Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-25
Luzino: OCHRONA OSÓB I MIENIA URZĘDU GMINY I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
Numer ogłoszenia: 293986 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino , ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OSÓB I MIENIA URZĘDU GMINY I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w formie: 1)Stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych zainstalowanych w obiektach chronionych wraz z patrolowaniem, pojazdem Wykonawcy, rejonów objętych dozorowaniem ( patrole prewencyjne co najmniej 2 w ciągu dyżuru dobowego, zwracając uwagę na stan bezpieczeństwa i potencjalne zagrożenia) i podejmowanie, w ciągu 7 - 10 minut, interwencji fizycznej, działań zmierzających do uniemożliwienia włamania, kradzieży, a także zabezpieczenie mienia (uzbrojona grupa interwencyjna) - dotyczy obiektów jak niżej: Urzędu Gminy w Luzinie przy ul. Ofiar Stutthofu 11, przy ul. Wilczka 4 oraz przy ul.10 Marca 11, Gimnazjum Publicznego w Luzinie przy ul. Mickiewicza 22, Hali widowiskowo - sportowej w Luzinie, przy ul. Mickiewicza 22 , Gminnego Ośrodka Kultury w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 14, Gminnej Biblioteki Publicznej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 56, Szkoły Podstawowej w Luzinie, przy ul. Szkolnej 13, Szkoły Podstawowej w Sychowie, Szkoły Podstawowej w Wyszecinie , Szkoły Podstawowej w Kębłowie, Izby Regionalnej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 58, Świetlicy Wiejskiej w Dąbrówce ul. Ppłk. Ryszarda Lubowiedzkiego 16, Ochotniczej Straży Pożarnej w Luzinie, ul. Ofiar Stutthofu 39, Ochotniczej Straży Pożarnej w Milwinie, ul. Strażacka 5, Ochotniczej Straży Pożarnej w Zelewie, ul. Długa 31. 2)Doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej imprez organizowanych w szkołach i placówkach oświatowych, oraz imprez gminnych w godzinach popołudniowo - wieczorowych, według potrzeb Zamawiającego, 3)Ochrony fizycznej imprez masowych w godzinach popołudniowo - wieczorowych, według potrzeb Zamawiającego, 4)Bezpośredniej ochrony fizycznej dowolnego obiektu i/lub miejsc w szczególności w godzinach popołudniowo - nocnych, według potrzeb Zamawiającego, 5)Zabezpieczenia technicznego polegającego na konserwacji systemów alarmowych - dotyczy obiektów jak niżej: Urzędu Gminy w Luzinie przy ul. Ofiar Stutthofu 11, przy ul. Wilczka 4 oraz przy ul.10 Marca 11, Gimnazjum Publicznego w Luzinie przy ul. Mickiewicza 22, Hali widowiskowo - sportowej w Luzinie, przy ul. Mickiewicza 22, Gminnego Ośrodka Kultury w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 14, Gminnej Biblioteki Publicznej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 56, Szkoły Podstawowej w Luzinie, przy ul. Szkolnej 13, Szkoły Podstawowej w Sychowie, Szkoły Podstawowej w Wyszecinie , Szkoły Podstawowej w Kębłowie, Izby Regionalnej w Luzinie, przy ul. Ofiar Stutthofu 58, Świetlicy Wiejskiej w Dąbrówce ul. Ppłk. Ryszarda Lubowiedzkiego 16, Ochotniczej Straży Pożarnej w Luzinie, ul. Ofiar Stutthofu 39, Ochotniczej Straży Pożarnej w Milwinie, ul. Strażacka 5, Ochotniczej Straży Pożarnej w Zelewie, ul. Długa 31. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca winien przystosować/przeprogramować istniejącą instalację alarmową Zamawiającego do oferowanego systemu dozoru sygnałów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, określającą zakres i formę świadczenia tych usług przez Wykonawcę, udzieloną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób mienia ( tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.). Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił, w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił, w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami, z których minimum: a) 2 (dwie) osoby posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, b) 5 (pięć) osób posiada licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia, oraz c) 1 (jedna) osoba posiadająca licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400 000,00 zł. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniona notarialnie kopia) osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: ewentualnej zmiany składu osobowego lub dodanie nowych osób, które może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osoby o kwalifikacjach nie niższych niż przedstawione w ofercie, zmiany w zakresie obiektów i miejsc objętych bezpośrednią ochroną fizyczną w szczególności w godzinach popołudniowo-nocnych, dokonywanej według bieżących potrzeb (nieprzewidzianych, zdarzeń losowych) Zamawiającego, zmiany podwykonawcy, w przypadku kiedy Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Luzino
ul. 10 Marca 11
84-242 Luzino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Luzino Kancelaria ul. Ofiar Stutthofu11 84-242 Luzino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie
- "Usługa - przegląd, konserwacja, czyszczenie z dezynfekcją wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.