To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 29357 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Chełmek: Bieżącego oczyszczanie terenów zlokalizowanych w obrębie osiedla Nowe Miasto
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18744-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek, krajowy numer identyfikacyjny
52776000000, ul.
ul. Krakowska
11,
32660
Chełmek, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
033 8449040, 8449000, faks
338 449 019, e-mail
przetargi@chelmek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżącego oczyszczanie terenów zlokalizowanych w obrębie osiedla Nowe Miasto
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IN.271.6.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na zapewnieniu utrzymania czystości i porządku na terenach w obrębie osiedla "Nowe Miasto". Na terenach wyszczególnionych w tabeli nr 1 należy zapewnić obecność ekipy sprzątającej: 1. w okresie letnim (tj od marca do października) przez 5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku, 2. w okresie zimowym (pozostałe miesiące) przez 3 dni w tygodniu - poniedziałek, środa, piątek. Sprzątanie terenów wskazanych w tabeli nr 1 obejmuje stałe utrzymanie na nich czystości poprzez pozbieranie wszystkich śmieci, również drobnych takich jak niedopałki, kapsle, zakrętki itp. Zamiatanie chodników i przedeptów z rozbitego szkła i innych zanieczyszczeń, których pozbieranie w inny sposób nie jest możliwe. W przypadku zaśmiecenia trawników oraz żywopłotów drobnymi odpadami, śmieci takie należy wygrabić i zebrać, teren pod żywopłotem również należy wygrabić, w przypadku zarośnięcia przez trawę wyplewić. Wykonawca w każdym z dni sprzątania ma obowiązek posprzątania wszystkich terenów wskazanych w tabeli 1. Dodatkowo w okresie zimowym w przypadku wystąpienia konieczności posprzątania terenu poza dniami wskazanymi wyżej Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić sprzątanie dodatkowe przy czym ilość sprzątań dodatkowych nie będzie większa niż 2 w miesiącu. O konieczności przeprowadzenia sprzątania dodatkowego każdorazowo zawiadomi Wykonawcę Zamawiający. Tab. 1 L.p. Teren do sprzątania Powierzchnia w m2 1.ul. Żeromskiego - pobocze, teren przy kompleksie sportowym, teren wokół budynku nr 1 5000,00 2.Krakowska - teren zielony wzdłuż drogi łącznie z terenem zielonym przy placu targowym 5 635,00 3.ul. Krakowska - teren wokół budynku nr 16 3950,00 4.Ofiar Faszyzmu - teren zielony wzdłuż drogi i tereny zielone przyległe 1 294,00 5.ul. Kościuszki - teren zielony wzdłuż drogi i rów 1600,00 6.ul. Andersa - teren wokół budynków nr: 1,2,3,4,5,6,7,8 oraz tzw "basen" 9500,00 7.ul. Brzozowa - teren zielony wzdłuż drogi i teren wokół budynków nr 4, 5 i 6 3700,00 8.ul. 25 Stycznia - teren wokół budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 7 5700,00 9.ul. Wojska Polskiego - teren zielony wzdłuż drogi i teren wokół budynków nr 3, 5, 6, 8 9400,00 10.ul. Boczna - teren wokół budynku nr 1 750,00 11.ul. Piłsudskiego - teren wokół budynków nr 2, 8, 10, 14 5000,00 12.ul. Powstańców Śląskich - teren wokół budynków nr 2 i 2a 4250,00 13.Rów pomiędzy ul. Powstańców Śląskich a ogródkami działkowymi wraz z przyległym terenem zielonym. 5 700,00 14.ul. 11-Listopada - teren wokół budynków nr 2 ,4, 6 2900,00 15.deptak od ul. 11-go Listopada do ul. Powstańców Śląskich łącznie z przyległym terenem zielonym 1 450,00 16.Deptak pomiędzy ul. 11-go listopada a ul. Krakowską z przyległym terenem zielonym 2000,00 17.ul. Klonowa - teren zielony wzdłuż drogi i tereny pomiędzy budynkami 2,4,6,8,10,12, łącznie z chodnikami 6000,00 18.ul. Głogowa - teren zielony wzdłuż drogi i tereny pomiędzy budynkami 2, 4 i 6, łącznie z chodnikami 4200,00 19.ul. Topolowa - teren zielony wzdłuż drogi i tereny pomiędzy budynkami 1,2,3,4,5 i 7, łącznie z chodnikami 7700,00 20. Teren starego placu targowego 1 000,00 21. ul. Kolejowa - 4000,00
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35717.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 38282,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt.12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego Gminę Chełmek Miejskiemu Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Chełmek Spółka z o.o. z siedzibą 32 - 660 Chełmek, ul. Piastowska 18. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Gmina sprawuje kontrolę, nadzór m. in. przez zgromadzenie wspólników jako jedyny wspólnik. Gmina Chełmek ma 100% udziałów w MZGK Sp. zo.o. b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Chełmek Spółka z o.o. posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku oraz pielęgnacją terenów zielonych w gminie Chełmek, dysponuje wykwalifikowanymi pracownikami, znajomością terenu gminy Chełmek i sprzętem umożliwiającym rzetelną realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI CHEŁMEK
- Wykonanie dodatkowych elementów wieży widokowej, w tym pomostu widokowego w ramach zadania pn.: budowa wieży widokowej wraz z zagospodarowaniem trenu wzgórza Skała"
- Rozbudowa kompleksu rekreacyjnego na Stawach w Chełmku poprzez budowę placu zabaw typu statek oraz boiska do piłki plażowej
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku 2/PN/U/2025
więcej: przetargi CHEŁMEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.