Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-10-20
Dzia³dowo: Dostawa: wyroby medyczne - drobne materia³y eksploatacyjne i materia³y laboratoryjne.
Numer og³oszenia: 294117 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Le¶na 1, 13-200 Dzia³dowo, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz-dzialdowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa: wyroby medyczne - drobne materia³y eksploatacyjne i materia³y laboratoryjne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych: drobnych materia³ów eksploatacyjnych i materia³ów laboratoryjnych. Ilo¶ci wyrobów medycznych zawarte s± w za³±czniku nr 1 do oferty, który nale¿y wype³niæ wg za³±czonego wzoru, podpisaæ i do³±czyæ do oferty - stanowi integraln± czê¶æ oferty. CPV: 33.10.00.00-1 - urz±dzenia medyczne 33.14.10.00-0 - jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne 38.43.70.00-7 - pipety i akcesoria laboratoryjne.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania powy¿szego warunku zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych ni¿ej okre¶lonych dokumentów i o¶wiadczeñ wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania powy¿szego warunku zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych ni¿ej okre¶lonych dokumentów i o¶wiadczeñ wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania powy¿szego warunku zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych ni¿ej okre¶lonych dokumentów i o¶wiadczeñ wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania powy¿szego warunku zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych ni¿ej okre¶lonych dokumentów i o¶wiadczeñ wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania powy¿szego warunku zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych ni¿ej okre¶lonych dokumentów i o¶wiadczeñ wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane produkty spe³niaj± wszystkie wymogi dopuszczenia do obrotu na terenie Polski - Wykonawca ma obowi±zek przed³o¿yæ te dokumenty na ka¿dorazowe ¿±danie Zamawiaj±cego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1 do siwz - wraz z wype³nionym i podpisanym za³±cznikiem nr 1 do oferty 2. dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie osób podpisuj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Strony na zasadzie art.144 ustawy PZP ustalaj±, ¿e ka¿da istotna zmiana umowy mo¿e nast±piæ wed³ug zasad i na warunkach okre¶lonych poni¿ej. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej ul. Le¶na 1 13-200 Dzia³dowo.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej ul. Le¶na 1 13-200 Dzia³dowo - Sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Drobne materia³y eksploatacyjne - opaski, zaciskacze, szpatu³ki, okulary, pojemniki, kieliszki itd..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy wyrobów medycznych: drobnych materia³ów eksploatacyjnych - opasek, zaciskaczy, szpatu³ek, okularów, pojemników, kieliszków itd. wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Drobne materia³y eksploatacyjne - maski, czepki, fartuchy, os³ony przewodów urz±dzeñ medycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy wyrobów medycznych: drobnych materia³ów eksploatacyjnych - masek, czepków, fartuchów, os³on przewodów urz±dzeñ medycznych wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Drobne materia³y eksploatacyjne - elektrody, papier do drukarek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy wyrobów medycznych: drobnych materia³ów eksploatacyjnych - elektrod, papieru do drukarek wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. Drobne materia³y laboratoryjne - pa³eczki, kuwety, koñcówki, szkie³ka itd..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy drobnych materia³ów laboratoryjnych - pa³eczek, kuwet, koñcówek, szkie³ek itd. wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5. Szczoteczki - miote³ki ginekologiczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy szczoteczek - miote³ek ginekologicznych wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6. No¿yki mikrotomowe, pojemniki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy no¿yków mikrotomowych i pojemników wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7. Worki do sterylizacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy worków do sterylizacji wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8. Drobne materia³y laboratoryjne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy drobnych materia³ów laboratoryjnych wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9. Szybki test wodny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy szybkich testów wodnych wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10. Wk³ad do ssaka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy wk³adów do ssaka wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11. Podk³ady higieniczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy podk³adów higienicznych wg za³±cznika nr 1 do oferty siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z DZIA£DOWA
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07"
- Nowoczesne kszta³cenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego ¿ycia
wiêcej: przetargi w Dzia³dowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podk³adów ch³onnych oraz sprzêtu jednorazowego u¿ytku do drena¿u
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa drobnego sprzêtu medycznego
- Sukcesywna dostawa sprzêtu drobnomedycznego jednorazowego II
- Dostawa urz±dzeñ medycznych, DZP.261.30.2024
- Dostawa materia³ów medycznych (2 czê¶ci) - 35/MMED/2024
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.