych, gromadzenie odgarniętego śniegu na pryzmach w miejscach, gdzie nie będą stanowiły przeszkody dla pieszych; espryzmowanie, załadunek i wywóz śniegu - śnieg wywożony będzie na działkę nr 32/4 położoną w obrębie 13 w Łasku. Działka jest własnością Gminy Łask. Podczas czynności składowania śniegu Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów związanych z ochroną środowiska, szczególnie przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960 z późn. zm.); foczyszczanie jezdni, chodników, placów, parkingów i zatok autobusowych z pozostałości po prowadzonej akcji zimowej z zalegającej ziemi, piasku i innych zanieczyszczeń. Do czynności związanych z oczyszczeniem po akcji zimowej należy wstępne ręczne zebranie piasku i innych zanieczyszczeń, a następnie mechaniczne doczyszczenie powierzchni utwardzonych. Czynności powyższe należy wykonać na terenach podanych w załączniku Nr 9 i 10 do SIWZ. Strefa nr 3 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych wg wykazów stanowiących załącznik nr 11, 11a i 11b do SIWZ. Zakres rzeczowy świadczonych usług: bieżące mechaniczne odśnieżanie i posypywanie jezdni ulic i dróg objętych zimowym utrzymaniem na całej długości i szerokości (przyjmuje się 5 m szerokości), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań; interwencyjne odśnieżanie i posypywanie innych, wskazanych przez Zamawiającego ulic i dróg na całej długości i szerokości (przyjmuje się 5 m szerokości); odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Łask..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że: Dla Strefy 1: dysponuje co najmniej: Samochodem ciężarowym do wywozu śniegu -1 szt., Równiarką lub ładowarka kołowa - 1 szt., Pługopiaskarką - 2 szt., Ciągnikiem z napędem na dwie osie z pługiem czołowym - 2 szt., Pługopiaskarką do chodników - 1 szt., Zamiatarką uliczną - 1 szt. Dla Strefy 2: dysponuje co najmniej: Samochodem ciężarowym do wywozu śniegu -1 szt., Równiarką lub ładowarką kołową - 1 szt., Pługopiaskarką - 2 szt., Ciągnikiem z napędem na dwie osie z pługiem czołowym - 2 szt., Zamiatarką uliczną - 1 szt. Dla Strefy 3: dysponuje co najmniej: Równiarką lub ładowarką kołową - 2 szt., Pługopiaskarką samochodową - 2 szt., Pługiem samochodowym z nośnikiem - 2 szt., Ciągnikiem z napędem na dwie osie z pługiem czołowym - 6 szt., Pługiem lekkim do odśnieżania chodników - 1 szt., Piaskarką do posypywania chodników - 1 szt. W przypadku składania oferty przez wykonawcę na strefę 1 i 2 Zamawiający dopuszcza dysponowaniem 1 szt. zamiatarki ulicznej na dwie strefy łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - Jakość usługi - 0.05
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzory umów dla każdej strefy stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ich treści, która nie podlega negocjacjom, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lask.pl/archiwum/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, parter - sala 100 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych I
- Dostawa artykułów medycznych i farmaceutycznych - nr 1
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łopatki gmina Łask
- Dostawa środków czystości
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3706E w miejscowości Wiewiórczyn - ul. Konstantynowska na odcinku ok. 1,2 km
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji.
- Sprzątanie ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2025 roku z podziałem na 6 części
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Sprzątanie pasów drogowych, ścieżek rowerowych i terenów, opróżnianiu koszy ulicznych w Mieście Podkowa Leśna w 2025 r.
- Oczyszczanie ręczne pasów drogowych na terenie miasta Zamość w 2025 roku
- Kompleksowe świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.