Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-03
Gniezno: roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna
z dopuszczeniem ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 293550 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gniezno Zarząd Gospodarowania Lokalami , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 424 65 20, faks 61 424 65 20 wew. 222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna, usytuowanych na terenie miasta Gniezna, w zakresie zgodnym z załączonymi przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zamówienie podzielono na 2 części CZĘŚĆ I 1) ul. Powstańców Wielkopolskich 9/8 - 1 okno PCV, 2) ul. Cymsa 6/7 - 3 okna PCV, 3) ul. Dalkoska 18a/4 - 2 okna drewniane typu EURO 4) ul. Budowlanych 21/13 - 1 okno PCV, 5) ul. Budowlanych 32b/7 - 1 okno PCV, 6) ul. Grzybowo 24/4 - - 1 okno PCV, 1 okno drewniane typu EURO, 7) ul. Czysta 2b/4 - 1 okno drewniane typu EURO, 8) ul. Dąbrówki 1/5a - 1 okno PCV, 9) ul. Farna 2/11 - 2 okna PCV, 10) ul. Grzybowo 35/6 - 3 okna drewniane typu EURO, 11) ul. Grzybowo 35/7 - 1 okno PCV, 12) ul. Św. Wawrzyńca 34/8 - 2 okna drewniane typu EURO, 13) ul. Grunwaldzka 13/9 - 1 okno PCV. CZĘŚĆ II 1) ul. Wiosenna 5/6 - 2 okna PCV, 2) ul. Armii Krajowej 22/11 - 1 okno PCV, 3) ul. Armii Krajowej 24/1/ - 1 okno PCV, 4) ul. Armii Krajowej 6/6 - 2 okna PCV, 5) ul. Wesoła 5/10 - 1 okno PCV, 6) ul. Grunwaldzka 13/12 - 1 okno PCV, 7) ul. Armii Krajowej 20/9 - 2 okna PCV, 8) ul. Ludwiczaka 18/16 - 2 okna PCV, 9) ul. Ludwiczaka 18a/8 - 1 okno PCV, 10) ul. Ludwiczaka 18b/10 - 3 okna PCV, 11) ul. Ludwiczaka 18b/14 - 1 okno PCV, 12) ul. Łąkowa1/9 - 2 okna PCV, 13) ul. Sienkiewicza 11/7 - 1 okno PCV, 14) ul. Dalkoska 18a/1 - 1 okno PCV, 15) ul. Południowa 38/1 - 2 okna PCV, 16) ul. Warszawska 16/4 - 2 okna drewniane typu EURO, 17) ul. Rzeźnicka 7/14 - 2 okna drewniane typu EURO, 18) ul. Roosevelta 45/3 - 2 okna drewniane typu EURO, 19) ul. Sobieskiego 21 - lokal użytkowy - 2 okna drewniane typu EURO, 20) ul. Sobieskiego 21 - lokal użytkowy - 1 okno drewniane typu EURO, 21) ul. Warszawska 16 - lokal użytkowy - zestaw okienny (2 okna PCV wraz z drzwiami PCV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: dla części I zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ dla części II zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych. Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające w rozumieniu art. 67 PZP , do kwoty nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem postawionego warunku jest zweryfikowanie, czy Wykonawca wywiązywał się ze swoich kompetencji i rzetelności przy realizacji zleconych mu zadań. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie pięciu lat przed upływem terminu otwarcia ofert roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniej niż 40 000,00 zł każda - dla każdej części zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w czasie trwania umowy będzie dysponował osobami mogącymi wykonywać zamówienie w tym min. 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane stwierdzające prawo do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoby te winny posiadać ważne na dzień otwarcia ofert zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w czasie trwania umowy będzie dysponował osobami mogącymi wykonywać zamówienie w tym min. 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane stwierdzające prawo do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoby te winny posiadać ważne na dzień otwarcia ofert zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.gniezno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarowania Lokalami
ul. Lecha 6
62200 Gniezno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Gospodarowania Lokalami ul. Lecha 6, 62 - 200 Gniezno (budynek oficyny) w Biurze Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
- Modernizacja (przebudowa) toalet w budynku Szkoły Podstawowej nr 6, im. Henryka Sienkiewicza w Gnieźnie, ul. Żwirki i Wigury 22
- Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
- Zagospodarowanie wód opadowych z obiektów użyteczności publicznej - Przedszkole nr 8 do zbiornika retencyjnego w Parku Trzech Kultur - budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do zbiornika retencyjnego
- "Pakiety medyczne dla pracowników URBIS Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin"
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Remont dachu w budynku Zarządu Zlewni w Poznaniu ul. Szewska 1
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu"
- Remont zabytkowego budynku Dworku Skarbków
- Modernizacja Przedszkola Nr 1 w Sokółce w zakresie dostosowania do przepisów p.poż
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.