Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-09
Słupia: SPRZEDAŻ WRAZ Z DOWOZEM OPAŁU w SEZONIE GRZEWCZYM 2012/2013 dla URZĘDU GMINY SŁUPIA i PLACÓWEK OŚWIATOWYCH tj; Szkoła Podstawowa w Pilczycy i Wólce
Numer ogłoszenia: 293512 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Słupia , Słupia 30A, 26-234 Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3911147 lub 48, faks 041 3911147.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ WRAZ Z DOWOZEM OPAŁU w SEZONIE GRZEWCZYM 2012/2013 dla URZĘDU GMINY SŁUPIA i PLACÓWEK OŚWIATOWYCH tj; Szkoła Podstawowa w Pilczycy i Wólce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa miału węglowego ok. 85ton Węgla groszek w ilości ok. 130ton Węgla orzech I w ilości ok. 6 ton Miał węglowy energetyczny gat. I kal. 25mJ/kg o zawartości popiołu 12 %,o granulacji 0-20mm 85 ton dla: kotłowni budynku SP Wólka w ilości 65 ton i Urzędu Gminy Słupia 20 ton Węgiel groszek w ilości 130 ton gat. I o kal. od 29- 30 mJ/kg oraz granulacji 30 -40 mm i zawartości popiołu do 3% dla : SP Pilczycy 80 ton,Urząd Gminy Słupia 50 ton Węgiel orzech I w ilości 6 ton o wartości opałowej co najmniej 24 mJ/kg oraz granulacji 40-80mm zawartości popiołu nie więcej niż 5% dla kotłowni budynku szkoły -SP Wólka 6 ton.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uzupełnione Oświadczenie -Zał,nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uzupełnione Oświadczenie -Zał,nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uzupełnione Oświadczenie -Zał,nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uzupełnione Oświadczenie -Zał,nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uzupełnione Oświadczenie -Zał,nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ Zaakceptowane projekty umowy Zał. Nr 4,5
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana ceny opału nastąpi w przypadku zmiany ceny u Sprzedającego, u którego Zamawiający dokonuje zakupu hurtowego. Zmianę ceny należy udokumentować informacją cenową od Sprzedającego wraz z załączoną kalkulacją cenową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupiakonecka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Słupia 30A 26-234 Słupia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Słupia 30A 26-234 Słupia pokój nr 1 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SŁUPIA
- "Budowa wodociągu w miejscowości Rożnica Etap II, budowa wodociągu w miejscowości Sieńsko Etap I, budowa wodociągu w miejscowości Słupia etap II"
- "Remont konserwatorski elewacji zewnętrznej zabytkowego dworu - siedziby Urzędu Gminy Słupia"
- Poprawa dostępności komunikacyjnej na terenie Gminy Słupia poprzez rozbudowę drogi 115405E relacji Słupia - Daleki Gaj
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Słupia, Zagórze i Gzów
- "Budowa nowej siedziby dla Koła Gospodyń Wiejskich oraz boiska wielofunkcyjnego w Sieńsku"
- "Zakup autobusu na potrzeby transportu dzieci do szkół oraz rewitalizacja obszaru gminy poprzez budowę hali"
więcej: przetargi SŁUPIA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.