eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuzinoOCHRONA OSÓB I MIENIA URZĘDU GMINY I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Luzino: OCHRONA OSÓB I MIENIA URZĘDU GMINY I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
Numer ogłoszenia: 293986 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino , ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OSÓB I MIENIA URZĘDU GMINY I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w formie: 1)Stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych zainstalowanych w obiektach chronionych wraz z patrolowaniem, pojazdem Wykonawcy, rejonów objętych dozorowaniem ( patrole prewencyjne co najmniej 2 w ciągu dyżuru dobowego, zwracając uwagę na stan bezpieczeństwa i potencjalne zagrożenia) i podejmowanie, w ciągu 7 - 10 minut, interwencji fizycznej, działań zmierzających do uniemożliwienia włamania, kradzieży, a także zabezpieczenie mienia (uzbrojona grupa interwencyjna) - dotyczy obiektów jak niżej: Urzędu Gminy w Luzinie przy ul. Ofiar Stutthofu 11, przy ul. Wilczka 4 oraz przy ul.10 Marca 11, Gimnazjum Publicznego w Luzinie przy ul. Mickiewicza 22, Hali widowiskowo - sportowej w Luzinie, przy ul. Mickiewicza 22 , Gminnego Ośrodka Kultury w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 14, Gminnej Biblioteki Publicznej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 56, Szkoły Podstawowej w Luzinie, przy ul. Szkolnej 13, Szkoły Podstawowej w Sychowie, Szkoły Podstawowej w Wyszecinie , Szkoły Podstawowej w Kębłowie, Izby Regionalnej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 58, Świetlicy Wiejskiej w Dąbrówce ul. Ppłk. Ryszarda Lubowiedzkiego 16, Ochotniczej Straży Pożarnej w Luzinie, ul. Ofiar Stutthofu 39, Ochotniczej Straży Pożarnej w Milwinie, ul. Strażacka 5, Ochotniczej Straży Pożarnej w Zelewie, ul. Długa 31. 2)Doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej imprez organizowanych w szkołach i placówkach oświatowych, oraz imprez gminnych w godzinach popołudniowo - wieczorowych, według potrzeb Zamawiającego, 3)Ochrony fizycznej imprez masowych w godzinach popołudniowo - wieczorowych, według potrzeb Zamawiającego, 4)Bezpośredniej ochrony fizycznej dowolnego obiektu i/lub miejsc w szczególności w godzinach popołudniowo - nocnych, według potrzeb Zamawiającego, 5)Zabezpieczenia technicznego polegającego na konserwacji systemów alarmowych - dotyczy obiektów jak niżej: Urzędu Gminy w Luzinie przy ul. Ofiar Stutthofu 11, przy ul. Wilczka 4 oraz przy ul.10 Marca 11, Gimnazjum Publicznego w Luzinie przy ul. Mickiewicza 22, Hali widowiskowo - sportowej w Luzinie, przy ul. Mickiewicza 22, Gminnego Ośrodka Kultury w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 14, Gminnej Biblioteki Publicznej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 56, Szkoły Podstawowej w Luzinie, przy ul. Szkolnej 13, Szkoły Podstawowej w Sychowie, Szkoły Podstawowej w Wyszecinie , Szkoły Podstawowej w Kębłowie, Izby Regionalnej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 58, Świetlicy Wiejskiej w Dąbrówce ul. Ppłk. Ryszarda Lubowiedzkiego 16, Ochotniczej Straży Pożarnej w Luzinie, ul. Ofiar Stutthofu 39, Ochotniczej Straży Pożarnej w Milwinie, ul. Strażacka 5, Ochotniczej Straży Pożarnej w Zelewie, ul. Długa 31. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca winien przystosować/przeprogramować istniejącą instalację alarmową Zamawiającego do oferowanego systemu dozoru sygnałów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, określającą zakres i formę świadczenia tych usług przez Wykonawcę, udzieloną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób mienia ( tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.). Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił, w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił, w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami, z których minimum: a) 2 (dwie) osoby posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, b) 5 (pięć) osób posiada licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia, oraz c) 1 (jedna) osoba posiadająca licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400 000,00 zł. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniona notarialnie kopia) osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: ewentualnej zmiany składu osobowego lub dodanie nowych osób, które może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osoby o kwalifikacjach nie niższych niż przedstawione w ofercie, zmiany w zakresie obiektów i miejsc objętych bezpośrednią ochroną fizyczną w szczególności w godzinach popołudniowo-nocnych, dokonywanej według bieżących potrzeb (nieprzewidzianych, zdarzeń losowych) Zamawiającego, zmiany podwykonawcy, w przypadku kiedy Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Luzino ul. 10 Marca 11 84-242 Luzino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Luzino Kancelaria ul. Ofiar Stutthofu11 84-242 Luzino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.