Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Grodzisk Mazowiecki: Usługa bezpośredniej obsługi recepcji oraz obsługi stacji monitorowania w latach 2012-2013
Numer ogłoszenia: 2935 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury Gminy Grodzisk Mazowiecki, ul. Spółdzielcza 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 734 79 00, faks 02 734 79 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bezpośredniej obsługi recepcji oraz obsługi stacji monitorowania w latach 2012-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a. Stała obserwacja obrazu na monitorach przesyłanego z kamer monitoringu b. stałe dysponowanie przyciskiem antynapadowym powiadamiającym grupę interwencyjną ochrony doraźnej w przypadku: - napadu rabunkowego - włamania i kradzieży - wandalizmu i chuligaństwa - ekscesów ze strony osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków zmieniających nastrój c. dozór centralki p.poż. d. natychmiastowe powiadamianie odpowiednich służb w przypadku: - pożaru - zalania wodą - awarii elektrycznej e. sprawdzanie prawidłowego zamknięcia i zabezpieczenia poszczególnych sektorów i pomieszczeń przez użytkowników po ich opuszczeniu, f. prowadzenie systematycznych obchodów wewnętrznych budynku g. wydawanie kluczy osobom upoważnionym do pomieszczeń Ośrodka Kultury h. udzielanie informacji interesantom i gościom i kierowaniu ich do odpowiednich pomieszczeń/osób.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.20.00 - Usługi recepcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TARANIS Sp. z o.o., Ul. Rydygiera 8 bud.J lok.4, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 216862,78
Oferta z najniższą ceną: 216862,78 / Oferta z najwyższą ceną: 244408,08
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi recepcyjne powszechnie dostępne, które są na rynku wszędzie oferowane a tym samym można je nabywać od wielu podmiotów bez względu na miejscowość i czas, o ustalonych standardach jakościowych niewymagających skomplikowanego opisu ani specjalistycznych uprawnień, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. (Dz. U. z 2009 r. Nr 224 poz. 1795). Podstawa prawna: art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz 143 i Nr 87, poz. 484) spełnione są przesłanki do zastosowania tego trybu udzielenia zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- "Dostawa paliwa gazowego do budynków będących własnością Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim i przy ulicy Piasta 30 w Milanówku, w okresie 01.01.2025 do 31.12.2025"
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na bazie materiałowo-sprzętowej w Kozerkach w 2025 roku.
- Dostawa paliwa - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- "Świadczenie usług ochrony całodobowej budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Bagatela 12 oraz Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie"
więcej: Usługi recepcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.