Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-04
Olsztyn: Wykonanie usługi wynajmu sal konferencyjnych wraz z usługą hotelową i restauracyjną na potrzeby przedsięwzięcia edukacyjno - konferencyjnego z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej w sektorze wodnym w sytuacjach kryzysowych organizowanego przez KWP w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 293990 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi wynajmu sal konferencyjnych wraz z usługą hotelową i restauracyjną na potrzeby przedsięwzięcia edukacyjno - konferencyjnego z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej w sektorze wodnym w sytuacjach kryzysowych organizowanego przez KWP w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelarsko - restauracyjnej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sal konferencyjnych oraz organizację przerw kawowych w hotelu zlokalizowanym w granicach administracyjnych miasta Elbląg lub w odległości nie większej niż 100 km od miasta Elbląg, w dniach 14 - 17 października 2014 roku na potrzeby szkoleniowe w związku z realizacją przez Komendę Wojewódzką Policji w Olsztynie projektu pn. Wzmocnienie potencjału służb odpowiedzialnych za ochronę infrastruktury krytycznej w sektorze wodnym w sytuacjach kryzysowych dofinansowanego w ramach Programu Komisji Europejskiej Zapobieganie, gotowość i zarządzanie skutkami terroryzmu i innymi rodzajami ryzyka dla bezpieczeństwa - CIPS. 2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p., 9. Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 10. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi: 310 000,00 złotych netto..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: -oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia; wykaże się dysponowaniem w granicach administracyjnych miasta Elbląg: -hotelem o standardzie co najmniej 3 - gwiazdkowym w 5 - gwiazdkowej skali przyjętej na terenie RP, dysponującym co najmniej 165 miejscami noclegowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z standardem i wymaganiami określonymi szczegółowo w załączniku Nr 7 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, - 2 salami konferencyjnymi: 1 salą konferencyjną dla co najmniej 160 i 1 salą konferencyjną dla co najmniej 30 osób, niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze standardem i wymaganiami określonymi szczegółowo w załączniku Nr 7 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz oferowanych sal konferencyjnych i miejsc noclegowych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-950 Olsztyn..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-950 Olsztyn..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Wzmocnienie potencjału służb odpowiedzialnych za ochronę infrastruktury krytycznej w sektorze wodnym w sytuacjach kryzysowych nr HOME/2013/CIPS/AG/4000005050w ramach Programu Komisji Europejskiej Zapobieganie, gotowość i zarządzanie skutkami terroryzmu i innymi rodzajami ryzyka dla bezpieczeństwa (CIPS)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wymiana barier drogowych ochronnych stalowych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie
- Modernizacja budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 na potrzeby kierunku Fizjoterapia Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Narzędzia do cechowania drewna
- Farby w aerozolu do znakowania drzew
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Wydziału Humanistycznego przy ul. Kurta Obitza 1 w Olsztynie
- ZPO.272.1.13.2025 sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla LBŚiŻ Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie sali szkoleniowej i wyżywienia podczas 5 spotkań Interesariuszy programu RENEWAT.
- Organizacja dwóch 3 - dniowych turnusów szkoleniowych w ramach projektu "Wygrana rodzina - gdański model przeciwdziałania dziedziczeniu biedy"
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Lawendowy Dom"
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla dzieci przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie
- Działania animacyjne Organizatora Społeczności Lokalnej - Animacje dla rodzin z dziećmi oraz osób z niepełnosprawnościami
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.