eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Kraków: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 29353 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na powtórzenie tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego - nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających jedynie w częściach 3 -7 zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie co najmniej jedną dostawę/usługę wykonania każdego materiału promocyjnego w danej części, na którą Wykonawca składa ofertę zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji tj: dla części 1: 1) Sprężyste paski odblaskowe z oznakowaniem; dla części 2: 1) Koszulki bawełniane bez rękawów z nadrukiem; dla części 3: 1) Kołonotatnik (notatnik biurowy) w twardej tekturowej okładce, spiralne bindowanie z boku z oznakowaniem; 2) Długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach z oznakowaniem; 3) Pendrive z oznakowaniem; 4) Teczka kopertowa, zgrzewana na bokach, na trwały zatrzask, wykonana z grubej folii pcv z oznakowaniem; 5) Składana torba na zakupy z uchwytami, z zamykaną na rzep klapką, z oznakowaniem; dla części 4: 1) Notatnik z gumką do zamykania i tasiemką z oznakowaniem; 2) Teczka z klipem zamykana z oznakowaniem; 3) Komplet kredek ołówkowych w metalowym etui z temperówką z oznakowaniem; 4) Blok papieru A4, kartki z nadrukiem ; dla części 5: 1) Notatnik z długopisem z oznakowaniem; 2) Zestaw kredek z oznakowaniem; 3) Worek sportowy z nadrukiem; 4) Długopis metalowy z oznakowaniem; dla części 6: 1) Pamięć przenośna z oznakowaniem; 2) Notatnik biurowy w twardej tekturowej okładce, ze spiralnym bindowaniem z oznakowaniem; 3) Powerbank z oznakowaniem; 4) Długopis touch pen z oznakowaniem; dla części 7: 1) Torba papierowa z oznakowaniem; dla części 8: 1) Torba upominkowa z oznakowaniem; dla części 9: 1) Smycz sublimacyjna, dwustronna z oznakowaniem; 2) Notes z zakładką i gumką z oznakowaniem; 3) Pendrive z oznakowaniem; 4) Długopis metalowy z oznakowaniem

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz dokumentów, o których mowa w pkt. III.4 ogłoszenia Wykonawca winien złożyć z ofertą: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. Załącznik do umowy (odpowiedni dla części na którą Wykonawca składa ofertę) - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3.Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), 4. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający - w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - żąda przedstawienia dokumentów dotyczących: 4.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 4.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 4.3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem, 4.4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 11 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, pok. nr 325 - P. Dorota Pietrzykowska..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A: Zamówienie nie jest finansowane ze środków z UE. B: Sekcja II.2) ogłoszenia otrzymuje następujące brzmienie: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do: część 1 - 30 września 2016 r., część 2 - 30 czerwca 2016 r., część 3 - 30 czerwca 2016 r., część 4 - 30 czerwca 2016 r., część 5 - 13 maja 2016 r., część 6 - 30 czerwca 2016 r., część 7 - 30 czerwca 2016 r., część 8 - 31 maja 2016 r., część 9 - 30 czerwca 2016 r. C: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4) i III.6) ogłoszenia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 4.1. każdy z osobna dotyczące go dokumenty wymienione w punktach III.4.2) tiret drugi oraz III.4.4) ogłoszenia. 4.2. Oświadczenie Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy) pkt III.4.1) nagłówek i III.4.2) tiret pierwszy ogłoszenia - wg załącznika 2 B do specyfikacji. 4.3. dokumenty wskazane w pkt III.4.1) ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4.4. dokumenty, o których mowa w pkt III.4.2) tiret trzeci oraz w pkt III.6. pkt 3 i 4 ogłoszenia - jeżeli dotyczy. 4.5. dokumenty, o których mowa w pkt III.6. pkt 1 i 2 ogłoszenia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. D. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego wyszczególnionych w załączniku do umowy dla części 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Spraw Społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Spraw Społecznych, wyszczególnionych w załączniku do umowy dla części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Rozwoju Miasta (WR-02).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Rozwoju Miasta (WR-02) , wyszczególnionych w załączniku do umowy dla części 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Rozwoju Miasta (WR-03).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Rozwoju Miasta (WR-03) , wyszczególnionych w załączniku do umowy dla części 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Rozwoju Miasta (WR-04).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Rozwoju Miasta (WR-04) , wyszczególnionych w załączniku do umowy dla części 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Rozwoju Miasta (WR-05).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Rozwoju Miasta (WR-05) , wyszczególnionych w załączniku do umowy dla części 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Promocji i Turystyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Promocji i Turystyki, wyszczególnionych w załączniku do umowy dla części 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa gadżetów promocyjnych dla Kancelarii Rady Miasta i Dzielnic Krakowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gadżetów promocyjnych dla Kancelarii Rady Miasta i Dzielnic Krakowa, wyszczególnionych w załączniku do umowy dla części 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Promocji i Turystyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gadżetów promocyjnych dla Wydziału Promocji i Turystyki, wyszczególnionych w załączniku do umowy dla części 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.