eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętochłowiceDostawa i montaż dźwigu szpitalnego w budynku Pawilonu Internistycznego Szpitala Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach przy ul. Chorzowskiej 36 wraz z demontażem dotychczasowego dźwigu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Świętochłowice: Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego w budynku Pawilonu Internistycznego Szpitala Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach przy ul. Chorzowskiej 36 wraz z demontażem dotychczasowego dźwigu
Numer ogłoszenia: 294015 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225660 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Chorzowska 38, Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453338, faks 032 7707435.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego w budynku Pawilonu Internistycznego Szpitala Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach przy ul. Chorzowskiej 36 wraz z demontażem dotychczasowego dźwigu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PARAMETRY GRANICZNE 1. Miejsce dostawy i montażu - Szpital Powiatowy Świętochłowice ul. Chorzowska 36 budynek Pawilonu Internistycznego. 2. Liczba dźwigów - 1 szt. 3. Usytuowanie - w istniejącym szybie dźwigowym. 4. Udźwig znamionowy - 1.600 kg. 5. Prędkość jazdy - 1 m/sek. 6. Wysokość podnoszenia - 18,5 m 7. Ilość przystanków- 6 8. Ilość drzwi szybowych - 6 rozmieszczone jednostronnie. 9. Sterowanie - mikroprocesorowe. 10. Napęd - elektryczny, liniowy, regulacja falownikiem z zabezpieczeniem silnika przed przegrzaniem, niepełnym zasilaniem, falownik wyposażony w aplikację dźwigową oraz wyświetlacz LCD z polskim menu, z korekcją położenia kabiny na przystanku przy otwartych drzwiach - kontrola strefy przystanku za pomocą modułu bezpieczeństwa. 11. Wymiary kabiny - szerokość 1.400 mm głębokość 2.400 mm wysokość 2.150 mm 12. Drzwi kabinowe - automatyczne, otwierane teleskopowo, wykładane blachą ze stali nierdzewnej, wyposażone w kurtynę świetlną. 13. Drzwi szybowe - automatyczne, otwierane teleskopowo, wykładane blachą ze stali nierdzewnej. 14. Wymiary drzwi szybowych - szerokość 1.100 mm - wysokość 2.000 mm 15. Wymiary wewnętrzne szybu - szerokość 2.300 mm - głębokość 3.100 mm 16. Wysokość nadszybia - 3.600 mm 17. Kasety wezwań - na płycie ze stali nierdzewnej, umieszczone w ościeżnicach drzwi szybowych wyposażonych w: - podświetlane przyciski z grafiką w języku Braille a, ( typu antywandal , potwierdzające zapalaniem się przyjęcia dyspozycji, przyciski umieszczone na wysokości umożliwiającej wezwanie windy przez osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich ), - stacyjka na kluczyk, - płynące strzałki zgodnie z kierunkiem jazdy kabiny. 18. Sterowanie ( wyłącznie elektroniczne ): - zamknięta stalowa szafa sterowana, wyposażona w: część logistyczną opartą na sterowniku mikroprocesorowym realizującym: a. funkcje eksploatacyjne: zapis minimum 99 kodów usterek w pamięci nieulotnej mikroprocesora, sterowanie zbiorcze góra /dół SIMPLEX informacja świetlna i dźwiękowa w kabinie o przeciążeniu kabiny, b. funkcje specjalne: zjazd specjalny - pożarowy, wentylator w kabinie uruchamiany na określony czas, interkom - połączenie kabina maszynownia, VOX - system informacji głosowej, zjazd awaryjny, oświetlenie awaryjne w kabinie, łączność telefoniczna z kabiny do centrali telefonicznej. 19. Warunki dostawy i montażu - maksymalnie 14 tygodni od dnia podpisania umowy. 20. Montaż i demontaż dźwigu zgodnie z załączonym harmonogramem będącym integralną częścią oferty. 21. Warunkiem odbioru dźwigu szpitalnego będzie: - podpisanie protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę, - integralna część protokołu będzie dopuszczenie windy do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego, - przekazanie starego dźwigu Zamawiającemu. 22. Warunki gwarancji - gwarancja minimum 24 miesiące od daty odbioru przez Zamawiającego zgodnie ze wzorem umowy. 23. W cenie oferty należy uwzględnić koszt demontażu likwidowanych urządzeń i innych elementów oraz: - odnowienie szybu wraz z uzupełnieniem ubytków tynku w szybie, - wymiana przeciwwagi wraz z dołożeniem klocków dostosowanych do udźwigu, - wymiana zderzaka pod kabiną i przeciwwagą, - montaż oświetlenia szybu. 24. Szczegółowy harmonogram dostaw i montażu dźwigu oraz demontażu dotychczasowego dźwigu winien uwzględniać fakt, że prace wykonywane będą w czynnym obiekcie, a jeden dźwig musi zawsze funkcjonować. 25. Każdego dnia po zakończeniu prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia miejsca wykonywania prac. 26. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opisy urządzeń wraz z parametrami, DTR urządzenia, ewentualne zdjęcia kabiny. W/w parametry są parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.40.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części 42.41.41.00 - Dźwigi 45.31.31.00 - Instalowanie wind 59.75.00.00 - 59.75.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 191000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ThyssenKrupp Elevator Sp. z.o.o., Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 191000
  • Oferta z najniższą ceną: 191000 oferta z najwyższą ceną: 191000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.