eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceDostawa wyrobów z włókniny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Bartoszyce: Dostawa wyrobów z włókniny
Numer ogłoszenia: 293705 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, faks 089 7642625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów z włókniny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 35 zadań: Zadanie 1. Dostawa sterylnych fartuchów chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 2. Dostawa sterylnych fartuchów chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 3. Dostawa masek chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 4. Dostawa masek chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 5. Dostawa masek chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 6. Dostawa półmasek filtrujących (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 7. Dostawa czepków chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 8. Dostawa sterylnych obłożeń do przezcewkowych zbiegów urologicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 9. Dostawa ubrań chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 10. Dostawa sterylnych zestawów do operacji biodra (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 11. Dostawa sterylnych zestawów do operacji kolana (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 12. Dostawa zestawów do operacji uniwersalnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 13. Dostawa sterylnych serwet do zabiegów na dłoni/stopie (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 14. Dostawa sterylnych zestawów do artroskopii barku (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 15. Dostawa sterylnych serwet z wycięciem U (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 16. Dostawa sterylnych zestawów do chirurgii odbytnicy z dojścia brzuszno-kroczowego (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 17. Dostawa sterylnych serwet chirurgicznych trójwarstwowych, samoprzylepnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 18. Dostawa sterylnych serwet chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 19. Dostawa sterylnych serwet chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 20. Dostawa sterylnych ściereczek chłonnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 21. Dostawa fartuchów urologicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 22. Dostawa sterylnych pokrowców foliowych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 23. Dostawa sterylnych kieszeni samoprzylepnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 24. Dostawa gąbek samoprzylepnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 25. Dostawa sterylnych osłon na stolik Mayo (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 26. Dostawa sterylnych rzepów (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 27. Dostawa sterylnych osłon na ramię C (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 28. Dostawa sterylnych osłon na aparaturę (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 29. Dostawa sterylnych samoprzylepnych kieszeni (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 30. Dostawa prześcieradeł bibułowo-foliowych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 31. Dostawa sterylnych, transparentnych folii do obłożenia pola operacyjnego (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 32. Dostawa sterylnych worków samoprzylepnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 33. Dostawa sterylnych serwet z włókniny (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 34. Dostawa sterylnych serwet dwuwarstwowych z otworem o średnicy 7cm (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ) Zadanie 35. Dostawa pościeli z włókniny (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami /certyfikaty, deklaracje zgodności / i o niezwłocznym przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego 2) Katalog oferowanego produktu. W katalogu należy podkreślić przedmiot zamówienia i zaznaczyć, którego zadania i której pozycji dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 35 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.2.W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie 3.Każdorazowa zmiana umowy wymaga dla swej ważności zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój A14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych fartuchów chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych fartuchów chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masek chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masek chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masek chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa półmasek filtrujących (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czepków chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych obłożeń do przezcewkowych zbiegów urologicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ubrań chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych zestawów do operacji biodra (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych zestawów do operacji kolana (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12. Dostawa zestawów do operacji uniwersalnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do operacji uniwersalnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych serwet do zabiegów na dłoni/stopie (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych zestawów do artroskopii barku (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych serwet z wycięciem U (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych zestawów do chirurgii odbytnicy z dojścia brzuszno-kroczowego (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych serwet chirurgicznych trójwarstwowych, samoprzylepnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych serwet chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych serwet chirurgicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych ściereczek chłonnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fartuchów urologicznych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych pokrowców foliowych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych kieszeni samoprzylepnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gąbek samoprzylepnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych osłon na stolik Mayo (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie 26..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych rzepów (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych osłon na ramię C (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych osłon na aparaturę (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych samoprzylepnych kieszeni (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa prześcieradeł bibułowo-foliowych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie 31..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych, transparentnych folii do obłożenia pola operacyjnego (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie 32..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych worków samoprzylepnych (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie 33..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych serwet z włókniny (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie 34..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych serwet dwuwarstwowych z otworem o średnicy 7cm (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie 35..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pościeli z włókniny (dokładny opis w zal. 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.