eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawa i montaż klimatyzatorów - - 3 jednostek wewnętrznych przysufitowych i 3 jednostek zewnętrznych (zamontowanych na dachu) w trzech pomieszczeniach serwerowi w nowowybudowanym budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej, ul. Sportowa, 05 - 600 Gr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Radom: Dostawa i montaż klimatyzatorów - - 3 jednostek wewnętrznych przysufitowych i 3 jednostek zewnętrznych (zamontowanych na dachu) w trzech pomieszczeniach serwerowi w nowowybudowanym budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej, ul. Sportowa, 05 - 600 Grójec.
Numer ogłoszenia: 293599 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy , ul. M. J. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3680245, faks 048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż klimatyzatorów - - 3 jednostek wewnętrznych przysufitowych i 3 jednostek zewnętrznych (zamontowanych na dachu) w trzech pomieszczeniach serwerowi w nowowybudowanym budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej, ul. Sportowa, 05 - 600 Grójec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż klimatyzatorów - - 3 jednostek wewnętrznych przysufitowych i 3 jednostek zewnętrznych (zamontowanych na dachu) w trzech pomieszczeniach serwerowi w nowowybudowanym budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej, ul. Sportowa, 05 - 600 Grójec..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) dostarczą i zamontują klimatyzatory o parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęte w opisie technicznym (projekcie budowlanym), f) udzielą pełnej gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane klimatyzatory oraz na wykonane prace montażowe na okres nie krótszy niż 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, g) przeszkolą pracowników Użytkownika z obsługi dostarczonych i zamontowanych klimatyzatorów, h) dostarczą i zamontują klimatyzatory spełniające wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadające wszystkie wymagane atesty i certyfikaty; i) zobowiążą się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, opisem technicznym i rysunkami roboczymi, j) zobowiążą się do użycia do realizacji przedmiotowego zamówienia urządzeń i materiałów, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz odpowiednio oznakowanych i posiadających wszystkie wymagane atesty i certyfikaty, k) zobowiążą się do wykonania prac montażowych zgodnie z opisem technicznym i rysunkami roboczymi. l) zobowiążą się do przekazania Zamawiającemu, w dniu odbioru przedmiotu umowy, wszelkich wymaganych atestów, certyfikatów, gwarancji i innych dokumentów określonych przepisami prawa, pod rygorem odmowy podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy; m) dokonają wizji lokalnej w obiekcie oraz do zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Ocena dokonywana będzie na podstawie oferty i znajdujących się w niej dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, b) aktualnych zaświadczeń :właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) wypełnionego formularza ofertowego, d) zatwierdzonego wzoru umowy, e) wypełnionego formularza oświadczeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, pokój 205, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.