Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-28
Knurów: Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 29395 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, faks 032 2352442.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamówienie publiczne poniżej 206000 euro. Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.71.19.00 - Mydło 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.83.12.30 - Środki rozpuszczające tłuszcze 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.51.42.00 - Ścierki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 a, 8.1 b SIWZ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b, 8.2 a, b SIWZ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b SIWZ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ tj.: 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) Oświadczenie wykonawcy, że oferowany asortyment posiada stosowne świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, świadectwa PZH, karty charakterystyki, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego. - Załącznik nr 5; b) Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy w trakcie postępowania przetargowego na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki zaoferowanego w ofercie przetargowej asortymentu celem potwierdzenie, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia próbek Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana przez okres obowiązywania umowy celem potwierdzenia każdorazowej dostawy z dostarczonymi próbkami w trakcie realizacji umowy - Załącznik nr 6. 8.3 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, b) Formularz cenowy - Załącznik nr 7 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, c) Wzór umowy - Załącznik nr 2 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany), d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 4, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna) - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, f) W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ tj.: 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) Oświadczenie wykonawcy, że oferowany asortyment posiada stosowne świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, świadectwa PZH, karty charakterystyki, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego. - Załącznik nr 5; b) Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy w trakcie postępowania przetargowego na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki zaoferowanego w ofercie przetargowej asortymentu celem potwierdzenie, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia próbek Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana przez okres obowiązywania umowy celem potwierdzenia każdorazowej dostawy z dostarczonymi próbkami w trakcie realizacji umowy - Załącznik nr 6. 8.3 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, b) Formularz cenowy - Załącznik nr 7 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, c) Wzór umowy - Załącznik nr 2 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany), d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 4, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna) - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, f) W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Dział Zamówień Publicznych, w godzinach 8:00-14:00 od poniedziałku do piątku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora, I piętro, 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:00 (dnia 05.02.2009 r. oferty można składać do godz.10:00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne środki czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część I do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spray do mebli, płyn do podłóg, mleczko do czyszczenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część II do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mydło.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część III do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki i torby foliowe, worki papierowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część IV do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier toaletowy, ręczniki papierowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część V do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płyn do naczyń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część VI do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Koncentraty do mycia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część VII do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ścierki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część VIII do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nakładka do mopa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część IX do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Nakładka do mopa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część X do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nakładka do mopa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy - część XI do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa środków czystości
- Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.