eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa odczynników do wykonywania badań serologicznych i płynów infuzyjnych w podziale na 10 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29358

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa odczynników do wykonywania badań serologicznych i płynów infuzyjnych w podziale na 10 zadań Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, do kontaktów: Piotr Majgier, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, fax 081 5325318, e-mail: przetargi@rckik.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rckik.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników do wykonywania badań serologicznych i płynów infuzyjnych w podziale na 10 zadań. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego, ul. I Armii Wojska polskiego 8, 20-078 Lublin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią: Zadanie I: odczynniki monoklonalne do oznaczeń antygenów grupowych, Zadanie IIi III: odczynniki monoklonalne/surowice wzorcowe do oznaczania fenotypów układów czerwonokrwinkowych, Zadanie IV: surowice wzorcowe ludzkie anty A,B,AB i anty D, Zadanie V: surowice antyglobulinowe, Zadanie VI Dolichotest, Standard anty-D, Papaina, Zadanie VII: Odczynnik LISS i PBS, Zadanie VIII: 0,9 % roztwór soli fizjologicznej, Zadanie IX: Płyn ACD (A) do cytaferez automatycznych, 4 % roztwór cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl, do plazmaferezy automatycznej (antykoagulant do konserwacji i preparatyki krwi), Zadanie X: 4 % zawiesina krwinek uczulonych przeciwciałami anty - D IgG 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Procedury stosowania odczynników do badań, instrukcje używania - w języku polskim. 2). Wypełnione zestawienie parametrów granicznych (Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) oraz Formularz cenowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ) dla każdego zadania, dla którego Wykonawca składa ofertę. 3). Dla Zadania I-VII oraz X: Deklarację zgodności(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem)- potwierdzającą oznakowanie oferowanych wyrobów medycznych znakiem CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi, o którym mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dn. 20.04.2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896 z 2004 r.). Jeżeli jednostka notyfikowana nie brała udziału w ocenie zgodności należy zamiast certyfikatu załączyć oświadczenie, że nie brała udziału. 4) Dla Zadanie VIII Aktualne świadectwo rejestracji Ministra Zdrowia, świadectwo dopuszczenia do obrotu, lub pozwolenie na obrót produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Nr 53, poz. 533 z 2004 r. ze zm.). 5) Dla Zadania IX - jeżeli oferowany przedmiot zamówienia został zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny należy załączyć do oferty deklarację zgodności ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie oferowanych wyrobów medycznych znakiem CE, - jeżeli przedmiot zamówienia jest produktem farmaceutycznym należy załączyć aktualne świadectwo rejestracji Ministra Zdrowia, świadectwo dopuszczenia do obrotu, lub pozwolenie na obrót produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza kwotę 60.000 euro jednak jest mniejsza niż 211.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 15

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie prowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale III Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania - art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy potwierdzających spełnianie: 1)warunków udziału w postępowaniu; 2)przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Dotyczy wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek złożyć wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale III SIWZ z zastrzeżeniem, że: 1).zamiast dokumentów wymienionych w 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2).zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3).jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.lublin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 06.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego przy ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Gabinet dyrektora p. 217.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Odczynniki monoklonalne do oznaczeń antygenów grupowych. 1) Krótki opis: Odczynnik monoklonalny anty A -klon I inny niż Birma 1,anty A - klon II, anty B - klon I inny niż LB-2, anty B - klon II, anty Rh D- RUM 1 do określania antygenu D z układu Rh (klon I), anty Rh D do określania antygenu D z układu Rh (klon II). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamawiana ilość zabezpieczy potrzeby Zamawiającego na okres 15 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Odczynniki monoklonalne/ surowice wzorcowe do oznaczania fenotypów układów czerwonokrwinkowych. 1) Krótki opis: anty C, anty c, anty E, anty e, anty K,anty k (cellano), anty Cw, anty M, anty N, anty S, anty s, anty Lea, anty Leb. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamawiana ilość zabezpieczy potrzeby Zamawiającego na okres 15 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Odczynniki monoklonalne/ surowice wzorcowe do oznaczania fenotypów układów czerwonokrwinkowych. 1) Krótki opis: anty P1, anty Fya, anty Fyb, anty Jka, anty Jkb, anty Kpa, anty Kpb, anty Lua, anty Lub, anty H. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamawiana ilość zabezpieczy potrzeby Zamawiającego na okres 15 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Surowice wzorcowe (ludzkie). 1) Krótki opis: Surowice wzorcowe ludzkie anty A, B, AB i anty D. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamawiana ilość zabezpieczy potrzeby Zamawiającego na okres 15 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Surowica antyglobulinowa. 1) Krótki opis: Surowica antyglobulinowa poliwalentna Surowica antyglobulinowa monowalentna anty IgG. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamawiana ilość zabezpieczy potrzeby Zamawiającego na okres 15 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Dolichotest, Standard Anty D, Odczynnik Papainowy. 1) Krótki opis: Dolichotest, Standard Anty D, Odczynnik Papainowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamawiana ilość zabezpieczy potrzeby Zamawiającego na okres 15 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Odczynnik LISS i PBS (roztwór soli buforowanej). 1) Krótki opis: Odczynnik LISS i PBS (roztwór soli buforowanej). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamawiana ilość zabezpieczy potrzeby Zamawiającego na okres 15 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: 0,9 % roztwór soli fizjologicznej. 1) Krótki opis: 0,9 % roztwór soli fizjologicznej w butelkach a 500 ml oraz w workach a 100, 250 oraz 500 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamawiana ilość zabezpieczy potrzeby Zamawiającego na okres 15 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Płyny do pobierania, konserwacji i preparatyki krwi. 1) Krótki opis: Płyn ACD (A) do cytaferez automatycznych i 4 % roztwór cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl, do plazmaferezy automatycznej (antykoagulant do konserwacji i preparatyki krwi). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamawiana ilość zabezpieczy potrzeby Zamawiającego na okres 15 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: 4 % zawiesina krwinek uczulonych przeciwciałami anty - D IgG. 1) Krótki opis: Krwinki uczulone przeciwciałami anty-D IgG, do kontroli wiarygodności ujemnych wyników badań wykonanych testem antyglobulinowym w postaci 4 % zawiesiny krwinek, gotowej bezpośrednio do użycia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamawiana ilość zabezpieczy potrzeby Zamawiającego na okres 15 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.