Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Busko-Zdrój: Remont drogi powiatowej Nr 0024T Chmielnik- Stopnica odcinek Kostera- Służów od km 9+980 do km 10+865 długości 885 mb.
Numer ogłoszenia: 293430 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju , Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3701646, faks 041 378 46 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.busko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 0024T Chmielnik- Stopnica odcinek Kostera- Służów od km 9+980 do km 10+865 długości 885 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: /Remont drogi powiatowej Nr 0024T Chmielnik- Stopnica odcinek Kostera- Służów od km 9+980 do km 10+865 długości 885 mb/ dla Powiatowego Zarządu Dróg w Busku-Zdroju, zwanego dalej Zamawiającym, zgodnie z opisem w Tomie III SIWZ (Dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych). Zakres robót do wykonania m.in.: - wykonanie przepustu z kręgów betonowych zbrojonych na ławie tłuczniowej z murkami czołowymi - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4 cm Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 1 200,00 zł, słownie: tysiąc dwieście zł 00/100 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r., Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju o/Busko-Zdrój nr 28 8517 0007 0010 0198 1270 0004 z dopiskiemIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (art. 22; art. 36 ust. 1 pkt 5) 1. Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeśli będzie: a) zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SIWZ, b) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert. 2. O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, na potwierdzenie należy załączyć: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, na potwierdzenie należy załączyć: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się minimum 2 robotami budowlanymi polegającymi na ułożeniu nawierzchni bitumicznych w ilości minimum 4 000 m2 każda. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie należy załączyć: Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca przedstawi, że dysponuje lub będzie dysponował n/w osobami: 1)Kierownik budowy - 1 os. - o doświadczeniu w realizacji podobnych robót na stanowisku kierownika robót drogowych lub kierownika budowy co najmniej 5 lat Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane przed dniem 16 października 2003 r. wystawione na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje osobami od innych podmiotów, musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, na potwierdzenie należy załączyć: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz dysponowania n/w w potencjałem technicznym: 1) Wytwórnia mas bitumicznych - min. 1 szt. 2) Rozściełacz mas bitumicznych - min. 1 szt. 3) Walce drogowe - min. 2 szt. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym od innych podmiotów, musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wymaganego w niniejszym zamówieniu potencjału technicznego. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie należy załączyć: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca przedstawi informację z banku o dysponowaniu środkami finansowymi, jakimi dysponuje Wykonawca, na kwotę nie mniejszą niż wartość 100 000,00 zł (zdolność kredytowa, własne środki). f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a) oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. VI pkt 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. c) w stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. d) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i technicznego podlegają sumowaniu. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1.1 Ofertę cenową zgodną z załączonym drukiem /Oferty cenowej/ 1.2. Kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym drukiem - Formularz 2.1 1.3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 zgodnie z załączonym drukiem - Formularz 3.1. 1.4. Zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie ze stawianym wymogiem w pkt V.2.a). 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych zgodnie ze stawianym wymogiem w pkt V.2.b) oraz zgodnie z załączonym drukiem - Formularz 3.4. 1.6. Wykaz osób jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zgodnie ze stawianym wymogiem w pkt V.2.c) oraz zgodnie z załączonym drukiem - Formularz 3.2. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy. 1.7. Wykaz potencjału technicznego zgodnie ze stawianym wymogiem w pkt V.2.e) oraz zgodnie z załączonym drukiem - Formularz 3.3. 1.8. Informacja z banku zgodnie ze stawianym wymogiem w pkt V.2.e). 2. Kolejność złożonych dokumentów w ofercie powinna odpowiadać kolejności w pkt 1. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3. Wszystkie kartki złożonej oferty powinny być kolejno ponumerowane, a ilość kartek wpisana do oferty cenowej. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności. 4. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy w górnym prawym rogu oznaczyć zapisem: /Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa/ i muszą być dołączone do oferty w oddzielnej kopercie oznaczonej: /Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa/. 5. Wszystkie dokumenty składane z ofertą muszą mieć formę oryginału albo kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika. 6. Jeżeli pełnomocnik w imieniu wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia. 7. Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego. 8. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymaganego w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie lub niezgodnego z w/w opisem spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem zasad określonych w art. 26 ust. 3. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym (każdy dokument) przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.busko.com.pl/bip/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, pokój nr 7..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa jaj kurzych
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stanisława Staszica oraz dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych"
- DOSTAWA UBRAŃ OPERACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU. ZOZ/DO/OM/ZP/57/24
- Dostawa warzyw i owoców
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.