eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › odnowa nawierzchni drogi krajowej Nr 25 na odcinku Biały Bór - gr. województwa



Ogłoszenie z dnia 2006-06-05

POZYCJA 29417

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: odnowa nawierzchni drogi krajowej Nr 25 na odcinku Biały Bór - gr. województwa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, do kontaktów: Ewa Barcicka, Jacek Wala, ul. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00, fax 091 484 39 97, 4843873, e-mail: biuro@gddkia.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa nawierzchni drogi krajowej Nr 25 na odcinku Biały Bór - gr. województwa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Województwo zachodniopomorskie, droga krajowa Nr 25 Bobolice - Bydgoszcz, na odcinku Biały Bór - gr. województwa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - frezowanie nawierzchni, - wykonanie podbudowy z mieszanki mce metodą recyklingu na zimno - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - roboty wykończeniowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.10 - Roboty w zakresie budowy autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.10 - Roboty w zakresie budowy autostrad 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Odnowa nawierzchni bitumicznej na odcinku 4,1 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 45.000 złotych (słownie czterdziesci pięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Posiadają przychód za ostatnie 3 lata obrotowe min. 7 mln złotych w każdym roku, posiadają środki finansowe lub dostęp do kredytu w wysokości min. 1,2 mln złotych, posiadają ubezpieczenie OC na wartość min. 500 tys złotych. Dysponują niżej wymienionym sprzętem: - Wytwórnia mas bitumicznych min. 50 Mg/h, - rozściełacz o szer. 4,5 m, -zestaw do wykonania recyklingu na zimno, o szer roboczej min 3,5 m z możliwością dozowania cementu do mieszalnika maszyny recyklującej - frezarka. Posiadają doświadczenie w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - min. 3 zadania obejmujące wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 20.000 m2 i min 3 zadania obejmujace wykonane warstw metodą recyklingu na zimno o powierzchi min 20.000 m2 każde. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą, wyszczególnionych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie złożone na podstawie art. 22 ustawy Pzp, potwierdzone aktualnym odpisem właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnym zaświadczeniem właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS, aktualnymi informacjami KRK. Bilans i rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta. Informacja banku o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC. Wykaz sprzętu. Wykaz wykonanych zadań wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.szczecin.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką lub przelewem lub za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego pokój 207.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.