Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Kraków: wydanie 5 tytułów podręczników akademickich w wersji językowej polskiej i angielskiej w ramach projektu Uruchomienie Unikatowego kierunku studiów Informatyka Stosowana odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku pracy
Numer ogłoszenia: 293332 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Dział Obsługi Projektów Unijnych , ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293 75 76, 293 52 33, faks 12 293 58 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowa.uek.krakow.pl/pl/uczelnia/administracja-i-inne-jednostki/pion-rektora/dzial-obslugi-proj
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wydanie 5 tytułów podręczników akademickich w wersji językowej polskiej i angielskiej w ramach projektu Uruchomienie Unikatowego kierunku studiów Informatyka Stosowana odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydanie 5 tytułów podręczników akademickich w wersji językowej polskiej i angielskiej w ramach projektu Uruchomienie Unikatowego kierunku studiów Informatyka Stosowana odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku pracy. Tytuły podręczników: Metody i narzędzia programowania red. J.Madej Architektura komputerów, systemy operacyjne i sieci komputerowe red. T. Wilusz Systemy informacyjne zarządzania red. M.Grabowski Komputerowe metody analizy i przetwarzania danych red. P. Lula, G. Paliwoda-Pękosz Bazy danych i programowanie serwisów internetowych red. D. Put Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) opracowanie co najmniej dwóch projektów layoutu czyli ramowego układu publikacji jednolitego dla Podręczników dla tej samej specjalizacji (wg informacji podanej przy każdym Podręczniku), przygotowanie projektu typograficznego Podręcznika oraz okładki w terminie do 7 (siedmiu) dni od otrzymania Materiałów źródłowych - wymagane zatwierdzenie projektu przez Zamawiającego, b) skład i łamanie tekstu - komputerowe przygotowanie publikacji do druku (DTP) i przekazanie Zamawiającemu wydruku do korekty autorskiej, w terminie do 7 (siedmiu) dni od otrzymania Materiałów źródłowych, c) dokonanie korekty oraz rewizję czyli naniesienie poprawek z korekty przez Wykonawcę i przygotowanie ostatecznej wersji publikacji w terminie do 7 (siedmiu) dni od otrzymania wydruku z korekty. d) przekazanie Zamawiającemu ostatecznej wersji publikacji do zatwierdzenia do druku, przygotowanie plików do druku i druk Podręczników w terminie do 14 (czternastu) dni od zatwierdzenia ostatecznej wersji publikacji do druku, przez Zamawiającego, druk w ilości 600 egzemplarzy z każdego tytułu - wersja polska, 60 egzemplarzy z każdego tytułu - wersja angielska. e) dostawę wydrukowanych Podręczników do siedziby Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną w postaci pliku PDF i plików źródłowych - Zamawiający dokonuje ostatecznego odbioru pracy. f) gramatura 90 g /m kwadr. format książek B5 okładka foliowana, papier 230 gram klejenie bezszwowe 10 arkuszy wydawniczych; 1 ark. wydawniczy = 40 tys. znaków ze spacjami (ok.20 stron) wzory i tabele kolor.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank BPH S.A. 36 1060 0076 0000 3310 0017 4186 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Kwestury Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie dostawy podobne do zamówienia. W tym celu wykonawca zobowiązany jest podać ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nowa.uek.krakow.pl/pl/uczelnia/administracja-i-inne-jednostki/pion-rektora/dzial-obslugi-proj
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Obsługi Projektów Unijnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków pok. 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Dział Obsługi Projektów Unijnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Źródło finansowania: Europejski Fundusz Społeczny; Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV: Szkolnictwo Wyższe i Nauka; Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni; Okres realizacji projektu: 1.09.2009-31.10.2015.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Obsługa informatyczna zawodów organizowanych w 2025 roku m.in. przyjmowanie zgłoszeń, nadawanie numerów startowych i ich dostawa, pomiar czasu.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.