To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-13
Lublin: Dostawa stanowisk diagnostycznych opieki farmaceutycznej; nr sprawy UM-ZP-262-1/14
Numer ogłoszenia: 29373 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10591 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stanowisk diagnostycznych opieki farmaceutycznej; nr sprawy UM-ZP-262-1/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 stanowisk diagnostycznych opieki farmaceutycznej (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia) ujętych w Projekcie pn. Zdrowie priorytetem. Partnerstwo Uniwersytetów Medycznych Polski i Ukrainy na rzecz podniesienia jakości opieki medycznej pogranicza polsko-ukraińskiego: Stanowisko diagnostyczne składa się z następujących elementów: 1.1. Ciśnieniomierz półautomatyczny naramienny 1.2. Glukometr z możliwością podłączenia do komputera 1.3. Paski do oznaczania glukozy we krwi do glukometru 1.4. Kabel USB do podłączenia glukometru 1.5. Lancet jednorazowego użytku pokryty silikonową powłoką 1.6. Pikflometr mechaniczny 1.7. Pikflometr automatyczny 1.8. Ustnik do pikflometru jednorazowy z bezpiecznym filtrem 1.9. Ustnik do pikflometru jednorazowy pediatryczny z bezpiecznym filtrem 1.10. Inhalator kompresorowy 1.11. Nebulizator do oczyszczania zatok 1.12. Kasetka na leki tygodniowa do dawkowania z sygnalizatorem 1.13. Pedometr 1.14. Komora inhalacyjna 1.15. Gilotyna (kruszarka do leków) 1.16. Komora inhalacyjna o pojemności 750 ml 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym, minimalne wymagania i parametry elementów stanowiska diagnostycznego wraz z określeniem ich ilości zawarte zostały w Formularzu asortymentowo-cenowych / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, 3. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33100000-1 - Urządzenia medyczne 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne 38423100-7 - Ciśnieniomierze 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne 33141900-9 - Lancety 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez potrzeby dokonywania jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 5. Zamawiający wymaga zagwarantowania minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na urządzenia wchodzące w skład przedmiot zamówienia na terytorium Polski i Ukrainy (dla Ciśnieniomierza półautomatycznego naramiennego wymaga zagwarantowania minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji), zaś dla elementów zużywalnych wchodzących w skład przedmiot zamówienia wymaga 18 miesięcznego okresu przydatności. 6. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 6.1. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do podjęcia czynności naprawy w ciągu maksymalnie 4 dni od daty zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną, 6.2. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do usunięcia awarii w ciągu maksymalnie 28 dni licząc od daty przyjęcia zgłoszenia przez serwis . W sytuacjach uzasadnionych Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, na wniosek Wykonawcy, wraz ze wskazaniem przyczyny przez Wykonawcę z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. 7. Rozwiązania równoważne: 7.1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 7.2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, szczególnie zawarte w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale IV oraz w Formularzu asortymentowo-cenowych / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 7.3. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta itp. ma na celu określenie klasy produktu jego jakości, funkcjonalności, przeznaczenia będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 7.4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Pzp).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 38.42.31.00-7, 33.60.00.00-6, 33.14.19.00-9, 33.14.16.25-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa o dofinansowanie nr: IPBU.03.01.00-06-369/11-00 Tytuł projektu: Zdrowie priorytetem. Partnerstwo Uniwersytetów Medycznych Polski i Ukrainy na rzecz podniesienia jakości opieki medycznej pogranicza polsko-ukraińskiego Program Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 3 Współpraca sieciowa oraz inicjatywy społeczności lokalnych, Działanie 3.1 Rozwój regionalnych i lokalnych możliwości współpracy transgranicznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medisquad Sp. z o.o., ul. Lubartowska 56, 20-094 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30670,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29992,00
Oferta z najniższą ceną: 29992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29992,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
- Wymiana bitumicznych urządzeń dylatacyjnych na drogowych obiektach inżynierskich położonych w ciągu dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuczaszowa z kamerą
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG dla Szpitala w Kamieniu Pomorskim Sp. Z o.o.
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Porty naczyniowe
- Dostawa leków i preparatów leczniczych
- Dostawa drobnego sprzętu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.