Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Polanów: na usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
Numer ogłoszenia: 293372 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Polanowie , ul. Gradowe Wzgórze 5, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 31 88 770, faks 95 31 88 770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zsp.polanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - koordynowanie projektu: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - zarządzanie merytoryczne projektem, - organizacja i realizacja poszczególnych części działań, - realizacja harmonogramu i budżetu projektu, - współpraca z Instytucją Pośredniczącą, - przygotowywanie wniosku o płatność, - prowadzenie dokumentacji projektu, - koordynowanie pracy Zespołu Projektowego i kadry dydaktycznej, - koordynowanie i opieka nad realizacją zajęć, - oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie. Część II - specjalista ds. merytorycznych: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - nadzór nad realizacją finansową projektu, - nadzór nad budżetem projektu i wydatkami, - przygotowywanie umów z wykonawcami i osobami świadczącymi usługi, - promocja projektu - oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie. Część III - specjalista ds. rekrutacji, ewaluacji i monitoringu: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - opracowanie narzędzi i przeprowadzenie monitoringu i ewaluacji projektu (ankiety, testy, raporty itp.), - opracowywanie co pół roku raportów z ewaluacji projektu, - praca z formularzem PEFS, - opieka dydaktyczna nad prowadzonymi zajęciami, - opieka nad realizacją zajęć, - rekrutacja Uczestników, w tym opracowanie wszystkich dokumentów rekrutacyjnych (zgoda na przetwarzanie danych osobowych, Formularz zgłoszeniowy/umowa, Regulamin uczestnictwa, listy obecności itp.) - oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie. Opis sposobu realizacji zamówienia wspólny dla wszystkich części: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji żadnej z części zamówienia w sposób zdalny, to jest bez obecności osoby świadczącej usługę w biurze projektu lub w innych miejscach gdzie realizowany będzie projekt. 2. zamawiający udostępnia Wykonawcom biuro projektu znajdujące się z siedzibie Zamawiającego wyposażone we wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia urządzenia i sprzęt, materiały biurowe i eksploatacyjne. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za zrealizowanie zamówienia w sposób zgodny z dokumentami programowymi znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl w zakładce /Dokumenty. 4. Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów, wskaźników i produktów projektu i w przypadku wykrytych zagrożeń informował Zamawiającego o tym fakcie niezwłocznie. 5. Wykonawca winien realizować zamówienie metodą PROAKTYWNĄ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.22 - 75.11.21.22 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: - Dla części I zamówienia w wysokości 2.250,00 zł - Dla części II zamówienia w wysokości 2.175,00 zł - Dla części III zamówienia w wysokości 1.125,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275). 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz oryginał dokumentu wadialnego deponuje w siedzibie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy: 54 9317 1038 3900 1906 2000 0001 w tytule przelewu wpisując: WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która: posiada wykształcenie wyższe, ukończyła co najmniej 3 kursy i/lub szkolenia i/lub warsztaty obejmujące swoim zakresem łącznie tematy: zarządzanie/realizację projektów EFS, rozliczanie projektów EFS, Gender mainstreaming, posiada doświadczenie polegające na pracy jako personel minimum 1 projektu EFS, w zadaniu Zarządzanie projektem przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Część II Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która: posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz uprawnienia do pracy w szkole na poziomie minimum gimnazjum, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztaty obejmujące swoim zakresem: zarządzanie/realizację projektów EFS i/lub rozliczanie projektów EFS i/lub oraz posiada doświadczenie polegające na pracy na stanowisku nauczyciela w szkole na poziomie gimnazjum przez okres minimum 3 lat w okresie ostatnich 5 lat. Część III Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która: posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz uprawnienia do pracy w szkole na poziomie minimum gimnazjum, ukończyła co najmniej 1 kurs i/lub szkolenie i/lub warsztaty obejmujące swoim zakresem: zarządzanie/realizację projektów EFS i/lub rozliczanie projektów EFS i/lub oraz posiada doświadczenie polegające na pracy na stanowisku nauczyciela w szkole na poziomie gimnazjum przez okres minimum 3 lat w okresie ostatnich 5 lat.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Próbka jakości zaoferowanej usługi - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w sytuacji kiedy w trakcie realizacji projektu wprowadzane będą zmiany dotyczące jego realizacji zatwierdzone przez Instytucję Pośredniczącą. Zmianie w szczególności może podlegać termin realizacji zamówienia, wskaźniki, zadania i harmonogram realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.solanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zespole Szkół Publicznych w Polanowie, ul. Gradowe Wzgórze 5, 76-010 Polanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 08:00, miejsce: w Zespole Szkół Publicznych w Polanowie, ul. Gradowe Wzgórze 5, 76-010 Polanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI POLANÓW
- ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY POLANÓW W 2025 r.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w Polanowie"
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2025 r.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja obiektu lokalnej aktywności społecznej w Polanowie"
więcej: przetargi POLANÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.