Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Otwock: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb ZP ZOZ Otwock
Numer ogłoszenia: 294165 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku , ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793876, 0227795041 w. 225, faks 022 7793602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-otwock.med.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-otwock.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb ZP ZOZ Otwock.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb ZP ZOZ Otwock. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 58.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 45, ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wadium na poszczególne zadania wynosi: Zadanie nr 1: 107,00 PLN Zadanie nr 2: 90,00 PLN Zadanie nr 3: 310,00 PLN Zadanie nr 4: 60,00 PLN Zadanie nr 5: 11,00 PLN Zadanie nr 6: 55,00 PLN Zadanie nr 7: 730,00 PLN Zadanie nr 8: 380,00 PLN Zadanie nr 9: 198,00 PLN Zadanie nr 10: 10,00 PLN Zadanie nr 11: 15,00 PLN Zadanie nr 12: 11,00 PLN Zadanie nr 13: 145,00 PLN Zadanie nr 14: 30,00 PLN Zadanie nr 15: 195,00 PLN Zadanie nr 16: 60,00 PLN Zadanie nr 17: 127,00 PLN Zadanie nr 18: 480,00 PLN Zadanie nr 19: 28,00 PLN Zadanie nr 20: 10,00 PLN Zadanie nr 21: 85,00 PLN Zadanie nr 22: 45,00 PLN Zadanie nr 23: 56,00 PLN Zadanie nr 24: 4,00 PLN Zadanie nr 25: 12,00 PLN Zadanie nr 26: 13,00 PLN Zadanie nr 27: 20,00 PLN Zadanie nr 28: 405,00 PLN Zadanie nr 29: 35,00 PLN Zadanie nr 30: 310,00 PLN Zadanie nr 31: 4,00 PLN Zadanie nr 32: 15,00 PLN Zadanie nr 33: 28,00 PLN Zadanie nr 34: 705,00 PLN Zadanie nr 35: 85,00 PLN Zadanie nr 36: 9,00 PLN Zadanie nr 37: 20,00 PLN Zadanie nr 38: 10,00 PLN Zadanie nr 39: 33,00 PLN Zadanie nr 40: 18,00 PLN Zadanie nr 41: 40,00 PLN Zadanie nr 42: 17,00 PLN Zadanie nr 43: 25,00 PLN Zadanie nr 44: 42,00 PLN Zadanie nr 45: 10,00 PLN Zadanie nr 46: 9,00 PLN Zadanie nr 47: 82,00 PLN Zadanie nr 48: 7,00 PLN Zadanie nr 49: 8,00 PLN Zadanie nr 50: 36,00 PLN Zadanie nr 51: 100,00 PLN Zadanie nr 52: 127,00 PLN Zadanie nr 53: 5,00 PLN Zadanie nr 54: 4,00 PLN Zadanie nr 55: 17,00 PLN Zadanie nr 56: 11,00 PLN Zadanie nr 57: 12,00 PLN Zadanie nr 58: 232,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie żądanych przez Zamawiającego i przedłożonych przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1 Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Pzp. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. nr 3 i nr 4 do SIWZ; 2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna, zaleca się załączenie umowy Spółki z zakresem reprezentacji. 3 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 i pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku, (że wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia) na podstawie złożonego i podpisanego przez uprawnione do tego osoby oświadczenia Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku ( że wykonawca posiada zdolności techniczne do wykonywania zamówienia ) na podstawie złożonego przez Wykonawcę i podpisanego przez osobę uprawnioną stosownego oświadczenie w tej mierze
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej i finansowej do dokonania oceny przez Zamawiającego spełnienia wymogów Wykonawca powinien przedstawić następujące dokumenty: Stosowne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-otwock.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku, ul. Batorego 44, Dział Zamówień Publicznych, 2 piętro, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrekcji ZP ZOZ w Otwocku, ul. Batorego 44, w terminie do dnia 28 listopada 2011 r. do godz. 10:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filtr oddechowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 500 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Strzykawki jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szczoteczki do wymazów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektrody i introduktory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przyrząd do przetaczania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kaniule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ostrza wymienne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Końcówki do EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pojemnik do pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Papier do EKG, KTG i EEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Elektrody jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Papier do sterylizacji i rękawy foliowo - papierowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Taśmy i testy wieloparametrowe i biologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Igły do znieczuleń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Czepki, fartuchy i maski chirurgiczne i prześcieradła jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Rurki intubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 19 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Trocary do drenażu opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Cewniki i zgłębniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 39 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Przedłużacze do pomp infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dren silikonowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Cewniki Nelatona i Tiemana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 24 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wąż medyczny z PCV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 150 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Cewniki moczowodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zestawy do szynowania moczowodów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Igły do biopsji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Rękawice sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Igły do punkcji lędźwiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Dren Redon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Opaski identyfikacyjne dla noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Artykuły medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 34 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Cewniki pooperacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Termometr radarowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Przyrząd do aspiracji płynów z filtrem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 500 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Osłonki do USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Worek do godzinowej zbiórki moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Dren do drenażu ssącego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Mikrokuwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Jednorazowe okularki ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 150 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Zestaw do przezskórnej punkcji pęcherza moczowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Kaniula dotętnicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Paki fluoresceinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Igły biopsyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Zestaw do nefrotomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: Łącznik karbowany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 150 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: Zestaw do aerozoloterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 370 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: Zestawy jednorazowe do cewnikowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 51 NAZWA: Higieniczne podkłady ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 500 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: Artykuły operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 53 NAZWA: Taśmy do kinesio - tepingu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 54 NAZWA: Pokrowce na przewody TUBUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 140 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 55 NAZWA: Worek stomijny jednoczęściowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 56 NAZWA: Czujnik do saturacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 57 NAZWA: Żarówki do mikroskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 58 NAZWA: Rurki intubacyjne i trachoestomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Odnowienie subskrypcji licencji SOLIDWORKS z utrzymaniem wsparcia technicznego na okres 36 miesięcy".
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku z podziałem na 4 zadania
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Dostawa i montaż regałów archiwalnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu chłodzenia oraz dystrybucji wody dla urządzeń uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.