eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie artykułów promocyjnych tzw. gadżetów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Kielce: Wykonanie artykułów promocyjnych tzw. gadżetów
Numer ogłoszenia: 293431 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268227 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie artykułów promocyjnych tzw. gadżetów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych. Wszystkie artykuły muszą być nowe, w pierwszym gatunku a także zapewniać łatwe i bezproblemowe korzystanie z nich np. długopis powinien umożliwić zapisanie strony tekstu przy pierwszej próbie i nie przerywać w trakcie dalszego pisania. Jednocześnie nie mogą być zarysowane, przebarwione, pęknięte lub uszkodzone w jakikolwiek inny sposób a poszczególne ich części muszą być dobrze zamocowane i dopasowane do siebie. Zakres zamówienia obejmuje również zaprojektowanie oznakowania i oznakowanie artykułów. Wszystkie artykuły muszą obowiązkowo zostać oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępnymi na stronie internetowej Zamawiającego) oraz zawierać logo WUP w Kielcach (logotyp WUP zostanie dostarczony Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy). Oprócz elementów obowiązkowych na niektórych materiałach powinny zostać naniesione dodatkowe informacje (przy opisie poszczególnych materiałów zamieszczono wymagane dodatkowo treści). Projekty poszczególnych produktów promocyjnych wraz z oznakowaniem wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego. Technika doboru oznakowania (np. nadruków-tłoczeń-grawerów) na poszczególnych materiałach leży po stronie Wykonawcy, z tym, że musi ona zapewniać ich trwałość tj. napisy i loga muszą być wyraźne i nie ścierać się np. przy pocieraniu palcem. Lp. - Nazwa zamawianego produktu/usługi - Ilość: 1. Wykonanie kalendarza zeszytowego A4 na 2012 rok - 400 szt.; 2. Wykonanie kalendarza trójdzielnego na 2012 rok -300 szt.; 3. Wykonanie zestawu długopis + pióro w ozdobnym etui - 350 szt.; 4. Wykonanie kubka ze szkła -200 szt.; 5. Wykonanie ekologicznej torby papierowej- 200 szt.; 6. Wykonanie kredek dla dzieci - 200 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet X Pomoc Techniczna) oraz środków budżetowych będących w dyspozycji Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Green Fly Bartłomiej Inglot, ul. Tarnowska 35, 35-502 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22731,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24206,40

  • Oferta z najniższą ceną: 21783,30 / Oferta z najwyższą ceną: 41770,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.