Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Teresin: Dowóz uczniów do szkół podstawowych oraz gimnazjów na terenie gminy Teresin - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 293429 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Teresin, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 046 8613815, faks 046 8613815.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół podstawowych oraz gimnazjów na terenie gminy Teresin - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w ramach zamówienia uzupełniającego usługi dowozu autobusami uczniów do szkół podstawowych oraz gimnazjów znajdujących się na terenie Gminy Teresin, w zakresie nie objętym umową ZP.272.128.2011z dnia 11 sierpnia 2011 r. na wykonanie zadania pn. Dowóz uczniów do szkół podstawowych oraz gimnazjów na terenie Gminy Teresin Przedmiotem zamówienia jest dowożenie autobusami uczniów do szkół podstawowych oraz gimnazjów znajdujących się na terenie Gminy Teresin według porządku określonego w zaproszeniu do udziału w negocjacjach z dnia 26 września 2011 r. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Maz. Sp. z o. o., ul. Chełmońskiego 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58282,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43340,91
Oferta z najniższą ceną: 43340,91 / Oferta z najwyższą ceną: 43340,91
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy usługi - Przedsiębiorstwu Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Maz. Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Chełmońskiego 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki -w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art.10 ust.2 w zw. z art. 66 ust.1 i art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ze względu na zwiększenie liczby dowożonych uczniów i liczby przewozów uczniów z uwagi na zmiany w planie zajęć. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa nr ZP.272.128.2011 z dnia 11 sierpnia 2011 r. na wykonanie zadania pn. Dowóz uczniów do szkół podstawowych oraz gimnazjów na terenie Gminy Teresin, dotychczasowemu wykonawcy usług i stanowi nie więcej niż 40 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego wyniosła 720.940,44 zł, co stanowi równowartość 187.793,81 euro a maksymalna wartość zamówienia uzupełniającego może wynosić 205.982,98 zł, co stanowi równowartość 53.655,37 euro.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.