Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-09
Kraków: BUDOWA HALI MASZYN AKADEMICKIEGO CENTRUM KOMPUTEROWEGO CYFRONET AGH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
Numer ogłoszenia: 293542 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH , ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6323355, faks 012 6341084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA HALI MASZYN AKADEMICKIEGO CENTRUM KOMPUTEROWEGO CYFRONET AGH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Hali Maszyn Akademickiego Centrum Komputerowego Cyfronet AGH na działkach nr 863-1 i 863-2 obr. 4 Krowodrza przy ul. Nawojki w Krakowie wraz z infrastrukturą techniczną oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. Hala Maszyn ma stanowić uzupełnienie urbanistyczne istniejącego budynku ACK Cyfronet AGH i będzie z nim połączona przewiązką o długości 16 m na wysokości półpiętra istniejącego budynku. Zaprojektowany budynek jest budynkiem trzykondygnacyjnym o konstrukcji monolitycznej, w układzie płytowo-żebrowym z wylewanymi płytami stropowymi, podciągami, słupami i klatkami schodowymi. Na obiekt składają się: przyziemie (częściowo poniżej poziomu terenu), parter, I piętro oraz następujące instalacje: -instalacja wod-kan wraz z przyłączami do sieci wodnej, kanalizacji sanitarnej i opadowej wraz z syste-mem drenażu opaskowego i zbiorników retencyjnych wody opadowej, -instalacja c.o. wraz z przyłączem do węzła cieplnego w istniejącym budynku i przebudową tego węzła, -instalacja wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach biurowych Hali Maszyn, -instalacja elektryczna wraz z przyłączem, -instalacja sygnalizacji pożaru - zintegrowana z istniejącym budynkiem, -okablowanie strukturalne (kable w kat. 7, gniazda w kat. 6A), -system CCTV - zintegrowany z istniejącym budynkiem, -system KD - zintegrowany z istniejącym budynkiem, -system SSWiN - zintegrowany z istniejącym budynkiem, -system wykrywania wycieku wody i oleju napędowego z panelem wyniesionym w istniejącym budynku. Charakterystyczne parametry techniczne: Kubatura 11 030,41 m3 Powierzchnia netto 1 916,70 m2 Wysokość 14,08 m Długość 52,40 m Szerokość 14,43 m Powierzchnia zabudowy 1 492,14 m2 w tym: - projektowana 762,19 m2 - istniejąca 729,95 m2 Powierzchnia utwardzeń z kostki 2259,88 m2 Tereny zielone niestabilizowane 1 088,98 m2 Obiekt posadowiony w prostych warunkach gruntowych należy do II kategorii geotechnicznej. Istnieje możliwość wystąpienia wody gruntowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do odprowadzenia wód z wykopów zgodnie z badaniami hydrogeologicznymi, dokumentacją geologiczną i dokumentacją projektową, z dokonaniem niezbędnych uzgodnień wymaganych przepisami i uzyskaniem decyzji administracyjno-prawnych, a także zawarciem umów z jednostkami administracji np. MPWiK w sprawie zrzutu wody z wykopów do kanalizacji miejskiej. GWARANCJA: Zamawiający wymaga pełnej, obejmującej wszelkie materiały, urządzenia, wyposażenie i robociznę, gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, z wyjątkiem: -okien i drzwi zewnętrznych, gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 10 lat, -dachu, gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 10 lat, -sieci strukturalnej dla której okres gwarancji nie może być krótszy niż 25 lat. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia odbioru końcowego. Miejsce realizacji Działka nr 863/1 i 863/2 obr. 4 Krowodrza przy ul. Nawojki w Krakowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 100 000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium, przed upływem terminu składania ofert, w jednej z poniżej podanych form: a.w pieniądzu, b.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.w gwarancjach bankowych, d.w gwarancjach ubezpieczeniowych, e.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- spełnieniem warunku dot. wiedzy i doświadczenia będzie zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten jest krótszy, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac budowlanych wielobranżowych (prace budowlane, elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, wodno-kanalizacyjne, teletechniczne, drogowe) w postaci budowy budynku użyteczności publicznej/ biurowo- administracyjnego o konstrukcji żelbetowej, kubaturze minimum 7000 m3 i wartości minimum siedmiu milionów złotych brutto. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku dot. osób zdolnych do realizacji zamówienia będzie dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. -pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń -pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności elektrycznej, -pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności sanitarnej, -pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności drogowej, -a także dysponowanie co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia SEP kategorii D. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łą-czącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, do-puszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowią-zujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2008 r. nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej będzie posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości sumy ubezpieczenia minimum 20 milionów złotych.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego -pełnomocnictwo dla przedstawiciela lub przedstawicieli reprezentujących Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu (treść pełnomocnictwa określać musi dokładnie zakres umocowania) o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych we wniosku, -aktualne dokumenty rejestrowe (odpis z właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej) składane w celu weryfikacji prawidłowości złożonych oświadczeń i dokumentów w kontekście zasad reprezentacji wynikających z tych dokumentów, -w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów przedstawić musi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wniosek wspólnie, do wniosku należy załączyć dokumenty wskazane w punktach III.4.2 powyżej dla każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty traktowane będą jako wspólne. Zamawiający, przy ocenie spełnienia warunków przez podmioty występujące wspólnie, rozpatrywał będzie podane informacje łącznie. W przypadku spółek cywilnych do wniosku należy dołączyć wymagane oświadczenia wystawione zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Wymagania dotyczące składanych dokumentów 1.Dokumenty, określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2009 r.) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Pełnomocnictwo należy dołączyć do wniosku w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w formie pisemnej. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszej korespondencji z Wykonawcami w formie elektronicznej. Adres do korespondencji cyfronet@cyfronet.pl
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Warunki wyboru Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: Zaproszeni zostaną Wykonawcy, którzy zajmą najwyższe 5 miejsc w rankingu sporządzonym przez Zamawiającego. O miejscu w rankingu decydować będzie wyłącznie liczba punktów przyznanych Wykonawcom według następujących zasad: 10 pkt. za każde należycie wykonane zadanie, wskazane w wykazie wykonanych robót, spełniające warunki dotyczące doświadczenia określone w niniejszym ogłoszeniu. W przypadku otrzymania takiej samej ilości punktów przez większą liczbę Wykonawców miejsce w rankingu będzie zależało od sumy wartości punktowanych zadań.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następującym zakresie: 1)wysokości wynagrodzenia w przypadku: a.zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b.ograniczenia zakresu prac objętych umową w razie stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, ujętych w dokumentacji, c.zmiany zakresu prac objętych umową w wyniku zmian opisanych w pkt. 4 poniżej; 2)terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a.epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b.warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych, c.zmiany zakresu prac objętych umową w przypadku zastosowania zmian opisanych w pkt. 4 poniżej, d.następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, e.koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, f.koniecznością wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową, g.następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, h.następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 3)kolejności i terminu wykonania robót określonych w harmonogramie realizacji robót; 4)jakości lub innych parametrów materiałów, urządzeń, zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: a.niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie spowodowaną: -zaprzestaniem produkcji, -udowodnionym, niezawinionym przez Wykonawcę dłuższym terminem ich dostawy na plac budowy, - wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b.pojawieniem się na rynku materiałów i urządzeń lub technologii pozwalających na: -zaoszczędzenie kosztów lub czasu realizacji przedmiotu umowy, -obniżenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, -uzyskanie lepszej jakości robót, -poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie; c.koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem albo wadliwym lub nieterminowym wykonaniem przedmiotu umowy; d.koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; e.koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji; f.zmianami rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych ujętych w dokumentacji projektowej, spowodowanymi koniecznością wprowadzenia modyfikacji dokumentacji projektowej podyktowanymi koniecznością racjonalizacji konkretnych rozwiązań zwiększających walory użytkowe obiektu, będącego przedmiotem umowy, o ile ta modyfikacja nie zmieni parametrów inwestycji; 5)osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; 6)podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą; 7)zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy: -konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę, -wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, -konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub materiałów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Strona internetowa na której dostępny jest wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z z
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 12:00, miejsce: ACK CYFRONET AGH , ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, pokój 221, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie ze środków Projektu Budowa hali maszyn ACK Cyfronet AGH w ramach MRPO na lata 2007-2013. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia niniejszego postępowania jeżeli środki które zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia nie zostaną mu przyznane, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku użyteczności publicznej na żłobek w miejscowości Budzów
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.