eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytomdostawa leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29351

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bytom: dostawa leków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4, do kontaktów: mgr Izabela Chmiel, Al. Legionów 10 lok., 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79 w. 655, fax 032 2810270, e-mail: szpital4zampub@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital4.bytom.pl Adres profilu nabywcy (URL): dzp.szpital4.bytom.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 w Bytomiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, Al. Legionów 10. Szczegółowy zakres asortymentowo - rzeczowy został przedstawiony w zał. nr 1 do SIWZ. Niniejsze postępowanie przetargowe obejmuje swoim zakresem 6 zadań częściowych: Pakiety od Nr 1 do Nr 3 : Leki onkologiczne Pakiet Nr 4: Preparaty do żywienia pozajelitowego Pakiet Nr 5:Inhibitor pompy protonowej Pakiet Nr 6: Leki różne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć ważne świadectwa rejestracji dla przedmiotu zamówienia w formie oświadczenia złożonego na załączniku Nr 2 do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 462.958,50 PLN netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp) tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20% wartości (brutto) złożonej oferty 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp. 5) warunki dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złoża dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)oryginał lub kserokopia zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r., Nr 53, poz. 533 z późn. zm.). 3)oryginał lub kserokopia aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ 5)dokumenty dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa, można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dzp.szpital4.bytom.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto lub w kasie szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 10:00, SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 w Bytomiu; Sala konferencyjna w dniu: 06.06.2007 r. godz. 10:00.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: LEKI ONKOLOGICZNE. 1) Krótki opis: 1.Calcium folinate 0,1 x 5 amp. ; 2.Inerferon (alfa) 18 mln j.m / 1,2 ml ampstrz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1.Calcium folinate 0,1 x 5 amp. - 400 op. 2.Inerferon (alfa) 18 mln j.m / 1,2 ml ampstrz. - 15 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: LEKI ONKOLOGICZNE. 1) Krótki opis: 1. Vinorelbine 0,01 fiol. ; 2. Vinorelbine 0,05 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Vinorelbine 0,01 fiol. - 200 szt. ; 2. Vinorelbine 0,05 fiol. - 250 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: LEKI ONKOLOGICZNE. 1) Krótki opis: 1. Taxotere 0,02 fiol. ; 2. Taxotere 0,08 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Taxotere 0,02 fiol. - 120 szt. ; 2. Taxotere 0,08 fiol. - 60 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: PREPARATY DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO. 1) Krótki opis: 1. System do żywienia pozajelitowego trzykomorowy do wkłucia obwodowego o minimalnej zawartości azotu 3,6 g/l, zaw. energii niebiałkowej 795-900 kcal o poj.1250 - 1500 ml ; 2. System do żywienia pozajelitowego trzykomorowy do wkłucia centralnego o minimalnej zawartości azotu 5,2 g/l, zaw. energii niebiałkowej 1200-1320 kcal 1500 - 1540 ml ; 3. Roztwór pierwiastków śladowych dodawanych do worków żywieniowych kompatybilny z preparatami j.w. ; 4. Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach dodawane do worków żywieniowych kompatybilne z preparatami j.w. ; 5. Witaminy rozpuszczalne w wodzie dodawane do worków żywieniowych kompatybilne z preparatami j.w. ; 6. 10 % roztwór aminokwasów 500 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. System do żywienia pozajelitowego trzykomorowy do wkłucia obwodowego o minimalnej zawartości azotu 3,6 g/l, zaw. energii niebiałkowej 795-900 kcal o poj.1250 - 1500 ml - 100 szt. ; 2. System do żywienia pozajelitowego trzykomorowy do wkłucia centralnego o minimalnej zawartości azotu 5,2 g/l, zaw. energii niebiałkowej 1200-1320 kcal 1500 - 1540 ml - 100 szt. ; 3. Roztwór pierwiastków śladowych dodawanych do worków żywieniowych kompatybilny z preparatami j.w. - 200 szt. ; 4. Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach dodawane do worków żywieniowych kompatybilne z preparatami j.w. - 200 szt. ; 5. Witaminy rozpuszczalne w wodzie dodawane do worków żywieniowych kompatybilne z preparatami j.w. - 200 szt. ; 6. 10 % roztwór aminokwasów 500 ml - 150 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: INHIBITOR POMPY PROTONOWEJ. 1) Krótki opis: Inhibitor pompy protonowej do podawania długotrwałego powyżej 5 dni 0,04 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Inhibitor pompy protonowej do podawania długotrwałego powyżej 5 dni 0,04 fiol. - 1000 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: LEKI RÓŻNE. 1) Krótki opis: 1.Halperidol 0,001 tab. x 40 ; 2.Halperidol 0,005 amp. x 10 ; 3.Chlorprotixen 0,015 tab. x 50 ; 4.Fluanxol 0,003 tab. x 50 ; 5.Fluanxol 0,0005 tab. x 50 ; 6.Promazin 0,1 amp. x 10 ; 7.Theophyllin 0,3/250 ml but. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1.Halperidol 0,001 tab. x 40 - 50 op. ; 2.Halperidol 0,005 amp. x 10 - 80 op. ; 3.Chlorprotixen 0,015 tab. x 50 - 20 op. ; 4.Fluanxol 0,003 tab. x 50 - 15 op. ; 5.Fluanxol 0,0005 tab. x 50 - 50 op. ; 6.Promazin 0,1 amp. x 10 - 100 op. ; 7.Theophyllin 0,3/250 ml but. - 1500 szt. ;. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.