Ogłoszenie z dnia 2014-01-27
Tychy: Sprawowanie opieki serwisowej nad aplikacjami pakietu Ratusz na 2014 rok
Numer ogłoszenia: 29340 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie opieki serwisowej nad aplikacjami pakietu Ratusz na 2014 rok.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania autorstwa firmy Rekord zainstalowanej u Zamawiającego. Usługa ta składa się z dwóch części: a) ryczałtowej z tytułu opieki autorskiej płaconej w okresach kwartalnych, na którą składa się: - w zakresie nadzoru autorskiego: informowanie o zmianach w programach objętych umową, dostarczanie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu, udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZR w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1, - w zakresie serwisu oprogramowania: udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00, udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy NTRSupport w zakresie usterek i awarii, usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy, gdzie czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną - do 8 godzin roboczych, czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie - do 16 godzin roboczych, czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd - do 24 godzin roboczych, przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, które jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, - w zakresie współpracy: zorganizowania raz w roku spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZR, bezpłatnego udziału dwóch przedstawicieli Zamawiającego w corocznie organizowanej konferencji FORUM UŻYTKOWNIKÓW, stosowania systemu zniżek na następujące usługi wykonywane na zamówienie Zamawiającego: 10% na zakup nowego oprogramowania, 30% na szkolenia pracowników Zamawiającego w Ośrodku Szkoleniowym REKORD, - w zakresie asysty technicznej: Udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00, informowania o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird, zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego Firebird na życzenie klienta, 20% zniżki na przygotowanie nowego serwera do pracy z systemem Ratusz. b) nie objętej ryczałtem, w zakresie wykonania prac wykraczających poza ramy opieki autorskiej, mające na celu usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy, oraz przeprowadzania na zlecenie Zamawiającego dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową. W okresie trwania zamówienia publicznego zakres prac dodatkowych nie przekroczy ilości 50 roboczogodzin. W przypadku wykonania prac dodatkowych w siedzibie Zamawiającego do swego wynagrodzenia Wykonawca doliczy zryczałtowane koszty dojazdu w wysokości 82,66 zł brutto. Usługa w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego dotyczy następującego oprogramowania zainstalowanego u Zamawiającego: Grupa A POJAZD - podatek od środków transportowych - wersja Windows - 3 licencje KASA - system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych - wersja Windows - 4 licencje FINANSE - system finansowo - księgowy - wersja Windows - 10 licencji BUDŻET - projekt wraz z analizą wykonania budżetu - wersja Windows - 6 licencji PRZELEW ELEKTRONICZNY - emisja przelewów - wersja Windows - 1 licencja KADRY - system ewidencji pracowników - wersja Windows - 3 licencje PŁACE - system płacowy - wersja Windows - 2 licencje PKZP - moduł księgowości kasy zapomogowo-pożyczkowej i funduszu mieszkaniowego - 1 licencja FAKTURA - system fakturowania - wersja Windows - 6 licencji (jednostka 3 licencje + dochody 3 licencje) POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - wymiar - wersja Windows - 5 licencji POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - księgowość - wersja Windows - 5 licencji FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar - wersja Windows - 1 licencja FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość - wersja Windows - 2 licencje KASA PODATKOWA współpracująca z systemami dochodowymi - wersja Windows - 3 licencje DYSPONENT BUDŻETOWY - rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych - 13 licencji DZIERŻAWY - ewidencja umów z tytułu dzierżaw - wersja Windows - 3 licencje WIECZYSTE UŻYTKOWANIE - ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania - wersja Windows - 6 licencji REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów niepodatkowych - wersja Windows - 6 licencji R_PESEL (EWID-POD) - moduł komunikacji pomiędzy systemami podatkowymi a Ewidencją Ludności - wersja Windows - 1 licencja R_SWDE (SŁOWNIKI) - moduł współpracy programów dochodowych z ewidencją gruntów - wersja Windows - 1 licencja Moduł XML - umożliwiający eksport danych ewidencyjnych do pliku XML - wersja Windows - 1 licencja WYCIĄG BANKOWY - moduł płatności masowych - wersja Windows - 1 szt. GUS - moduł eksportu danych z bazy dochodowej dla GUS-u na potrzeby Narodowego Spisu Powszechnego - 1 licencja DODATKI MIESZKANIOWE- system obsługi dodatków mieszkaniowych - 3 licencje ŚRODKI TRWAŁE - system gospodarki środkami trwałymi - 3 licencje WYPOSAŻENIE - system ewidencji pozostałych środków trwałych - 1 licencja GOSPODARKA MATERIAŁOWA - system obsługi stanów magazynowych - 1 licencja POSESJA - dopłata do obsługi zapłat kartą płatniczą - 5 szt. FIRMY - dopłata do obsługi zapłat kartą płatniczą - 2 szt. POJAZD - dopłata do obsługi zapłat kartą płatniczą - 3 szt. REJESTR OPŁAT - dopłata do obsługi zapłat kartą płatniczą - 6 szt. KASA DOCHODOWA - dopłata do obsługi zapłat kartą płatniczą - 3 szt. NOTA (POSESJA) - dopłata do współpracy z systemem Finanse - 5 szt. NOTA (FIRMY) - dopłata do współpracy z systemem Finanse - 2 szt. NOTA (POJAZD) - dopłata do współpracy z systemem Finanse - 3 szt. NOTA (REJESTR OPŁAT) - dopłata do współpracy z systemem Finanse - 6 szt. R_CEPIK - moduł do wymiany danych z bazą Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców - 1 licencja [REWUCKI] - moduł do eksportu tytułów wykonawczych - 1 licencja ADMIN - administrator systemu do obsługi powyższych licencji Grupa B WYCIĄG BANKOWY - moduł obsługi bankowych wyciągów elektronicznych do systemu FK - wersja Windows - 1 licencja FINANSE - system finansowo-księgowy. Dopłata do obsługi Wyciągów bankowych - 3 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REKORD SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REKORD SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
- REKORD Systemy Informatyczne Spółka z o.o., ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101819,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121339,50
Oferta z najniższą ceną: 121339,50 / Oferta z najwyższą ceną: 121339,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne - art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy PZP - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Uzasadnienie faktyczne - Firma REKORD Systemy Informatyczne Spółka z o.o. jest autorem oprogramowania pakietu Ratusz.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach w 2025 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania "Remont budynku warsztatów Zespół Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach" realizowanego w ramach Projektu
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Asysta techniczna i konserwacja systemu SIDAS
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Zakup usługi wsparcia pogwarancyjnego dla urządzenia do tworzenia kopii zapasowych danych, wykorzystywanego na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.