Ogłoszenie z dnia 2010-02-02
Sosnowiec: Świadczenie stałej obsługi prawnej MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 29374 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, faks 032 3642055.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie stałej obsługi prawnej MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, zgodnie z informacjami niezbędnymi do prowadzenia postępowania oraz postanowieniami wzoru umowy (załącznik nr 8), stanowiącego integralną część w/w informacji jest świadczenie stałej obsługi prawnej MZBM - TBS Sp. z o.o. w szczególności polegającej na: 1. opracowywaniu, współopracowywaniu oraz opiniowaniu projektów wszelakich regulaminów, statutów, instrukcji, uchwał, zarządzeń oraz innych dokumentów wewnętrznych i procedur w zależności od potrzeb Zamawiającego; 2. opracowywaniu oraz współdziałaniu przy konstruowaniu wraz z pisemnym opiniowaniem projektów umów cywilnoprawnych, w tym opiniowanie prawnej dopuszczalności i zasadności zmian postanowień zawartych umów oraz możliwości odstąpień, wypowiedzeń, itp. 3. sporządzaniu pism procesowych oraz innych, wymagających znajomości przepisów prawa oraz weryfikacja prawna nadesłanych dokumentów; 4. doradztwie prawnym, konsultacjach i udzielaniu pisemnych opinii prawnych w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego w zależności od jego potrzeb; 5. udziale w negocjacjach i mediacjach, spotkaniach z wykonawcami, zarządami wspólnot mieszkaniowych nieruchomości, itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego; 6. przygotowywaniu, prowadzeniu i reprezentowaniu spraw Zamawiającego przed sądami i organami administracji publicznej (zastępstwo prawne i procesowe); 7. prowadzenie postępowań windykacyjnych i egzekucyjnych; 8. udzielaniu bieżących porad prawnych, wyjaśnień oraz informacji pracownikom Zamawiającego w kwestiach związanych z wykonywanymi obowiązkami na poszczególnych stanowiskach służbowych oraz specyfiką działalności spółki. Usługa winna być realizowana z dołożeniem należytej staranności, wykorzystując znajomość przepisów prawa i doświadczenie w obsłudze tego typu podmiotów oraz w terminach (o których mowa we wzorze umowy), które umożliwią należyte i sprawne wykonywanie obowiązków służbowych pracownikom Zamawiającego. W celu usprawnienia obsługi prawnej Wykonawca zapewni w siedzibie Zamawiającego pracę swojego sekretariatu, o ilości co najmniej 2 pracowników, posiadających wykształcenie prawnicze oraz wiedzę i doświadczenie w zakresie specyfiki działalności Zamawiającego, szczególnie w zakresie realizacji punktu 3.2.8 informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania. Sekretariat, o którym mowa powyżej czynny być musi w godzinach pracy Zamawiającego wskazanych w tabeli pkt 1 informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania. W przypadku zmian godzin pracy Zamawiającego, zmianie ulegną również godziny pracy sekretariatu Wykonawcy. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia i w zakresie niezbędnym do jego należytego wykonania Zamawiający zapewni na swój koszt na rzecz sekretariatu Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dwa stanowiska komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem biurowym oraz urządzeniem peryferyjnym (drukarka), łącze telefoniczne oraz internetowe, możliwość korzystania z faksu oraz ksera, podstawowe art. biurowe i eksploatacyjne niezbędne do wykonywania przedmiotu usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radcy Prawnego Małgorzaty Wydmańskiej - Kurlej, ul. Warszawska 1, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93940,00
Oferta z najniższą ceną: 93940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93940,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe postępowanie wszczęte zostało zgodnie z dyspozycją art. 68 ustawy przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 02.12.2009r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. nr 223, poz. 1778). Tym samym, uzasadnieniem udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 5 ust. 1 ustawy w brzmieniu obowiązującym przed nowelizacją, o której mowa powyżej.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Zakup koparki podsiębiernej.
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych
- Remont łazienek
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Zawarcie umów ramowych na usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie działania Oddziału Terenowego w Gorzowie Wielkopolskim - teren powiatów: żarskiego i żagańskiego
- REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE LUBOŃ
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.