eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBUDOWA HALI MASZYN AKADEMICKIEGO CENTRUM KOMPUTEROWEGO CYFRONET AGH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Kraków: BUDOWA HALI MASZYN AKADEMICKIEGO CENTRUM KOMPUTEROWEGO CYFRONET AGH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
Numer ogłoszenia: 293542 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH , ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6323355, faks 012 6341084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA HALI MASZYN AKADEMICKIEGO CENTRUM KOMPUTEROWEGO CYFRONET AGH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Hali Maszyn Akademickiego Centrum Komputerowego Cyfronet AGH na działkach nr 863-1 i 863-2 obr. 4 Krowodrza przy ul. Nawojki w Krakowie wraz z infrastrukturą techniczną oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. Hala Maszyn ma stanowić uzupełnienie urbanistyczne istniejącego budynku ACK Cyfronet AGH i będzie z nim połączona przewiązką o długości 16 m na wysokości półpiętra istniejącego budynku. Zaprojektowany budynek jest budynkiem trzykondygnacyjnym o konstrukcji monolitycznej, w układzie płytowo-żebrowym z wylewanymi płytami stropowymi, podciągami, słupami i klatkami schodowymi. Na obiekt składają się: przyziemie (częściowo poniżej poziomu terenu), parter, I piętro oraz następujące instalacje: -instalacja wod-kan wraz z przyłączami do sieci wodnej, kanalizacji sanitarnej i opadowej wraz z syste-mem drenażu opaskowego i zbiorników retencyjnych wody opadowej, -instalacja c.o. wraz z przyłączem do węzła cieplnego w istniejącym budynku i przebudową tego węzła, -instalacja wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach biurowych Hali Maszyn, -instalacja elektryczna wraz z przyłączem, -instalacja sygnalizacji pożaru - zintegrowana z istniejącym budynkiem, -okablowanie strukturalne (kable w kat. 7, gniazda w kat. 6A), -system CCTV - zintegrowany z istniejącym budynkiem, -system KD - zintegrowany z istniejącym budynkiem, -system SSWiN - zintegrowany z istniejącym budynkiem, -system wykrywania wycieku wody i oleju napędowego z panelem wyniesionym w istniejącym budynku. Charakterystyczne parametry techniczne: Kubatura 11 030,41 m3 Powierzchnia netto 1 916,70 m2 Wysokość 14,08 m Długość 52,40 m Szerokość 14,43 m Powierzchnia zabudowy 1 492,14 m2 w tym: - projektowana 762,19 m2 - istniejąca 729,95 m2 Powierzchnia utwardzeń z kostki 2259,88 m2 Tereny zielone niestabilizowane 1 088,98 m2 Obiekt posadowiony w prostych warunkach gruntowych należy do II kategorii geotechnicznej. Istnieje możliwość wystąpienia wody gruntowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do odprowadzenia wód z wykopów zgodnie z badaniami hydrogeologicznymi, dokumentacją geologiczną i dokumentacją projektową, z dokonaniem niezbędnych uzgodnień wymaganych przepisami i uzyskaniem decyzji administracyjno-prawnych, a także zawarciem umów z jednostkami administracji np. MPWiK w sprawie zrzutu wody z wykopów do kanalizacji miejskiej. GWARANCJA: Zamawiający wymaga pełnej, obejmującej wszelkie materiały, urządzenia, wyposażenie i robociznę, gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, z wyjątkiem: -okien i drzwi zewnętrznych, gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 10 lat, -dachu, gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 10 lat, -sieci strukturalnej dla której okres gwarancji nie może być krótszy niż 25 lat. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia odbioru końcowego. Miejsce realizacji Działka nr 863/1 i 863/2 obr. 4 Krowodrza przy ul. Nawojki w Krakowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 100 000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium, przed upływem terminu składania ofert, w jednej z poniżej podanych form: a.w pieniądzu, b.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.w gwarancjach bankowych, d.w gwarancjach ubezpieczeniowych, e.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - spełnieniem warunku dot. wiedzy i doświadczenia będzie zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten jest krótszy, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac budowlanych wielobranżowych (prace budowlane, elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, wodno-kanalizacyjne, teletechniczne, drogowe) w postaci budowy budynku użyteczności publicznej/ biurowo- administracyjnego o konstrukcji żelbetowej, kubaturze minimum 7000 m3 i wartości minimum siedmiu milionów złotych brutto. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku dot. osób zdolnych do realizacji zamówienia będzie dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. -pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń -pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności elektrycznej, -pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności sanitarnej, -pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności drogowej, -a także dysponowanie co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia SEP kategorii D. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łą-czącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, do-puszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowią-zujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2008 r. nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej będzie posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości sumy ubezpieczenia minimum 20 milionów złotych.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego -pełnomocnictwo dla przedstawiciela lub przedstawicieli reprezentujących Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu (treść pełnomocnictwa określać musi dokładnie zakres umocowania) o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych we wniosku, -aktualne dokumenty rejestrowe (odpis z właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej) składane w celu weryfikacji prawidłowości złożonych oświadczeń i dokumentów w kontekście zasad reprezentacji wynikających z tych dokumentów, -w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów przedstawić musi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wniosek wspólnie, do wniosku należy załączyć dokumenty wskazane w punktach III.4.2 powyżej dla każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty traktowane będą jako wspólne. Zamawiający, przy ocenie spełnienia warunków przez podmioty występujące wspólnie, rozpatrywał będzie podane informacje łącznie. W przypadku spółek cywilnych do wniosku należy dołączyć wymagane oświadczenia wystawione zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Wymagania dotyczące składanych dokumentów 1.Dokumenty, określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2009 r.) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Pełnomocnictwo należy dołączyć do wniosku w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w formie pisemnej. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszej korespondencji z Wykonawcami w formie elektronicznej. Adres do korespondencji cyfronet@cyfronet.pl

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Warunki wyboru Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: Zaproszeni zostaną Wykonawcy, którzy zajmą najwyższe 5 miejsc w rankingu sporządzonym przez Zamawiającego. O miejscu w rankingu decydować będzie wyłącznie liczba punktów przyznanych Wykonawcom według następujących zasad: 10 pkt. za każde należycie wykonane zadanie, wskazane w wykazie wykonanych robót, spełniające warunki dotyczące doświadczenia określone w niniejszym ogłoszeniu. W przypadku otrzymania takiej samej ilości punktów przez większą liczbę Wykonawców miejsce w rankingu będzie zależało od sumy wartości punktowanych zadań.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następującym zakresie: 1)wysokości wynagrodzenia w przypadku: a.zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b.ograniczenia zakresu prac objętych umową w razie stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, ujętych w dokumentacji, c.zmiany zakresu prac objętych umową w wyniku zmian opisanych w pkt. 4 poniżej; 2)terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a.epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b.warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych, c.zmiany zakresu prac objętych umową w przypadku zastosowania zmian opisanych w pkt. 4 poniżej, d.następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, e.koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, f.koniecznością wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową, g.następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, h.następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 3)kolejności i terminu wykonania robót określonych w harmonogramie realizacji robót; 4)jakości lub innych parametrów materiałów, urządzeń, zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: a.niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie spowodowaną: -zaprzestaniem produkcji, -udowodnionym, niezawinionym przez Wykonawcę dłuższym terminem ich dostawy na plac budowy, - wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b.pojawieniem się na rynku materiałów i urządzeń lub technologii pozwalających na: -zaoszczędzenie kosztów lub czasu realizacji przedmiotu umowy, -obniżenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, -uzyskanie lepszej jakości robót, -poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie; c.koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem albo wadliwym lub nieterminowym wykonaniem przedmiotu umowy; d.koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; e.koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji; f.zmianami rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych ujętych w dokumentacji projektowej, spowodowanymi koniecznością wprowadzenia modyfikacji dokumentacji projektowej podyktowanymi koniecznością racjonalizacji konkretnych rozwiązań zwiększających walory użytkowe obiektu, będącego przedmiotem umowy, o ile ta modyfikacja nie zmieni parametrów inwestycji; 5)osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; 6)podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą; 7)zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy: -konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę, -wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, -konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub materiałów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Strona internetowa na której dostępny jest wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z z
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 12:00, miejsce: ACK CYFRONET AGH , ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, pokój 221, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie ze środków Projektu Budowa hali maszyn ACK Cyfronet AGH w ramach MRPO na lata 2007-2013. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia niniejszego postępowania jeżeli środki które zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia nie zostaną mu przyznane, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.