Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-02
Warszawa: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich
Numer ogłoszenia: 294024 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz IMGW-PIB. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na poszczególne zadania: ZADANIE 1 - część 1 - przesyłki i paczki rejestrowane, część 2 - nierejestrowane przesyłki listowe, paczki priorytetowe ekspresowe, z potwierdzeniem odbioru ZADANIE 2 - przekazy pieniężne ZADANIE 3 - usługi kurierskie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.12.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub będzie ustawowo zwolniony z obowiązku wpisu do rejestru operatorów pocztowych w zakresie prowadzonej działalności pocztowej zgodnie z dyspozycją art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe ( Dz. U. z 2012 r poz. 1529).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - FUNKCJONALNOŚĆ - możliwość nieodpłatnego elektronicznego monitorowania statusu przesyłki poleconej - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności pojawienia się: 1) zmian lub wejścia w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanych dostaw i usług, 2) zmian w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zmian podejścia do realizacji wymagań opisanych w Załącznikach do Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego, 5) zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ, siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Podleśna 61, pokój 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Podleśna 61, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przesyłki i paczki rejestrowane, nierejestrowane przesyłki listowe, paczki priorytetowe ekspresowe, z potwierdzeniem odbioru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przesyłki i paczki rejestrowane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych rejestrowanych oraz ewentualnych ich zwrotów na rzecz Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Usługi obejmują w szczególności odbiór, przemieszczanie i doręczanie: a) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych, b) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych (priorytetowych-ekspresowych), c) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), d) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych (priorytetowych-ekspresowych) z potwierdzeniem odbioru (ZPO), Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności: 1) przesyłki o wagach: a) do 350 gram gabaryt A i B, b) 351 - 1000 gram gabaryt A i B, b) 1001 - 2000 gram gabaryt A i B, 2) paczki o wagach: a) do 1 kg gabaryt A i B, b) ponad 1 - 2 kg gabaryt A i B, c) ponad 2 - 5 kg gabaryt A i B, d) ponad 5 - 10 kg gabaryt A i B, e) ponad 10- 15 kg gabaryt A i B, f) ponad 15 - 20 kg gabaryt A i B, g) ponad 20 - 30 kg gabaryt A i B. Nierejestrowane przesyłki listowe, paczki priorytetowe-ekspresowe, z potwierdzeniem odbioru: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ewentualnych ich zwrotów na rzecz Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Usługi obejmują w szczególności odbiór, przemieszczanie i doręczanie: a) przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych, b) przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych (priorytetowych-ekspresowych), c) przesyłek listowych zagranicznych ekonomicznych, d) przesyłek listowych zagranicznych (priorytetowych-ekspresowych), e) przesyłek listowych zagranicznych (priorytetowych-ekspresowych) z potwierdzeniem odbioru (ZPO), f) paczek ekonomicznych, g) paczek ekonomicznych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), h) paczek (priorytetowych-ekspresowych), i) paczek (priorytetowych-ekspresowych) z potwierdzeniem odbioru (ZPO), j) paczek ekonomicznych pobraniowych, k) paczek (priorytetowych-ekspresowych) pobraniowych. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności: 1) przesyłki o wagach: a) do 350 gram gabaryt A i B, b) 351 - 1000 gram gabaryt A i B, b) 1001 - 2000 gram gabaryt A i B, 2) paczki o wagach: a) do 1 kg gabaryt A i B, b) ponad 1 - 2 kg gabaryt A i B, c) ponad 2 - 5 kg gabaryt A i B, d) ponad 5 - 10 kg gabaryt A i B, e) ponad 10- 15 kg gabaryt A i B, f) ponad 15 - 20 kg gabaryt A i B, g) ponad 20 - 30 kg gabaryt A i B..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. FUNKCJONALNOŚĆ - możliwość nieodpłatnego elektronicznego monitorowania statusu przesyłki poleconej - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przekazy pieniężne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przekazów pieniężnych do każdego miejsca w kraju oraz ewentualnych ich zwrotów na rzecz Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. FUNKCJONALNOŚĆ - możliwość nieodpłatnego elektronicznego monitorowania statusu przesyłki poleconej. - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi kurierskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi kurierskie stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności przesyłki: 1. w serwisie miejskim z gwarantowanym terminem doręczenia do 3h od momentu nadania: a) do 1 kg, b) 1 - 2 kg , c) 2 - 5 kg, d) 5 - 15 kg, e) 15- 30 kg, f) 30 - 50 kg 2. w serwisie krajowym: 1) z gwarantowanym terminem doręczenia w ciągu 24h od nadania: a) do 1 kg, b) 1 - 2 kg , c) 2 - 5 kg, d) 5 - 15 kg, e) 15- 30 kg, f) 30 - 50 kg. g) innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy. 2) z gwarantowanym terminem doręczenia do godz. 9:00 następnego dnia: a) do 1 kg, b) 1 - 2 kg , c) 2 - 5 kg, d) 5 - 15 kg, e) 15- 30 kg, f) 30 - 50 kg. g) innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy 3) z gwarantowanym terminem doręczenia do godz. 12:00 następnego dnia: a) do 1 kg, b) 1 - 2 kg , c) 2 - 5 kg, d) 5 - 15 kg, e) 15- 30 kg, f) 30 - 50 kg. g) innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy. 3. w serwisie zagranicznym: a) do 1 kg, b) 1 - 2 kg , c) 2 - 5 kg, d) 5 - 15 kg, e) 15- 30 kg, f) 30 - 50 kg. g) innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. FUNKCJONALNOŚĆ - możliwość nieodpłatnego elektronicznego monitorowania statusu przesyłki poleconej - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- świadczenie usług pocztowych dla Gminy Tarnowo Podgórne.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Strykowie
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zgierz
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy w Osieku Małym w okresie od 1.01.2025 roku do 31.12.2028 roku
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.