eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MełnoKompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Mełno: Kompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 293839 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gruta , Gruta, 86-330 Mełno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4683121, faks 056 4683188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: I część zamówienia: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, - ubezpieczeń komunikacyjnych, w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Gminy Gruta, Gruta 86-330 Mełno 2. Przedszkole Samorządowe w Mełnie, 86-330 Mełno 3. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Dąbrówce Królewskiej, Dąbrówka Królewska 86-330 Mełno 4. Oddział Przedszkolny Przy szkole Podstawowej w Nicwałdzie, Nicwałd, 86-330 Mełno 5. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Plemiętach, Plemięta, 86-330 Mełno 6. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Słupie, Słup, 86-330 Mełno 7. Zespół Szkół w Grucie: - Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Grucie - Gimnazjum w Grucie, Gruta 86-330 Mełno - Szkoła Podstawowa w Grucie, Gruta 86-330 Mełno - Świetlica przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Grucie, Gruta 86-330 Mełno 8. Szkoła Podstawowa w Słupie, Słup 86-330 Mełno 9. Szkoła Podstawowa w Dąbrówce Królewskiej, Dąbrówka Królewska 86-330 Mełno 10. Szkoła Podstawowa w Nicwałdzie, Nicwałd 86-330 Mełno 11. Szkoła Podstawowa w Plemiętach, Plemięta 86-330 Mełno 12. Szkoła Podstawowa w Boguszewie, Boguszewo 86-330 Mełno 13. Gminna Biblioteka Publiczna w Grucie, Gruta 86-330 Mełno 14. Filia Biblioteki Gminnej w Okoninie, Okonin 86-330 Mełno 15. Filia Biblioteki Gminnej w Nicwałdzie, Nicwałd 86-330 Mełno 16. Filia Biblioteki Gminnej w Boguszewie, Boguszewo 86-330 Mełno 17. Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie, Gruta 86-330 Mełno 18. Świetlica Socjoterapeutyczna w Grucie, 86-330 Mełno 19. Oczyszczalnia ścieków, 86-330 Mełno 20. GCK Gruta II część zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje następstw nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Przedszkole Samorządowe w Mełnie, 86-330 Mełno 2. Zespół Szkół w Grucie 3. Szkoła Podstawowa w Słupie, Słup 86-330 Mełno 4. Szkoła Podstawowa w Dąbrówce Królewskiej, Dąbrówka Królewska 86-330 Mełno 5. Szkoła Podstawowa w Nicwałdzie, Nicwałd 86-330 Mełno 6. Szkoła Podstawowa w Plemiętach, Plemięta 86-330 Mełno 7. Szkoła Podstawowa w Boguszewie, Boguszewo 86-330 Mełno III część zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje grupowe ubezpieczenie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników w ilości 132 osoby, następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: (Nazwa jednostki, Adres, NIP, REGON, Przewidywana liczba ubezpieczonych) URZĄD GMINY GRUTA, Gruta, 86-330 Mełno, 876-19-10-642, 000534291, 31; GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W GRUCIE, Gruta, 86-330 Mełno, 876-233-10-99, 34017418800000, 3; GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRUCIE, Gruta, 86-330 Mełno, 876-202-34-81, 00053429100070, 5; OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW, 86-330 Mełno, 876-19-10-642, 000534291, 1; PRZEDSZKOLE SAMORZADOWE W MEŁNIE, 86-330 Mełno, 876-21-22-852 00053429100023, 9; SZKOŁA PODSTAWOWA W BOGUSZEWIE, Boguszewo, 86-330 Mełno, 876-21-19-784, 001212230,9; SZKOŁA PODSTAWOWA W DĄBRÓWCE KRÓLEWSKIEJ, Dąbrówka Królewska, 86- 330 Mełno, 876-21-19-732, 001212603, 10; SZKOŁA PODSTAWOWA W NICWAŁDZIE, Nicwałd, 86-330 Mełno, 876-21-19-761, 001212247, 9; SZKOŁA PODSTAWOWA W SŁUPIE, Słup 86-330 Mełno, 876-21-19-258, 001212224, 9; SZKOŁA PODSTAWOWA W PLEMIĘTACH, Plemięta, 86- 330 Mełno 876-21-19-241, 1212218, 13; ZESPÓŁ SZKÓŁ GRUTA, Gruta, 86- 330 Mełno, 876-22-68-308, 8712067100000, 33. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 - Program Ubezpieczenia Łącznie 132.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • I, II część zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku: - nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia, - nabycia składników majątkowych w okresie trwania umowy, - zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień. III część zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku: - Przystąpienia do ubezpieczenia, większej niż przewidywana iczby pracowników, małżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Zamawiającego, Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających składek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.10.00-5, 66.51.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy (dotyczy I, II części zamówienia), III część zamówienia: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży wykaz zawierający minimum 3 podmioty obsługiwane w ostatnich 3 latach przez Wykonawcę w zakresie grupowych ubezpieczeń pracowników (minimum 100 osób w każdym podmiocie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gruta.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w sekretariacie Urzędu Gminy Gruta, 86-330 Mełno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 13:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Gruta, 86-330 Mełno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, - ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, - ubezpieczeń komunikacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Klauzule dodatkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialności Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Wysokość sumy ubezpieczenia - 60
    • 3. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupowe ubezpieczenie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 132 osoby w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Wysokość świadczeń - 80
    • 3. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.