To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Białystok:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę druków sądowych na rzecz Sądu Rejonowego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 293903 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261419 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 665 62 22, faks 085 6656405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę druków sądowych na rzecz Sądu Rejonowego w Białymstoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2013 roku z możliwością wcześniejszego wygaśnięcia, w przypadku wyczerpania określonej ofertą wartości umowy.
2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych pisemnie, drogą faksową lub pocztą elektroniczną), transportem wykonawcy i na jego koszt wraz z wyładunkiem wykonanym przez wykonawcę w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Dostawy mają się odbywać do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. Wszystkie pomieszczenia (siedziby sekretariatów wydziałów/oddziałów/zespołów/sekcji Sądu Rejonowego w ilości 26 szt.) znajdują się w siedzibie Sądu Rejonowego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 103. Dostawa do każdego pomieszczenia musi być potwierdzona podpisem (pokwitowanie odbioru) przez osoby wskazane przez zamawiającego (kierowników sekretariatów, oddziałów, zespołów, sekcji lub osoby je zastępujące - pełny wykaz tych osób stanowić będzie załącznik nr 2 do umowy) na fakturze lub innym dokumencie. Po wykonaniu dostawy i jej potwierdzeniu w sposób podany powyżej, faktury należy dostarczyć na adres zamawiającego, do pokoju nr C439.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia innych ilości poszczególnych rodzajów druków niż wynika to z załącznika nr 1, w cenie jednostkowej zgodnej z przedstawioną ofertą, w ramach kwoty nie przekraczającej ceny oferty, co nie będzie stanowiło zmiany warunków umowy. Rozliczenie za dostarczony towar następować będzie na podstawie poszczególnych cen jednostkowych pomnożonych przez ilości dostarczonych druków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.82.20.00 - Formularze urzędowe 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
jakie przetargi wygrała firma
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
HURTOWA SPRZEDAŻ KOPERT DRUKI, ART. PAPIERNICZE Leszek Kujbida, Przyprostynia ul. Prandoty 41, 64-360 Zbąszyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 254230,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 217166,68
Oferta z najniższą ceną: 216492,26 / Oferta z najwyższą ceną: 286864,89
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zaprojektowanie i wykonanie integracji i wizualizacji systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2027 w podziale na 2 części
- DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Chłodnej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Organizacja i przeprowadzenie imprez sportowych pn.: "Mityng Gwiazd na Rynku Kościuszki" w oraz "Mityng Ambasadorów Białostockiego i Podlaskiego Sportu na stadionie lekkoatletycznym BOSiR"
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.