To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-08-09
K³odzko: Kampania promocyjna Ziemi K³odzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka 2
Numer og³oszenia: 293508 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 297860 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Ziemi K³odzkiej, ul. £ukasiewicza 4a/2, 57-300 K³odzko, woj. dolno¶l±skie, tel. 74 867 07 64, faks 74 865 91 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Kampania promocyjna Ziemi K³odzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Us³ugi w ramach projektu Wspólna promocja Ziemi K³odzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Wspó³pracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013 w zakresie wzmocnienia pozycji subregionu na rynku turystycznym obejmuj±ce przeprowadzenie Kampanii promocyjnej Ziemi K³odzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka 2 zawieraj±cej: 1. Opracowanie, sk³ad i dostarczenie przygotowanej do druku wersji co najmniej 24 stronnicowych folderów o trasach rowerowych na Ziemi K³odzkiej, Górach Orlickich i Podorlicku w formacie B5 (format brutto przed obciêciem), zawieraj±ce: - wstêp o regionie, - aktualny opis trasy wraz atrakcjami (6 tras po polskiej stronie polskiego pogranicza, 2 trasy transgraniczne oraz 2 po stronie czeskiego Partnera ) uwzglêdniaj±ce oprócz technicznych aspektów tras ich otoczenie w zakresie atrakcji oraz mo¿liwo¶ci wypoczynku i rekreacji - min. 1800 znaków ze spacjami; trasy maj± stanowiæ zamkniête pêtle o d³ugo¶ci od 20 do max. 80 km, - mapkê w formacie B5 (zawieraj±c± - ukszta³towanie terenu, warstwice, nazwy szczytów z podan± wysoko¶ci±, formy skalne, jaskinie, wie¿e widokowe, kamienio³omy, miejsca widokowe, prze³êcze, granice pañstw, nazwy miejscowo¶ci i ich czê¶ci administracyjnych, informacje turystyczne, stacje paliw, tereny le¶ne, parki krajobrazowe i rezerwaty, obszary chronionego krajobrazu, le¶niczówki, miejsca odpoczynku i parkingi, drogi i szosy z numerami dla wojewódzkich i krajowych, drogi le¶ne i polne, linie kolejowe ze stacjami, linie kolejowe nieczynne, wody, rzeki z podaniem nazwy dla g³ównych potoków, tereny podmok³e, zabytki, zamki i pa³ace, muzea, ruiny, grodziska, budowle zabytkowe, wie¿e, ko¶cio³y z wezwaniem, baza noclegowa, hotele, o¶rodki wypoczynkowe, pola biwakowe, schroniska turystyczne, agroturystyka, restauracje, wyci±gi narciarskie, baseny i k±pieliska, szlaki turystyczne piesze, rowerowe, samochodowe, ¶cie¿ki przyrodnicze i dydaktyczne), - d³ugo¶æ trasy, - przybli¿ony czas pokonania trasy, - uk³ad przewy¿szeñ jako profil, - na 2-3 stronach nale¿y przedstawiæ 16 gmin Ziemi K³odzkiej w minimalnym uk³adzie nazwa, strona www, aktualny adres punktu informacji turystycznej z numerami telefonów i e-mailem oraz wymienieniem kluczowych atrakcji gminy - zw³aszcza wszystkich udostêpnionych do zwiedzania, - 2 stronnicowy artyku³ (-ku³y) o turystyce rowerowej, wp³ywu uprawiania turystyki rowerowej na zdrowie lub wywiad ze znan± osobowo¶ci± ze ¶wiata rowerów wzbogacone 2-4 fotografiami. - fotografie po 2 na trasê, 2 do wstêpu, 6 do prezentacji gmin, 4 na ok³adkê w tym wewnêtrzne (min 300 dpi); koszty praw autorskich do fotografii, t³umaczeñ w ramach projektu ponosi wykonawca. Fotografie na ok³adkê maj± przedstawiaæ atrakcje Ziemi K³odzkiej: B³êdne Ska³y, Szczeliniec, Wodospad Wilczki, Jaskiniê Nied¼wiedzi±, Twierdzê K³odzk± lub Zak³ad przyrodoleczniczy Wojciech w L±dku Zdr., - t³umaczenie tekstów na jêzyk czeski. Termin przekazania projektu folderu do akceptacji zamawiaj±cego - 31 stycznia 2012 roku. Termin wykonania - 29 luty 2012 2. Druk 380 000 tys. sztuk folderu w formacie B5 - 24 strony - papier kreda 70 gr, ok³adka papier kreda 150 gr , maksymalnie do 3 kwietnia 2012. 3.W okresie 13 kwietnia 2012 - 28 maja 2012 dystrybucja jako inserty minimum 380 000 sztuk - w uk³adzie ok. 190 000 egz. do 23 kwietnia 2012 roku w pierwszym wydawnictwie oraz ok. 190 000 egz. do 28 maja 2012 roku w drugim wydawnictwie - dopuszczalna jest kampania w miesiêczniku, tygodniku lub w wydaniu weekendowym gazety regionalnej lub o zasiêgu ogólnopolskim co najmniej na obszarze województw: dolno¶l±skiego, opolskiego, lubuskiego, ¶l±skiego i wielkopolskiego pod warunkiem dostosowania okre¶lonych warto¶ci nak³adu i zmieszczenia siê terminach wynikaj±cych z zamówienia. Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo zamiany wydawnictw zaproponowanych przez oferenta do insertowania w kwietniu i maju 2012 roku je¿eli zaakceptuje to wskazane wydawnictwo i nie bêdzie mia³o to wp³ywu na zmianê ceny oferty. Wykonawca zapewniæ musi dostarczenie do siedziby zamawiaj±cego zwrotów nak³adu insertów od wydawców gazet/tygodników. W ofercie nale¿y uwzglêdniæ koszty transportu folderów z drukarni do firmy zajmuj±cej siê insertowaniem dla zaproponowanych wydawnictw medialnych. Inserty maj± byæ poprzedzone zapowiedziami prasowymi w zaproponowanym medium z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem i kampani± bilbordow± turystyki rowerowej na Ziemi K³odzkiej poprzedzaj±c± insert (minimum 5 szt., o wymiarach min. 6 mkw, w okresie tygodniowym poprzedzaj±cym majowy insert w 2012 roku) w miastach wojewódzkich lub przy drogach krajowych wjazdowych do miast wojewódzkich - w przypadku woj. Lubuskiego dopuszczalna jest Zielona Góra lub Gorzów Wielkopolski. Na bilbordzie ma byæ wskazany tytu³ wydawnictwa, w którym bêdzie majowy insert o Ziemi K³odzkiej Projekt bilboardu oraz lokalizacji powinien byæ zaakceptowany przez zamawiaj±cego na miesi±c przed terminem monta¿u. 4.Wykonawca ma zaprojektowaæ i wykonaæ trzy stand up o wymiarach 900 na 2000mm lub trzyczê¶ciowy panel promocyjny w wymiarach min. 2700 na 2000mm zawieraj±cy informacje o Ziemi K³odzkiej w jêzykach polskim, czeskim i angielskim oraz minimum 10 fotografii pogranicza z prawami autorskimi (min 300 dpi). Termin wykonania - 18 grudnia 2011 5.Realizator kampanii zorganizuje równie¿ 4 stoiska promocyjne podczas imprez promocyjno - targowych na których prezentowana bêdzie wraz z partnerem czeskim oferta obszaru wspó³pracy (min. 21 mkw zabudowanej powierzchni). Zamawiaj±cy dysponuje w³asnym stoiskiem promocyjnym. Pozycja przewiduje magazynowanie - przechowywanie stoiska w okresie od zawarcia umowy do 31 maja 2012 roku (potem stoisko zostanie przekazane zamawiaj±cemu) oraz koszt powierzchni targowych oraz obowi±zkowych op³at zwi±zanych z udzia³em w targach, pod³±czenia zasilania oraz sprz±tania stoiska po ka¿dym dniu targowym; transport, monta¿ i demonta¿ stoiska na cztery imprezy targowe: miêdzynarodowe targi Tour Salon - Poznañ X.2011, GLOB Katowice - marzec 2012, Lato w Warszawie kwiecieñ 2012, GTT Gdañsk - kwiecieñ 2012. Na stoiskach wykonawca zapewni catering dla 12 osób (ciep³y posi³ek ok.13.00 godz.), oraz kawê, herbatê, napoje, paluszki, ciasto - zaplanowane 4 imprezy targowe trwaj± ³±cznie 13 dni. 6. Wykonane ma zostaæ do 15 grudnia 2011 roku 200 koszulek rowerowych promuj±cych region oraz projekt w rozmiarach po 50 szt. S,M,L,XL wiosenno - letnie, bez rêkawków, zamek kryty, zapinana tylna kieszeñ, wykonana z przewiewnego, szybko schn±cego, lekkiego, oddychaj±cego, antybakteryjnego materia³u 100 % poliester. Na koszulce powinno siê znajdowaæ logo regionu Ziemi K³odzkiej, oraz informacje o dofinansowaniu projektu z EU (2 logotypy). Projekt wizualny koszulki powinien byæ przedstawiony zamawiaj±cemu do 17 listopada 2011 roku...
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.81.00.00 - Us³ugi drukowania 79.97.00.00 - Us³ugi publikacji 79.95.00.00 - Us³ugi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wspólna promocja Ziemi K³odzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Wspó³pracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
duplikat FORMIND S C WITOLD DOMANIK MACIEJ LE¦NIK
jakie przetargi wygra³a firma
duplikat FORMIND S C WITOLD DOMANIK MACIEJ LE¦NIK
- Formind S.C. W.Domanik, M. Le¶nik, Pl. Osiedlowy 2/63, 41-506 Chorzów, kraj/woj. ¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 339268,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 350519,25
Oferta z najni¿sz± cen±: 288890,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 488100,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Przebudowa dwóch odcinków drogi powiatowej nr 3302D ul. Batorów w Szczytnej o ³±cznej d³ugo¶ci 0,79 km
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej - Ratusza - Urzêdu Gminy Miejskiej K³odzko.
- TWIERDZE BEZ GRANIC II
- Rozbiórka budynku wielorodzinnego ¦cinawica 22a, dz. nr 93/18, 93/20
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu w Z³otym Stoku"
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Województwa Podkarpackiego podczas Wystawy ¦wiatowej EXPO 2025 Osaka, Kansai w dniach 1-7 pa¼dziernika 2025 r.
- Kompleksowa obs³uga serwisowa urz±dzeñ drukuj±co - kopiuj±cych bêd±cych w³asno¶ci± S±du Rejonowego w Radomiu wraz z dostaw± i wymian± materia³ów eksploatacyjnych.
- Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych
- Organizacja konferencji inauguruj±cej dzia³alno¶æ Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci
- Us³ugi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów bran¿owych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla bran¿y motoryzacyjnej
- Us³uga druku i oprawy 2 tytu³ów ksi±¿ek
wiêcej: Us³ugi drukowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.