To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-04
Gdynia: Ubezpieczenie nowo wybudowanej jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni w zakresie Casco Flota (zamówienie uzupełniające)
Numer ogłoszenia: 2937 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347941 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie nowo wybudowanej jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni w zakresie Casco Flota (zamówienie uzupełniające).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu nowej jednostki pływającej SONAR 4, Urzędu Morskiego w Gdyni w zakresie Casco Flota. Sonar 4 jest nową jednostką kwalifikowaną jako łódź hydrograficzna. Wartość specjalistycznego wyposażenia jednostki nie przekracza 50 % wartości jednostki. Załoga łodzi będzie składała się z załóg już ubezpieczonych w zakresie: osób, NNW, Rzeczy Osobistych. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie jednostki pływającej w pełnym zakresie ubezpieczenia (Casco Flota) jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni jako armatora, w ilości 1 szt. jednostki na ogólną wartość (łącznie ze specjalistycznym wyposażeniem) 683 000,00 zł Zakres pływania jednostki, o której mowa wyżej, żegluga przybrzeżna w rejonie Morza Bałtyckiego. Jednostka pływająca służy do działalności statutowej Urzędu Morskiego w Gdyni. Warunki ubezpieczenia: Instiute Time Clauses Hulls z 1/11/95 (CL. 280) z następującymi zmianami: - do zakresu pokrycia włącza się ryzyka kolizji z przedmiotami stałymi (Fixed Objects) oraz rozszerza się odpowiedzialność przy szkodach kolizyjnych do 4/4 RDC (kl.8), - Institute Protection and Indemnity Clauses Hulls-Time 20/7/87 (kl. 344) (Odpowiedzialność Cywilna armatora), - Electronic Date Recognition Clause, - Ryzyka min według kl.1.13 Institute War and Strikes Clauses Hulls Time 1/11/95 (Cl. 281), - Franszyza redukcyjna 10 % nie mniej jednak niż 500,00 zł i nie więcej niż 10 000,00 zł dla każdego wypadku lub zdarzenia według zakresu stosowania jak w warunkach określonych w ITC Hulls Time 1/11/95 oraz Institute P&I Clauses Hulls Time 1/11/95. Ponadto do zakresu ubezpieczenia zostanie włączone pokrycie szkód wynikających z kradzieży jednostek pływających z miejsca postoju, niezależnie od kwalifikacji prawnej przestępstwa przeciwko mieniu. Wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Ubezpieczenie płatne będzie w dwóch ratach w następujących terminach: - I rata - w terminie 14 dni od daty otrzymania Polisy, - II rata - w terminie do dnia 30 września 2011 roku. 2. Dokumentem rozliczeniowym będą Polisy wystawione przez Wykonawcę, podpisane przez Zamawiającego i Wykonawcę na których zapisana zostanie wysokość składki, zgodnie z § 20 pkt 3) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr. 95, poz. 798 oraz Nr 102, poz. 860). 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) wycofania jednostki z ubezpieczenia, w związku z powyższym Wykonawca zwróci część składki naliczonej za wycofaną z eksploatacji jednostkę, za okres od powzięcia wiadomości o wycofaniu jednostki z ubezpieczenia do końca okresu ubezpieczenia, b) obniżenia wartości jednostki, w związku z powyższym Wykonawca zwróci część składki wynikającą z różnicy wartości tej jednostki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.50 - Usługi ubezpieczenia statków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE S.A.
- Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna, Al. Jana Pawła II nr 24, 00-133 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4000,00
Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Faktyczne: Wykonawca zamówienia uzupełniającego jest wykonawcą zamówienia podstawowego udzielonego w 2009 r. w trybie przetargu nieograniczonego (nr sprawy OP3 -JG - 3801 - 8/09). Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 175 662,00 zł, a wartości zamówienia uzupełniającego jest szacowana na 4000,00 zł. Przedmiot zamówienia uzupełniającego polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie nowo wybudowanej jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni)
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
- Wykonanie badań laboratoryjnych próbek osadów dennych z wybranych rej. Morza Bałtyckiego pod kątem obecności bojowych środków trujących (BST), mat. wybuchowych (MW) oraz produktów ich degradacji
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
- Badawczo-dydaktyczna czworonożna platforma krocząca.
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie projektowania uniwersalnego
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.